Λoϊζίδης: Το κράτος ήταν τροχοπέδη

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα των Κυπριακών Αερογραμμών διαχρονικά ήταν η συμμετοχή του κράτους στο μετοχικό κεφάλαιο. Ένας παράγοντας καθοριστικής φύσεως για πολλούς λόγους» τόνισε στο InBusinessNews, ο πρώην πρόεδρος των ΚΑ, Χάρης Λοϊζίδης.

Παράλληλα, τόνισε: «Το αρνητικό αυτής της συμμετοχής ήταν ότι το κράτος λειτουργούσε ως τροχοπέδη χωρίς ορθά επιχειρηματικά κριτήρια. Ταυτόχρονα, το κράτος ανέκαθεν χρησιμοποιούσε την εταιρεία ως εργαλείο άσκησης πολιτικής».
 
Εξάλλου, ο πρώην πρόεδρος των ΚΑ σημείωσε ότι: «Το πρόβλημα φάνηκε από το 2004 με την είσοδο της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η εταιρεία έπρεπε να λειτουργεί με ανταγωνιστικά πρότυπα και καθαρά εμπορικά κριτήρια, κάτι που εξαιτίας της συμμετοχής του κράτους δεν μπορούσε να γίνει».

Μάλιστα, ο Χάρης Λοϊζίδης ανέφερε: «Οι Κυπριακές Αερογραμμές είχαν κατά καιρούς εκπονήσει πολλά στρατηγικά σχέδια, όμως δυστυχώς κανένα δεν εφαρμόστηκε από την αρχή μέχρι το τέλος. Πάντα κολλούσαμε στην υλοποίηση με αποτέλεσμα η εταιρεία να μην αντέξει στον ανταγωνισμό, να κουβαλά βαρίδια από το παρελθόν όσον αφορά τα εργασιακά και με πολλές λανθασμένες επιλογές να φτάσει στο σημερινό σημείο. Οι πολλές εναλλαγές διοικήσεων δεν άφηναν την εταιρεία να λειτουργήσει πάνω σε μακροπρόθεσμα εμπορικά κριτήρια με ένα μακρόπνοο αξιόπιστο πλάνο στρατηγικής».

 

Δειτε Επισης

Amanti, MadeForTwo Hotels: Επαναλειτουργεί ανανεωμένο από 1η Απριλίου για το καλοκαίρι του 2024
Το πρωτοποριακό φόρουμ «Γυναίκες στον Αέρα» της Wizz Air
Paradox Museum Limassol: Γιορτάζει ένα χρόνο λειτουργίας με δωρεάν είσοδο σε όλα τα παιδιά
Εκστρατεία καλλιέργειας οδικής συνείδησης από την ΕΤΑΠ Πάφου
Vessel Check: Νέα υπηρεσία από τη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Ελληνική Τράπεζα: Μονόδρομος η εξέλιξη για μια ανταγωνιστική τουριστική βιομηχανία
Επιμόρφωση των εργαζομένων του τουρισμού σε νέα σημεία ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Λάρνακας
Ηγεσία: Ο ρόλος του ηγέτη σε όλα τα επίπεδα
Προετοιμασίες από τα αεροδρόμια της Κύπρου για την άφιξη των τουριστών
Στις 87.961 οι αφίξεις τουριστών τον Ιανουάριο 2024