Adv Feature: Gloria Jean’s Coffees: Καφές για όλους

Αρκετές επιπτώσεις στον τρόπο που ο Κύπριος απολαμβάνει τον καφέ του είχε η κρίση. «Πολλοί πελάτες δεν συνοδεύουν πλέον το ρόφημά τους με σνακ ή αναζητούν φθηνότερες επιλογές», αναφέρει η Joanna Constantinidou, οperations manager της C.C.Coffee Company Ltd. Την ίδια ώρα, όμως, η καφετερία προτιμείται περισσότερο από πριν για μια οικονομικότερη και ευχάριστη έξοδο τις καθημερινές, αλλά και το Σαββατοκύριακο, από άτομα κάθε ηλικίας.
 
Η εταιρεία Gloria Jean’s Coffees προέρχεται από την Αυστραλία. Αυτή τη στιγμή είναι η μεγαλύτερη εξειδικευμένη αλυσίδα καφέ, με περισσότερες από 1.000 καφετερίες σε 37 χώρες. Το πρώτο κατάστημα της εταιρείας στην Κύπρο άνοιξε τον Οκτώβριο του 2006 και τώρα διαθέτει 9 καταστήματα (5 στη Λευκωσία, 1 στη Λάρνακα, 1 στη Λεμεσό, 1 στην Αγία Νάπα και 1 στον Πρωταρά). Εργοδοτεί 85 υπαλλήλους, επισημαίνει η κ. Constantinidou, η πλειοψηφία των οποίων είναι Κύπριοι.
 
Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα, με τις νέες οικονομικές συνθήκες, η αγορά της εστίασης και πιο συγκεκριμένα των καφετεριών;

Η βασικότερη πρόκληση που αντιμετωπίζει η εταιρεία μας, ως αποτέλεσμα της κυπριακής οικονομικής κρίσης, είναι ο περιορισμός στην κατανάλωση προϊόντων από τους πελάτες μας, αλλά και η ζήτηση από μέρους τους φθηνότερων προϊόντων. Έχουμε παρατηρήσει ότι αρκετοί πελάτες, οι οποίοι συνόδευαν τα ροφήματά τους με γλυκά ή άλλα προϊόντα, όπως νερό ή σάντουιτς, δεν το πράττουν πλέον.
 
Μέσα όμως από τις προκλήσεις, οι οποίες αφορούν στην πελατεία μας, υπάρχει και η θετική πλευρά. Για παράδειγμα, βραδιές κατά τις οποίες ο περισσότερος κόσμος επιλέγει να βγει για διασκέδαση, όπως της Παρασκευής και του Σαββάτου, έχει παρατηρηθεί μια μικρή αύξηση της πελατείας μας, κάτι που σημαίνει ότι αντί ο κόσμος να επιλέγει εστιατόρια ή bars, επιλέγει τις καφετερίες, αφού το κόστος του θα είναι χαμηλότερο.
 
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα της καφετερίας σας και τι είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει;
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα των Gloria Jean’s, που τα κάνει να ξεχωρίζουν, είναι το ζεστό και φιλικό περιβάλλον, το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό, η γρήγορη εξυπηρέτηση, η ποιότητα και η μοναδικότητα του καφέ μας και η μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτουμε.  Επίσης υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από ροφήματα με μειωμένες θερμίδες (97% fat free), όπως mango, strawberry και mixed berry smoothie chillers. Είναι, συνάμα, σημαντικό το γεγονός ότι όλα τα κρύα ροφήματα παρασκευάζονται επί τόπου και κατά την παραγγελία, πράγμα που σημαίνει ότι περιέχουν μόνο φρέσκα υλικά χωρίς συντηρητικά και περιττή ζάχαρη.
 
Ένα μικρό νησί, όπως η Κύπρος, διαθέτει υπερβολικά μεγάλο αριθμό καφετεριών, που ολοένα και αυξάνεται. Πώς αξιολογείτε αυτό το δεδομένο;

Θεωρούμε ότι σταδιακά και λόγω της παρούσας κατάστασης πολλές καφετέριες θα αναγκαστούν να σταματήσουν τη λειτουργία τους. Εκτιμούμε ότι θα επιβιώσουν οι μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες έχουν τη στήριξη από τις μητρικές εταιρείες του εξωτερικού, αλλά και την τεχνογνωσία προσαρμογής σε τέτοιες συνθήκες.
 
Πώς αντιμετωπίζετε τον έντονο ανταγωνισμό;
Η βασική μας διαφορά από τον ανταγωνισμό έγκειται στην ποιότητα του καφέ που χρησιμοποιούμε. Η Gloria Jean’s Coffees χρησιμοποιεί μόνο φρέσκα υλικά στα ροφήματα - φρέσκο γάλα αντί για γάλα μακράς διαρκείας και φρέσκο αλεσμένο καφέ. Άλλοι παράγοντες που μας διαφοροποιούν είναι το φιλικό και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, καθώς και η ζεστή ατμόσφαιρα των καταστημάτων μας. Ακόμα, εκτιμάται ιδιαίτερα από τους πελάτες μας το Gloria Jean’s loyalty card, με το οποίο ο πελάτης στα 10 ροφήματα παίρνει το ένα δωρεάν και ταυτόχρονα μαζεύει πόντους, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει σε άλλα καταστήματα και συνεργάτες.  Τέλος, ως παράγοντες διαφοροποίησης θα μπορούσαν να αναφερθούν οι ανταγωνιστικές και μειωμένες μας τιμές σε πολλά γλυκά και αλμυρά εδέσματα.
 
Τι είδη καφέδων προσφέρετε και από πού προέρχονται;
Η Gloria Jean’s Coffees χρησιμοποιεί μόνο καφέ Arabica, ο οποίος κατατάσσεται στο 1% της καλύτερης παραγωγής παγκοσμίως, πληρώντας τις υψηλότερες προδιαγραφές. Εργοδοτεί, επίσης, εκπαιδευμένους μπαρίστας, ώστε να σερβίρει πλούσιους σε γεύση και χαρμάνι καφέδες.  Η ποιότητα διασφαλίζεται με τον έλεγχο της παραγωγής από το καβούρδισμα των κόκκων στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της εταιρείας στην Αυστραλία μέχρι και το φλιτζάνι που σερβίρεται ο καφές.
 
Ποιοι είναι οι κύριοι πελάτες σας;
Δεν υπάρχει συγκεκριμένο προφίλ πελατών, που επισκέπτονται τις καφετερίες μας, αφού αναλόγως της ημέρας και της ώρας μπορεί να δει κανείς πελάτες όλων των ηλικιών: Φοιτητές, επαγγελματίες, μαθητές, οικογένειες και συνταξιούχους. Το απλό περιβάλλον των Gloria Jean’s τα καθιστά κατάλληλα για κάθε πελάτη.
 
Ποιο είναι το πιο δημοφιλές ρόφημά σας στην Κύπρο και πόσο στοιχίζει;
Cappuccino το χειμώνα και Creme Brulee Chiller το καλοκαίρι - μόνο 118 θερμίδες - που στοιχίζει €4.50.
 

Πώς θα προτείνατε να συνδυάσει τον καφέ του ένας πελάτης;
Τα Gloria Jean’s Coffees προτείνουν cappuccino με κέικ καρότο ή café latte με γαλλικό κρουασάν.
 
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας σας;
Το ωράριο λειτουργίας εξαρτάται από το κατάστημα. Συνήθως από 7:15-01:00.
 
Προσφέρετε delivery;
Προσφέρουμε δωρεάν delivery, ενώ για παραγγελίες άνω των δυο ροφημάτων γίνεται 15% έκπτωση στο σύνολο του λογαριασμού.
 
Στηρίζοντας την κοινωνία
Ιδιαίτερα ευαίσθητη είναι η Gloria Jean’s Coffees σε θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς. Στο πλαίσιο αυτό προχώρησε στην απόφαση για κάλυψη του ενοικίου του Σπιτιού της Europa Donna Κύπρου στη Λευκωσία για τα επόμενα δυο χρόνια. Παράλληλα, μαζεύονται τρόφιμα σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας, με τα οποία στηρίζονται άπορες οικογένειες μέσω της Europa Donna.
 
Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλ: 22768876
Φαξ: 22252133
Ιστοσελίδα: www.gloriajeanscoffees.com.cy
E-mail: joannac@gloriajeanscoffees.com.cy
 
Το θέμα φιλοξενήθηκε στο ένθετο Coffee Chains του τεύχους Απριλίου του περιοδικού IN Business.

 

Δειτε Επισης

The Landmark Nicosia: Το νέο Spa και οι εγκαταστάσεις Fitness & Wellness του ξενοδοχείου (pics)
Amanti, MadeForTwo Hotels: Επαναλειτουργεί ανανεωμένο από 1η Απριλίου για το καλοκαίρι του 2024
Το πρωτοποριακό φόρουμ «Γυναίκες στον Αέρα» της Wizz Air
Paradox Museum Limassol: Γιορτάζει ένα χρόνο λειτουργίας με δωρεάν είσοδο σε όλα τα παιδιά
Εκστρατεία καλλιέργειας οδικής συνείδησης από την ΕΤΑΠ Πάφου
Vessel Check: Νέα υπηρεσία από τη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Ελληνική Τράπεζα: Μονόδρομος η εξέλιξη για μια ανταγωνιστική τουριστική βιομηχανία
Επιμόρφωση των εργαζομένων του τουρισμού σε νέα σημεία ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Λάρνακας
Ηγεσία: Ο ρόλος του ηγέτη σε όλα τα επίπεδα
Προετοιμασίες από τα αεροδρόμια της Κύπρου για την άφιξη των τουριστών