Αεροδρόμια: Πρόσφεραν κυπριακό πρωινό στους αναχωρούντες τουρίστες

InBusinessNews  22/11/2022 16:30
Αεροδρόμια: Πρόσφεραν κυπριακό πρωινό στους αναχωρούντες τουρίστες

Αεροδρόμια: Πρόσφεραν κυπριακό πρωινό στους αναχωρούντες τουρίστες

InBusinessNews  22/11/2022 16:30

Κυπριακό παραδοσιακό πρωϊνό προσφέρθηκε σήμερα Τρίτη σε όλους τους επιβάτες που αναχωρούσαν από τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου.

Σε ανακοίνωση αναφέρεται ότι «η εταιρεία Cyprus Airports (F&B) σε συνεργασία με το Υφυπουργείο Τουρισμού, την Κυπριακή Ένωση Ξενοδοχείων και την Hermes Airports, προσέφερε σήμερα, από τις επτά μέχρι τις 11 το πρωί, και στα δύο αεροδρόμια της Κύπρου, Λάρνακας και Πάφου, δωρεάν Κυπριακό Παραδοσιακό Πρωινό σε όλους τους επιβάτες που αναχωρούσαν, ως ένδειξη  εκτίμησης για την επιλογή της χώρας μας για τις διακοπές τους».

Προστίθεται ότι «περισσότεροι από 1.000 τουρίστες/ επιβάτες ταξίδεψαν και από τα δύο αεροδρόμια μας. Ο κυπριακός παραδοσιακός μπουφές αυτοεξυπηρέτησης που στήθηκε περιείχε πολλές επιλογές που περιελάμβανε χαλλούμι, χοιρομέρι, ελαιόπιτα, χαλλουμωτή, ταχινόπιτα και γλυκά μεταξύ των οποίων κατιμέρι, δάκτυλα των κυριών, σουτζούκο και παστελάκι».

Οι ταξιδιώτες «δήλωσαν ικανοποιημένοι και χαρούμενοι για το κυπριακό παραδοσιακό πρωϊνό που τους προσφέρθηκε, το οποίο και απόλαυσαν».

Σε ανακοίνωση του ΠΑΣΥΞΕ αναφέρεται ότι «η συγκεκριμένη εκδήλωση στα δύο αεροδρόμια πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 44ου Ξενοδοχειακού Συνεδρίου και Έκθεσης Προϊόντων & Υπηρεσιών, που έγινε σήμερα στη Λευκωσία. Οι εκδηλώσεις στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου ανέδειξαν την κυπριακή οινογαστρονομία, αλλά και τον κοινωνικό ρόλο της τουριστικής βιομηχανίας του τόπου, μέσα από τη στήριξη που παρέχεται στους τοπικούς παραγωγούς».

Υπενθυμίζεται ότι «ο θεσμός του σήματος «Κυπριακό Πρόγευμα», με το οποίο επιβεβαιώνεται και επιβραβεύεται η συμμόρφωση ξενοδοχειακών μονάδων και κέντρων αναψυχής με συγκεκριμένα αποδεκτά κριτήρια ποιότητας που βασίζονται στη γαστρονομική κουλτούρα και φιλοξενία του νησιού μας, περιλαμβάνεται στους στόχους της Εθνικής Στρατηγικής Τουρισμού 2030 μαζί με άλλες 12 ετικέτες ποιότητας που αντικατοπτρίζουν τη νέα ταυτότητα του τουριστικού μας προϊόντος».

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας