Ανοίγει τον Μάρτιο το ξενοδοχείο Αλμύρα

Επαναλειτουργεί στις αρχές Μαρτίου 2020, μετά από μια μεγάλη ανακαίνιση, τo ξενοδοχείο Αλμύρα στην Πάφο, το μοναδικό κυπριακό ξενοδοχείο που είναι μέλος της διεθνούς αλυσίδας Design Hotels. Το πεντάστερο Αλμύρα, ανήκει στον όμιλο Thanos Hotels and Resorts.
 
Η ανακαίνιση ήταν προϊόν συνεργασίας της κορυφαίας Γαλλίδας σχεδιάστριας Joëlle Pléot και μιας ομάδας ντόπιων τεχνιτών και καλλιτεχνών. Η Pléot, η οποία έχει στο παρελθόν σχεδιάσει σπίτια και καταστήματα για τον Karl Lagerfeld και την Coco Chanel, είναι υπεύθυνη για την επιμέλεια των εσωτερικών χωρών του Αλμύρα από τότε που άνοιξε για πρώτη φορά το 2003. Όπως και στο παρελθόν, η καλλιτέχνις σχεδίασε έπιπλα ειδικά για το ξενοδοχείο, ενώ τις ιδέες της υλοποίησαν ξυλουργοί και επιπλοποιοί απ’ όλη την Κύπρο.
 
Οι νέες αναβαθμίσεις ενισχύουν την αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου, η οποία εμπνέεται τόσο από τον μεσαίωνα όσο και από το σύγχρονο, με βασικά χαρακτηριστικά τις οριζόντιες γραμμές, τα απλά υλικά και την προσαρμογή των κτιρίων στο υπάρχον περιβάλλον.
 
Εσωτερικά
Η ατμόσφαιρα του λόμπι έχει αναβαθμιστεί, με την προσθήκη ζεστού φωτισμού στο χώρο της εισόδου. Παράλληλα, η επίπλωση του χώρου έχει ανανεωθεί πλήρως. Το εστιατόριο «Αέρας», που βρίσκεται στο λόμπι, διαθέτει τώρα μια κομψή παλέτα χρωμάτων με σκούρες μπλε αποχρώσεις, δίνοντας νέα πνοή στο εστιατόριο.
 
Εξάλλου, στο πλαίσιο της πλήρους αναβάθμισης των δωματίων τοποθετήθηκαν, μεταξύ άλλων, ηχομονωτικές πόρτες, ειδικά σχεδιασμένες ντουλάπες και κομψός μπρούντζινος φωτισμός. Τα δωμάτια διαθέτουν τώρα ευρύχωρες ντουζιέρες από ιταλικό μάρμαρο Carrara. Επίσης, βάσει της θεματικής «θάλασσα», έργα τέχνης του Μιχάλη Κούλουμου έχουν αναρτηθεί σε όλα τα υπνοδωμάτια, τα οποία απεικονίζουν σκηνές από την παραλία της Πάφου. Επιπλέον, η ψυχαγωγία εντός των δωματίων εκσυγχρονίστηκε με την προσθήκη έξυπνων τηλεοράσεων (Smart TV) σε κάθε δωμάτιο.
 
Ο όμιλος Thanos Hotels and Resorts, που ιδρύθηκε πριν 40 χρόνια, είναι οικογενειακή επιχείρηση την οποία διαχειρίζεται ακόμη η ίδια οικογένεια. Η εταιρεία αισθάνεται ιδιαίτερα περήφανη για την κοινωνική ευαισθησία της και τη συνεργασία της με τοπικές επιχειρήσεις στην Κύπρο.
 

Δειτε Επισης

Βάζει πίεση για τον φορολογικό μετασχηματισμό ο Χριστοδουλίδης-Η πρόοδος του έργου και τα επόμενα βήματα
Πέντε μέτρα στήριξης με κόστος 35,3 εκατομμύρια ευρώ-Πόσοι και ποιοι επωφελούνται
Η μεγαλύτερη τριμηνιαία καταβολή σε μετρητά από την ΚΕΔΙΠΕΣ στο κράτος-€140 εκατ. για το α’ τρίμηνο 2024
Το πρωτοποριακό φόρουμ «Γυναίκες στον Αέρα» της Wizz Air
Νίκος Χριστοδουλίδης: Ακούω πολλές ανέξοδες εξαγγελίες... Κάποια οριζόντια και κάποια στοχευμένα τα μέτρα
Paradox Museum Limassol: Γιορτάζει ένα χρόνο λειτουργίας με δωρεάν είσοδο σε όλα τα παιδιά
Τα διεθνούς φήμης brands που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το My Mall Λεμεσού
Ελίνα Κυρατζή: Θέσεις κλειδιά και προοπτικές ανέλιξης για το προσωπικό μέσω της Ακαδημίας ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Το «Build to Rent» και πώς το βλέπουν επενδυτές και επιχειρηματίες ανάπτυξης γης
Κορυφαία κοινή προτεραιότητα για Κύπρο και Ισραήλ ο Great Sea Interconnector