Ρίχνει άγκυρα στη Λευκωσία γνωστό brand της Θεσσαλονίκης!

Το πασίγνωστο κατάστημα Spoon με έδρα τη Θεσσαλονίκη,  ανακοίνωσε την επέκταση του στην Κύπρο με το πρώτο κατάστημα μέσω συνεργασίας franchise.
 
 
Όπως αναφέρει στη ιστοσελίδα του χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες το πρώτο κατάστημα θα βρίσκεται στη Λευκωσία και αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του στο κοινό πριν το τέλος του τρέχοντος έτους.
 

Το Spoon άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό τον Αύγουστο του 2012, προσφέροντας αμέτρητες πρωτότυπες γευστικές επιλογές. Από σαλάτες, γλυκές βάφλες και σαλάτες ζυμαρικών, μέχρι φυσικούς χυμούς, πρωινά και energy drinks.
 
Η εμπειρία στον χώρο της εστίασης και οι σπουδές στο εξωτερικό έδωσαν στον ιδρυτή του Spoon το έναυσμα για έξυπνες και μοντέρνες ιδέες. Με πολύ αγάπη, ο Δημήτρης Ηλίας δημιούργησε στην καρδιά της Θεσσαλονίκης ένα ζεστό χώρο που αποπνέει μια αίσθηση ελευθερίας και προκαλεί μικρούς και μεγάλους να φάνε ότι θέλουν, ότι ώρα το θέλουν.

Όπως ανέφερε ο ίδιος είχε όραμα τη δημιουργία ενός all day Mediterranean coffee house, και για αυτό δημιουργήθηκε ένα μενού με ιδιαίτερη βαρύτητα στην παροχή μιας εκτεταμένης γκάμας value for money ποιοτικών και εξειδικευμένων προτάσεων με διευρυμένο ωράριο και συνεχείς εναλλαγές προϊόντων.
 

Το Spoon είναι ένα αναγνωρίσιμο brand, το οποίο έχει χτίσει την πελατειακή του βάση, διαθέτοντας ήδη πάνω από 100.000 ευχαριστημένους πελάτες και περισσότερους από 33.000 ακόλουθους στα social media.
 

Η ομάδα του Spoon εστιάζει ιδιαίτερα στην προώθηση και προβολή του δικτύου, ώστε να παραμένει πάντα πρώτο στις προτιμήσεις του κοινού. Για αυτό, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σε συνεργασία με το τμήμα marketing πραγματοποιεί ολοκληρωμένα τοπικά σχέδια προβολής, διαγωνισμούς αλλά και δράσεις τοπικής εταιρικής ευθύνης.
 

Δειτε Επισης

Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food
«Τροχοδρομεί» σε επενδύσεις για μακρινούς προορισμούς η Aegean
H σημασία της προβολής της Κύπρου ως προορισμού που προσφέρει καλό και φρέσκο ψάρι
Με άνοδο της τάξης του 5,4% οι αφίξεις το πρώτο τρίμηνο-«Ευελπιστούμε ότι θα έχουμε ακόμη μια καλή επίδοση»
Εκστρατεία ΕΤΑΠ Πάφου για προσέλκυση επισκεπτών κατά την πασχαλινή περίοδο
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Emirates: Στρατηγικές αλλαγές της λειτουργίας των εμπορικών ομάδων της