anner-cyta-vodafone

Μαντοβάνης: 2-5% η φετινή αύξηση στον τουρισμό

INBusinessNews  23/05/2014 10:01
Μαντοβάνης: 2-5% η φετινή αύξηση στον τουρισμό

Μαντοβάνης: 2-5% η φετινή αύξηση στον τουρισμό

INBusinessNews  23/05/2014 10:01

Ενα ποσοστό αύξησης 2-5% δίνει για φέτος στην τουριστική κίνηση ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου (ACTA), δια του Προέδρου του Βίκτωρα Μαντοβάνη στο ΚΥΠΕ ενώ τονίζει ότι στόχος όλων των εμπλεκομένων φορέων πρέπει να είναι η Κύπρος να καταστεί ολόχρονος τουριστικός προορισμός.

Σύμφωνα με τον κ. Μαντοβάνη ο μήνας Μάιος είναι κάπως "απογοητευτικός" και "μουδιασμένος" και αναμένεται ότι θα κινηθεί στα περσινά επίπεδα. "Ο Απρίλιος ήταν ένας καλός μήνας αλλά πρέπει να λάβουμε υπόψη δύο πράγματα – το Πάσχα πέρσι ήταν μέσα στον Μάρτιο εξού και οι αφίξεις ενώ φέτος οι αφίξεις ήταν τον Απρίλιο. Πέρσι ο Απρίλιος επηρεάστηκε πάρα πολύ από την απόφαση του Γιούρογκρουπ για το κούρεμα. Αρα δεν πρέπει να επαναπαυτούμε με τις αφίξεις του Απριλίου και το να θεωρήσουμε ότι θα έχει αύξηση φέτος ο τουρισμός μας", σημείωσε.

Αναφερόμενος σε δυσκολίες που προκύπτουν, είπε πως "οι συνεργάτες-διοργανωτές ταξιδιών εξωτερικού βγάζουν πάρα πολλές ειδικές προσφορές για να μπορέσουν να καλύψουν τις αεροπορικές τους θέσεις και τα δωμάτια που έχουν πάρει στα ξενοδοχεία".

Δήλωσε όμως "συγκρατημένα αισιόδοξος" με την αύξηση να κυμαίνεται στο 2-5% από πέρσι σημειώνοντας ότι "φέτος υπάρχουν λίγες παραπάνω κλίνες διότι μερικά ξενοδοχεία λόγω χαλαρώσεων αύξησαν τον αριθμό των κλινών τους άρα δικαιολογείται αυτή η αύξηση".

Η κατάσταση στην Ουκρανία, εξήγησε, δεν επηρεάζει τόσο πολύ, διότι είναι μικρή η Ουκρανική αγορά και περίπου θα έχουμε τους περσινούς αριθμούς αν και μερικοί μας λένε ότι θα έχουμε μια μικρή αύξηση και από την Ουκρανική αγορά.

Εκείνο που επηρεάζει την Κύπρο, είπε ο κ. Μαντοβάνης, είναι η Ρωσική και Αγγλική αγορά που έχουν το 62% των αφίξεων.

"Αν μια από τις δύο αυτές αγορές δεν πάει καλά, αντιλαμβάνεστε πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα", σημείωσε.

"Η ρωσική αγορά αυτή την στιγμή έχει πάρα πολλά προβλήματα. Πωλούν οι Ρώσοι τουριστικοί πράκτορες σε εξευτελιστικές τιμές διότι έχουν βάλει πολλά αεροπλάνα προς την Κύπρο κι έχουν κάμει και κρατήσεις με χρηματικές εγγυήσεις δωμάτια στα ξενοδοχεία. Πωλούν πολύ φθηνά, είναι επικίνδυνο, ότι θα έρθουν και θα πάνε στα ξενοδοχεία να ζητήσουν εκπτώσεις", πρόσθεσε.

Είπε επίσης ότι το ρούβλι είναι μειωμένο και επηρεάζει δεδομένου ότι θα έρθουν να ζητήσουν μειώσεις τιμών, κάτι που έκαμαν τον Απρίλιο και Μάιο.

Ο κ. Μαντοβάνης τόνισε ωστόσο ότι δεν έχει τόση σημασία η αύξηση του 2-5%  αλλά το τι γίνεται με τους υπόλοιπους άλλους μήνες εκτός από την καλοκαιρινή σεζόν.

Το τι γίνεται, σημείωσε, είναι ότι η Κύπρος αυτή την στιγμή είναι ένας προορισμός τεσσάρων μηνών, από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο.

"Το στοίχημα μας είναι ολόχρονα να έχουμε αυξήσεις. Φαίνεται ότι έχουμε αποτελέσματα. Ο ΚΟΤ δημιούργησε ένα τριετές πρόγραμμα για τον χειμερινό τουρισμό και βλέπουμε ήδη τα πρώτα αποτελέσματα από την Μεγάλη Βρετανία και από την Γερμανία. Στον ολόχρονο τουρισμό εναποθέτουμε τις ελπίδες μας για σημαντική αύξηση του τουρισμού κι όχι στους επόμενους αυτούς μήνες", είπε.

Φαίνεται, συμπλήρωσε ότι το νέο ΔΣ του ΚΟΤ καθώς και η Διεύθυνση κινούνται πολύ θετικά και ορισμένα πράγματα αλλάζουν. "Υπάρχει ένας νέος αέρας στον ΚΟΤ και αυτό μας δίνει αισιοδοξία. Βλέπουμε ότι ο ΚΟΤ  ανοίγει τα αυτιά του, ακούει και κάτι αλλάζει", κατέληξε.

Δίψα Κυπρίων για ταξίδια

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου (ACTA) Βίκτωρας Μαντοβάνης είπε στο ΚΥΠΕ, ότι οι Κύπριοι φέτος έχουν μια δίψα για ταξίδια στο εξωτερικό.

"Ο Κύπριος θα κινηθεί καλύτερα από πέρσι.  Υπάρχει δίψα φέτος για ταξίδια στο εξωτερικό και βλέπουμε και μια καλύτερη ψυχολογία. Οπωσδήποτε η οικονομική κρίση υπάρχει ακόμα, οι τσέπες και τα πορτοφόλια δεν είναι γεμάτα όπως παλιά, κι αυτό επηρεάζει στην επιλογή", σημείωσε.

Διαπίστωση της ACTA είναι ότι οι αριθμοί θα είναι αυξημένοι προς το εξωτερικό. Οπως σημείωσε ο κ. Μαντοβάνης, λόγω της οικονομικής κρίσης, ο Κύπριος  σίγουρα θα είναι κουμπωμένος όσον αφορά τα έξοδα και το κόστος του πακέτου που θα διαλέξει.

"Θα επιλέξει πιο κοντινούς προορισμούς, πιο χαμηλής ποιότητας ξενοδοχείο, αντί να κάμει 7 μέρες θα κάμει 5 ημέρες... Οι αριθμοί θα είναι αυξημένοι χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα είναι αυξημένη και η κερδοφορία γιατί όταν είναι χαμηλά τα πακέτα και χαμηλής ποιότητας τα ξενοδοχεία μειώνεται και η κερδοφορία", συμπλήρωσε ο κ. Μαντοβάνης.

ΚΥΠΕ

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας