Διαφωνίες τέως και νυν για Κυπριακές Αερογραμμές

Ο τέως Πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών Τώνης Αντωνίου επέκρινε τον νυν Πρόεδρο των ΚΑ, Μάκη Κωνσταντινίδη, ότι «είτε λόγω άγνοιας, είτε σκόπιμα, να παραπλανά για ιδιαίτερα σοβαρά θέματα».

Ο κ. Αντωνίου απορρίπτει ότι υπέγραψε συμφωνία με την Hermes Airports και ότι δεν υπήρξε καμία τέτοια συμφωνία μέχρι την ημέρα που παραιτήθηκε.

Σημειώνει ότι είχε ετοιμαστεί προσχέδιο συμφωνίας, αλλά δεν υπεγράφη «επειδή η Hermes Airports απαιτούσε να παραγραφούν βάσιμα σημαντικά νομικά δικαιώματα και απαιτήσεις των Κυπριακών Αερογραμμών για αποζημιώσεις».

Κάλεσε τον κ. Κωνσταντινίδη “είτε να δημοσιοποιήσει την συμφωνία που ισχυρίζεται ότι υπέγραψα – για να δικαιολογήσει τις πληρωμές 1.8 εκ. που έκανε ο ίδιος προς την Hermes, είτε να ανακαλέσει δημόσια αποκαθιστώντας την αλήθεια».

«Αν μετέπειτα, άλλοι υπέγραψαν τέτοια συμφωνία, οφείλει ο Πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών να το αναφέρει δημόσια», πρόσθεσε.

Σημείωσε ακόμη ότι το προσχέδιο συμφωνίας, στο οποίο δεν υπήρξε κατάληξη, προβλέπει ότι τα προαναφερόμενα από τον κ. Μάκη Κωνσταντινίδη ποσά των €1.8 εκ., θα καταβάλλονταν σε καθορισμένες ημερομηνίες μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2014 και διερωτήθηκε «γιατί τόση βιασύνη να πληρωθούν πριν τις ημερομηνίες αυτές σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο;»

Σε σχέση με την αναφορά του κ. Κωνσταντινίδη ότι ότι το οφειλόμενο ποσό προς την Hermes, ήταν €5.5 εκ., ο κ. Αντωνίου επισήμανε ότι στην πραγματικότητα η οφειλή ήταν €3,8 εκ. που μετά την αφαίρεση χρεώσεων που δεν ήταν αποδεκτές από τις Κ.Α. το τελικό ποσόν ήταν μόνο 3.2 εκ. ευρώ.

«Αυτό σημαίνει ότι ο Πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών, απεμπόλησε διεκδίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών της τάξης των €502.500 ευρώ, για υπερχρεώσεις ηλεκτρικού ρεύματος στο κτίριο επιβατών, οι οποίες ήταν αυταπόδεικτες και ουσιαστικά έγιναν αποδεκτές και αποτελούσαν θέμα διευθέτησης μεταξύ Hermes και Swissport», πρόσθεσε.

Τέλος, αναφορικά με τη δήλωση του κ. Κωνσταντινίδη ότι οι ζημιές για τις ΚΑ το 2014 θα είναι €16 εκ., και όχι €10, όπως ο ίδιος είχε αναφέρει στη Βουλή, ο κ. Αντωνίου υποστήριξε πως οι μέγιστες επιχειρησιακές ζημιές της εταιρείας μέχρι την ημέρα αποχώρησής του ήταν €10 εκ.

«Αν οι ζημιές αυξήθηκαν κάθετα, τους τελευταίους μήνες, υπό τη νέα διοίκηση για να ανέλθουν στα 16 εκ. ευρώ δεν το γνωρίζουμε. Όμως, πρέπει να είναι γνωστό, ότι παρά τις λειτουργικές ζημιές, είχαμε κατατεθειμένα σε τραπεζικούς λογαριασμούς τα ποσά που εισπράχθηκαν από τις πωλήσεις των χρονοθυρίδων του Χήθροου, με τα οποία εξασφαλίζαμε τη βιωσιμότητα της εταιρείας μέχρι και το τέλος του 2015», καταλήγει.

 

Δειτε Επισης

Επ. Θεσμών: 6+1 προτάσεις νόμου για πολλαπλές συντάξεις-όριο συνταξιοδότησης κρατικών αξιωματούχων
Η Ευρωβουλή ενέκρινε την οδηγία για την εργασία σε διαδικτυακές πλατφόρμες
Παρατείνεται για ακόμη ένα χρόνο η χρηματοδότηση των ελλειμμάτων του ΟΚΥπΥ-Ο λόγος της απόφασης
Αυξάνεται στα €250 το πασχαλινό επίδομα για χαμηλοσυνταξιούχους
Βουλή: Ζητά επαναπροκήρυξη Σχεδίου ρύθμισης οφειλών προσφύγων
Θετικά τα αποτελέσματα ελέγχου της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή σε περίπτερα
Θεσμοθετεί απευθείας διάλογο με το επιχειρείν η Κυβέρνηση-Επιβεβλημένη η ενίσχυση της φήμης της Κύπρου
Αποχωρεί από την ΟΕΒ μετά από 41 χρόνια ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Κώστας Χριστοφίδης
Αντώνης Αντωνίου: Τι χρειάζεται για να υπάρξει ένα βιώσιμο και ελκυστικό επενδυτικό οικοσύστημα
Σταύρος Σταύρου: Ανησυχεί το ΚΕΒΕ...Ο αυξημένος κίνδυνος και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις