ΠΑΣΥΞΕ: Έμφαση στον ποιοτικό τουρισμό για την Πάφο

Με την προσοχή εστραμμένη στην προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού και με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου η τοπική επιτροπή Πάφου του ΠΑΣΥΞΕ έχει προγραμματίσει σειρά ενεργειών που αποσκοπούν σε μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών το 2015, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΚΟΤ για το έτος 2013 η Πάφος παρά το γεγονός ότι  διαθέτει μόνο το 32% των αδειούχων κλινών παγκύπρια προσέλκυσε το 39% των τουριστικών αφίξεων και παράλληλα κατατάγηκε πρώτη  στην φιλοξενία  επισκεπτών σε ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων.

Το γεγονός αυτό, προστίθεται στην ανακοίνωση, δεν καθησυχάζει αλλά αντίθετα δημιουργεί αυξημένες υποχρεώσεις όσων ασχολούνται με την ξενοδοχειακή βιομηχανία, ιδιαίτερα σήμερα όπου η εποχικότητα του τουρισμού αποτελεί μεγάλη απειλή για την Πάφο και την Κύπρο γενικότερα, αλλά και με τα προβλήματα που διαφαίνονται σ’ ότι αφορά την ρωσική αγορά.

Ο πρόεδρος της τοπικής επιτροπής του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου, Θέμης Φιλιππίδης, σημείωσε ότι μετά την επίτευξη του πρώτου στόχου που αφορούσε την δρομολόγηση πτήσεων, το επόμενο βήμα είναι η προσέλκυση ενδιαφέροντος από οργανωτές ταξιδιών για την πλήρωση των αεροπορικών θέσεων.

Προς το σκοπό αυτό σε συνεργασία με την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης Πάφου και τον Κ.Ο.Τ. έχουν δρομολογηθεί διάφορες ενέργειες που πρέπει να γίνουν κυρίως στην Γερμανία έτσι ώστε να εκδηλωθεί το ανάλογο ενδιαφέρον.

Επιπρόσθετα ανέφερε θα πρέπει να προετοιμαστούμε σαν Πάφος να δεχτούμε τους πρώτους πελάτες οι οποίοι υπολογίζεται να αφιχθούν τον Μάρτιο του 2015. Το σημαντικότερο όμως που πρέπει να πετύχουμε είναι να τους αφήσουμε ικανοποιημένους.

Αν λάβουμε υπόψη ότι έχουμε να κάνουμε με μια αγορά η οποία θεωρείται από τις καλύτερες της Ευρώπης αλλά παράλληλα είναι και ποιοτικά απαιτητική αντιλαμβανόμαστε όλοι τις προσπάθειες και την προετοιμασία που πρέπει να κάνουμε, συμπλήρωσε ο κ. Φιλιππίδης μέσω της γραπτής του ανακοίνωσης.

Σ’ ό,τι αφορά το τελευταίο σημείο, - όπως είπε-  η προετοιμασία δεν έχει να κάνει μόνο με τις υποδομές και τις προσφερόμενες υπηρεσίες εντός των ξενοδοχείων, αλλά και με την γενικότερη εικόνα και φιλοξενία που προσφέρουμε στην ευρύτερη τουριστική περιοχή.

Ως εκ τούτου θα πρέπει να γίνουν συνέχισε,  συντονισμένες προσπάθειες από όλους τους εμπλεκόμενους και κυρίως την τοπική Αυτοδιοίκηση και τον ΚΟΤ έτσι ώστε να δώσουμε τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις στους επισκέπτες μας.

Πρέπει να λάβουμε υπόψη και να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας ότι είναι η τελευταία ευκαιρία που μας δίνεται για την γερμανική αγορά, κατέληξε.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης
Τράπεζα Κύπρου: Ξεκινά το πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών-Όλες οι πληροφορίες
Νικόδημος Δαμιανού: Απτά αποτελέσματα στον τομέα της ψηφιακής μετάβασης εντός του έτους
AstroBank: Προς πώληση αγροτικά τεμάχια