Σ. Στεφάνου: Πρέπει να επενδύσουμε στο brand Κύπρος

Δεν μπορούν να γίνουν ασφαλείς εκτιμήσεις για το πως θα κινηθεί ο Τουρισμός και ο ξενοδοχειακός τομέας. Αυτό ανέφερε ο Σώτος Στεφάνου Διευθύνων Σύμβουλος, Aeolos Cyprus Travel – Διευθυνών Σύμβουλος, Ξενοδοχείο Capo Bay, μιλώντας στο Market Outlook Series: Ξενοδοχεία και Τουρισμός.

Τόνισε πως στο παρόν στάδιο για κάθε τέσσερις ακυρώσεις που γίνονται στα ξενοδοχεία της Κύπρου, υπάρχει μόνο μια νέα κράτηση, διευκρινίζοντας πως για να εξαχθούν ασφαλείς συμπεράσματα για τα επίπεδα στα οποία αναμένεται να κινηθεί ο τουρισμός, θα πρέπει ο ρυθμός των νέων κρατήσεων να είναι υψηλότερος από τον ρυθμό των ακυρώσεων.

Με βάση τα σημερινά δεδομένα ανέφερε ο κ. Στεφάνου ανέφερε δεν μπορεί να γίνει καμία πρόβλεψη καθώς τα δεδομένα μεταβάλλονται καθημερινώς.

Χαρακτήρισε ως θετική την επανεκκίνηση των ξενοδοχείων και την επαναφορά των πτήσεων. Ωστόσο, είπε, η πληρότητα των ξενοδοχείων είναι σε χαμηλά επίπεδα.

Παράλληλα, επισήμανε πως είναι πολύ δύσκολο για τον ιδιωτικό τομέα να επανεκκινήσει στον τομέα του marketing. Χρειάζεται, είπε,  στήριξη από το Κράτος. Η πανδημία, είπε, θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τουριστικό τομέα, θα πρέπει να επαναξιολογηθεί το τουριστικό προϊόν της Κύπρου, και οι τουριστικοί πράκτορες θα πρέπει να επαναξιολογήσουν το δικό τους μοντέλο και να επανεκκινήσουν.

Αποτελεί ευκαιρία, κατέληξε, για κάθε επιχείρηση να αξιολογήσει το δικό της μοντέλο και πως μπορεί να το αναπροσαρμόσει στο μέλλον ώστε να δούμε το 2021 με ένα νέα φακό. Θα πρέπει να επενδύσουμε στο brand Κύπρος.

Δειτε Επισης

Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food