Nom: Μελετάται επέκταση σε όλα τα επίπεδα

Tο αρχικό επιχειρηµατικό πλάνο βασιζόταν σε ένα χώρο τύπου day venue, που θα ανταποκρινόταν στις νέες τάσεις της υγιεινής διατροφής, προσφέροντας όµορφη ατµόσφαιρα. «Άντλησα ιδέες από παρόµοιες επιχειρήσεις, κυρίως του Λονδίνου, που χρησιµοποιούν εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες µε καινοτόµες συνταγές σε ένα καθόλου επιτηδευµένο, αλλά ευχάριστο και απλό χώρο», αναφέρει ο ιδιοκτήτης, Θεόδωρος Ψαράς.

Το κόστος
Η αρχική επένδυση κόστισε περισσότερο από τον προϋπολογισµό στον οποίο είχαµε προβεί, όµως το αποτέλεσµα απέδειξε ότι άξιζε. Στόχος µας είναι η δυνατότητα εξυπηρέτησης των πελατών µε επιλογές ποιότητας σε σύγχρονους εγκαταστάσεις παραγωγής και εργασίας. Σήµερα µελετάµε επέκταση σε όλα τα επίπεδα - προσφερόµενα είδη, υπηρεσίες, χώροι - µε τρόπο που να µην επιβαρύνεται η λειτουργικότητα και η ποιότητα του σηµερινού nöm.

Το brunch
Το γεύµα τύπου brunch έχει πλέον καθιερωθεί, ιδιαίτερα κατά τα Σαββατοκύριακα, που οι πλείστοι δεν εργάζονται. Απεδείχθη οικονοµικά και γευστικά αρεστό, δηµιούργησε µια νέα κοινωνική τάση, όµως εκτιµώ ότι δεν έχει ακόµα πολλές προοπτικές εξέλιξης.

Οι συνεργασίες
Μέρος του πλάνου επένδυσης είναι η συνεργασία µε ειδικούς στο εξωτερικό από επιτυχηµένες επιχειρήσεις του είδους. Ένα παράδειγµα αποτελεί ο γνωστός chef Νικήτας Πύργης των αλυσίδων Nammos Μυκόνου και Meraki Λονδίνου, καθώς και ο head bartender του Principote Μυκόνου, Κωνσταντίνος Παντίσκο. Οι συνεργασίες είναι σε συνεχή βάση, για να διασφαλίζεται η καινοτοµία, η χρήση των καλύτερων υλικών και η συνεχής αναβάθµιση του µενού.

Η διαφοροποίηση
Η διαφοροποίηση στο µενού του nöm πιστεύω ότι εστιάζεται στο νόστιµο φαγητό και στα εξειδικευµένα ροφήµατα που θρέφουν και δυναµώνουν τον οργανισµό χωρίς να σε φορτώνουν µε περιττές θερµίδες, ενώ ταυτόχρονα είναι γευστικά και αισθητικά απολαυστικά. Γενικά πιστεύω, πάντως, ότι δεν θα αργήσουµε να δούµε κι άλλες τάσεις στην εστίαση, οι οποίες εκτιµώ ότι θα είναι βασισµένες στην κυπριακή κουζίνα.

Δειτε Επισης

Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food
Αυτά είναι τα καλύτερα αεροδρόμια στον κόσμο
«Τροχοδρομεί» σε επενδύσεις για μακρινούς προορισμούς η Aegean
H σημασία της προβολής της Κύπρου ως προορισμού που προσφέρει καλό και φρέσκο ψάρι
Με άνοδο της τάξης του 5,4% οι αφίξεις το πρώτο τρίμηνο-«Ευελπιστούμε ότι θα έχουμε ακόμη μια καλή επίδοση»
Εκστρατεία ΕΤΑΠ Πάφου για προσέλκυση επισκεπτών κατά την πασχαλινή περίοδο
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού