Σπύρος Κονδύλης: 21 καταστήματα Lidl μέχρι το 2021

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει η Lild Κύπρου στην ανάπτυξή της μέσα από νέα σημεία πώλησης, με στόχο να φτάσει τα 21 καταστήματα μέχρι το 2021 από τα 17 που διατηρεί μέχρι στιγμής.

Όπως ανέφερε στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής Περιφέρειας Lidl Κύπρου, Σπύρος Κονδύλης, το 2019 θα αναπτυχθεί η γκάμα των προϊόντων της κατά 340 κωδικούς (από το σύνολο των 1,520), ενώ από την 1η Ιανουαρίου αποσύρει τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης, με στόχο τη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% έως το 2025.

Η Lidl Κύπρου έπειτα από δέκα χρόνια παρουσίας στο νησί, αναπτύσσεται και για ακόμη μια χρονιά το 2018, κλείνοντας το οικονομικό έτος με άνοδο 5,5%.

Πώς αναμένετε να κινηθεί ο τομέας των υπεραγορών κατά το 2019;
Η αγορά της Κύπρου διανύει έναν πολύ καλό ρυθμό ανάπτυξης και οι προοπτικές της οικονομίας για το επόμενο έτος είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες. Η πρόγνωση για τον ρυθμό ανάπτυξης της Κύπρου το 2019 είναι στο +4,9%.

Με το τέλος του οικονομικού έτους 2018 η εταιρεία θέτει νέους στόχους για το 2019. Η Lidl Κύπρου μέσα στα δέκα χρόνια πορείας στο νησί αναπτύσσεται και για ακόμη μια χρονιά με θετικό κλείσιμο του οικονομικού έτους κατά +5,5%. Θέτοντας ουσιαστικό στόχο να είμαστε σε αντίστοιχη θετική ανάπτυξη τα επόμενα έτη.

Επενδύσαμε στην επέκταση του logistic center €28,5 εκατ., όπου θα φτάσει συνολικά τα 33.393 τ.μ., με κατασκευή ψυκτικών εγκαταστάσεων τελευταίας τεχνολογίας στην κεντρική μας αποθήκη και των κεντρικών γραφείων. Η συγκεκριμένη επένδυση θα μας δώσει την δυνατότητα να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο την γκάμα μας προς όφελος των καταναλωτών.
 
Ποιες οι σημαντικές τάσεις / γεγονότα / εξελίξεις που θα πρέπει να παρακολουθούμε / να προσέξουμε το 2019;
Σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα αναπτυσσόμενο όπως αυτό της Κύπρου οι απαιτήσεις των καταναλωτών από το λιανικό εμπόριο είναι πιο υψηλές. Προς αυτή την κατεύθυνση κινηθήκαμε το 2018 επενδύοντας στον νέο χώρο φρέσκου ψωμιού στα καταστήματά μας. Παράλληλα, έχουμε προγραμματίσει τον εμπλουτισμό της σταθερής γκάμας μας με νέους κωδικούς, εισάγοντας βιολογικά προϊόντα στο μανάβικό μας και προσφέροντας εβδομαδιαία ξεχωριστούς κωδικούς στο φρέσκο κρέας σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές και πιστοποιημένη ποιότητα.

Θα συνεχίσουμε να δίνουμε έμφαση στους συνεχείς ποιοτικούς ελέγχους που γίνονται στα προϊόντα, καθώς και θα ενδυναμώσουμε την γκάμα μας καλύπτοντας στο σύνολο το καλάθι του Κύπριου καταναλωτή. Συγκεκριμένα τη νέα χρονιά θα αναπτυχθεί η γκάμα κατά 340 κωδικούς (από το σύνολο των 1,520) εισάγοντας βιολογικά προϊόντα, sushi ,διεθνή τυριά, δίνοντας προτεραιότητα στις φρέσκιες κατηγορίες του καταστήματος ώστε να καλύψουμε τις καθημερινές ανάγκες του Κύπριου καταναλωτή. 
 
Τι να αναμένουμε για τον δικό σας όμιλο και ποιοι οι στόχοι σας το 2019;
Κλειδί της επιτυχίας της Lidl Κύπρου είναι η ανάπτυξή μας μέσα από νέα σημεία πώλησης, σε ένα κομμάτι που έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα με στόχο να φτάσουμε τα 21 καταστήματα μέχρι το 2021.

Νέοι αλλά και καθοριστικοί στόχοι της Lidl Κύπρου είναι η μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% έως το 2025. Η Lidl Κύπρου αποτελεί την πρώτη εταιρεία του κλάδου, η οποία από 01.01.2019 αποσύρει τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης (4 λεπτών/σεντ) από τα καταστήματά της και έως το τέλος του 2019 θα σταματήσει την πώληση πλαστικών ειδών μίας χρήσης και στα 17 καταστήματα που διαθέτει σε όλη τη χώρα. Στο πλαίσιο αυτό τα προϊόντα θα αντικατασταθούν από εναλλακτικά και ανακυκλώσιμα υλικά, για τα οποία η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με τους προμηθευτές της. Καθώς και να εξασφαλίσουμε 100% τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών στις συσκευασίες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μέχρι το 2025.

Στη Lidl Κύπρου επενδύουμε στη σταδιακή μείωση του πλαστικού υλικού συσκευασίας, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουμε τις δυνατότητες ανακύκλωσης, πρωτοπορώντας στην αγορά και κάνοντας πράξη τη δέσμευσή μας για τη βιωσιμότητα της εταιρείας μας προχωρώντας σε ενέργειες προστασίας του οικοσυστήματός μας οικειοθελώς, πριν καμία νομοθεσία να το επιβάλει.

Τέλος για να κερδίσεις την αγορά πρέπει πρώτα να κερδίσεις τους συνεργάτες σου. Στόχος όλης της ιεραρχίας της Lidl Κύπρου είναι η διασφάλιση ενός άψογου εργασιακού περιβάλλοντος όπου οι συνεργάτες επιτυγχάνουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Η επόμενη χρονιά αναμένεται μία χρονιά με ευχάριστες εκπλήξεις για όλο το προσωπικό της Lidl Κύπρου. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των συνεργατών μας και στην εκπαίδευση τους θέτοντας σαν πρωταρχικό στόχο την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή μέσω της ενδυνάμωσης των συνεργατών μας. Δεν είναι άλλωστε τυχαία η διάκριση με τον τίτλο Top Employer 2018, κάτι που οφείλουμε στους ανθρώπους που κάνουν κάθε μέρα την επιχείρησή μας να ξεχωρίζει.

Το 2019 για την Lidl Κύπρου παραμένουμε πιστοί στον στόχο μας να παρέχουμε την καλύτερη ποιότητα στις χαμηλότερες τιμές.

Δειτε Επισης

Αντώνης Αντωνίου: Τι χρειάζεται για να υπάρξει ένα βιώσιμο και ελκυστικό επενδυτικό οικοσύστημα
16α ΙΝ Business Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την μεγάλη γιορτή του επιχειρείν-Την Πέμπτη η απονομή των βραβείων
Α. Βαφεάδης: Έτσι θα κινηθεί η Κυβέρνηση εάν η Kition δεν καταθέσει την εγγυητική για λιμάνι-μαρίνα Λάρνακας
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
ΟΕΒ: Η γενική συνέλευση, οι προκλήσεις για το επιχειρείν και η σημασία της συνεργασίας με το ΚΕΒΕ
DORA: Ο κανονισμός που έρχεται να θωρακίσει τράπεζες, fintech και επενδυτικές από κυβερνοαπειλές
Paul Sies: Μετά την αποχώρηση από Cyprus Airways, αναλαμβάνει CEO στην Journey Mentor
Ανοίγει ο δρόμος για απασχόληση ξένων εργαζομένων-Συμφωνούν οι κοινωνικοί εταίροι με πρόταση Παναγιώτου
Γ. Παπαναστασίου για Great Sea Interconnector: Όχι επιβάρυνση του καταναλωτή πριν τη λειτουργία του καλωδίου
ΕΥ: Το Υπουργικό να εξετάσει ενδεχόμενη αμέλεια καθηκόντων Εφόρου Εσωτερικού Ελέγχου