Λουκέτο έβαλαν 18 ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες το 2018-2019

Λουκέτο έβαλαν 18 ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες το 2018-2019

Λουκέτο έβαλαν 18 ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες το 2018-2019

Μπορεί το λουκέτο της Thomas Cook να έπιασε απροετοίμαστους εκατοντάδες χιλιάδες ταξιδιώτες, ωστόσο τα μαύρα σύννεφα για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας είχαν φανεί από καιρό. Δυστυχώς ο τομέας των αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη συρρικνώνεται ακολουθώντας το παράδειγμα της Αμερικής. Άλλωστε σαν Κύπρος βιώσαμε το κλείσιμο τεσσάρων αεροπορικών αερογραμμών την τελευταία 20ετία. Συνολικά στην Ευρώπη την διετία 2018-2019 17 αεροπορικές εταιρειίες καθήλωσαν τα αεροσκάφη τους.

RELATED ARTICLES



Κλείσιμο κυπριακών αεροπορικών εταιρειών
Πολύ λίγοι θα θυμούνται τη Hellas Jet, θυγατρική των Κυπριακών Αερογραμμών, η οποία ιδρύθηκε το 2002 με την πρώτη της πτήση να πραγματοποιείται το 2003. Καθώς η λειτουργία της αποδείχθηκε ασύμφορη η Hellas Jet προχώρησε το 2005 σε αναστολή των δραστηριοτήτων της.
 

Ακόμα μία θυγατρική των Κυπριακών Αερογραμμών έβαλε λουκέτο το 2010. Η Eurocypria ιδρύθηκε το 1991 και ήταν η πρώτη κυπριακή εταιρεία ναυλωμένων πτήσεων. Πραγματοποιούσε πτήσεις από την Κύπρο προς 45 προορισμούς στην Ευρώπη.

Οριστικό λουκέτο έβαλαν στις 9 Ιανουαρίου 2015 και οι Κυπριακές Αερογραμμές οι οποίες ιδρύθηκαν το 1947 ως ο κρατικός αερομεταφορέας της Κύπρου. Οι Κυπριακές Αερογραμμές διέθεταν στόλο εννέα αεροσκαφών και πραγματοποιούσαν πτήσεις σε 17 προορισμούς.

Στις 17 Οκτωβρίου 2018 κατέβασε ρολά και η Cobalt Air που πραγματοποίησε την πρώτη της εμπορική πτήση τον Ιούλιο του 2016.

Ευρωπαϊκές εταιρείες που έκλεισαν την διετία 2018-2019

Azur Air (Γερμανία). Εταιρεία τουρκικών συμφερόντων με έδρα το Ντίσελντορφ και στόλο δυο αεροσκαφών.

ASL Airlines (Ελβετία). Στον στόλο της συγκαταλεγόταν μόνο ένα επιβατικό αεροσκάφος και αρκετά cargo.

Fly Viking (Νορβηγία). Διέθετε στόλο τριών αεροσκαφών.

DART Ukrainian Airlines με έδρα το Κίεβο και στόλο οκτώ αεροσκαφών.

NEXTJET. Από τις μεγαλύτερες περιφερειακές αεροπορικές εταιρείες της Σουηδίας. Είχε στόλο 15 αεροσκαφών. Μετά το κλείσιμο εξαγοράστηκε από άλλους επιχειρηματίες και συνεχίζει ως Air Scandic

Skywork Airlines. Είχε έδρα στην Βέρνη στην Ελβετία και στόλο έξι αεροσκαφών.

Saratov Airlines. Μετά από ένα τραγικό δυστύχημα δεν μπόρεσε να ανακάμψει. Οι ρώσικες αρχές αφαίρεσαν την άδεια λειτουργίας λόγω παραβίασης των κανόνων ασφαλείας. Είχε στόλο οκτώ αεροσκαφών.

Open Skies. Θυγατρική της British Airways και πραγματοποιούσε πτήσεις από το Παρίσι με δυο αεροσκάφη.

VLM (Βέλγιο). Ένας από τους τελευταίους χειριστές των αεροσκαφών Fokker 50.

AirBerlin (Γερμανία). Μετά από σχεδόν 40 χρόνια αδιάκοπης λειτουργίας τον Οκτώβριο του 2018 το τελευταίο αεροσκάφος της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας έκανε την τελευταία του προσγείωση στο αεροδρόμιο του Βερολίνου.

Monarch Airlines (Βρετανία).

Germania (Γερμανία).
Παρόλο που είναι ελάχιστα γνωστή εκτός Γερμανίας, ο στόλος των 30 αεροσκαφών κάθε άλλο παρά μπορεί να χαρακτηριστεί ως «μικρή» αεροπορική εταιρεία.

WOW (Ισλανδία).

Aigle Azur (Γαλλία)

XL Airways (Γαλλία)

Small Planet Airlines. Τσάρτερ αερομεταφορέας της Γερμανίας

Primera Air. Πρόκειται για εταιρεία του ομίλου Primera Group, που διαθέτει Tour Operator σε Σουηδία(Solresor), Νορβηγία (Solia resor), Δανία (Bravo Tours) και Φινλανδία (Lomamatkat).
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας