ΚΟΤ: Έτοιμος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της νέας ψηφιακής εποχής

Ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού δηλώνει έτοιμος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, σε ένα περιβάλλον συνεργατικής οικονομίας και με διαδικτυακές πλατφόρμες διαμοιρασμού και διάχυσης πληροφόρησης.

Ο ΚΟΤ εξέδωσε ανακοίνωση με την ευκαιρία της 27ης  Σεπτεμβρίου Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού η οποία φέτος έχει ως θέμα της «Τουρισμός και ψηφιακή μεταμόρφωση/μετασχηματισμός».
 
Σημειώνει ότι «η επανάσταση της ψηφιακής τεχνολογίας στις αερομεταφορές, στις κρατήσεις διακοπών, στην πλοήγηση, στις διακινήσεις, στις έρευνες διαδικτυακής άντλησης πληροφοριών προορισμού ανέτρεψε τα παραδοσιακά μοντέλα λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων και συμπεριφοράς καταναλωτών δημιουργώντας ένα εντελώς καινούργιο και συνεχώς μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον».
 
 Όπως αναφέρει  ο ΚΟΤ, «η τουριστική Κύπρος καλείται όχι μόνο να λειτουργήσει αλλά και να εδραιωθεί σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον» και είναι σε αυτά τα πλαίσια «που κατά την διάρκεια των τελευταίων χρόνων, ο οργανισμός εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ, με στόχο την ενδυνάμωση των διόδων επικοινωνίας με το τουριστικό κοινό και την ευρύτερη βιομηχανία».
 
Συγκεκριμένα ο ΚΟΤ αξιοποιεί εναλλακτικά ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας για την επίτευξη στοχευμένων ενεργειών μάρκετινγκ, προβολής και διαφήμισης σε μια πληθώρα αγορών με εξαιρετικά αποτελέσματα και σχέση κόστους/απόδοσης.
 
 Όπως ο ΚΟΤ αναφέρει στην ανακοίνωσή του «η αξιοποίηση των καναλιών αυτών διασφαλίζει ισορροπημένη κάλυψη του στοχευόμενου κοινού, εντός των γεωγραφικών περιοχών όπου ο Οργανισμός ιεραρχεί να προβάλλει το τουριστικό μας προϊόν».
 
Προσθέτει ότι «μέσω του προσεκτικού σχεδιασμού των ενεργειών αυτών κατάφερε να  ενδυναμώσει τη διείσδυση της Κύπρου στις διεθνείς αγορές και σαν αποτέλεσμα να μεγιστοποιήσει τα δυνητικά, θετικά αποτελέσματα για τη χώρα μας και τα εξαιρετικά αποτελέσματα και αποδόσεις των τελευταίων χρόνων αποτελούν περίτρανη απόδειξη για του λόγου το αληθές».
 
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ανακοίνωση, «η ενεργή συμμετοχή του ΚΟΤ σε ανοικτό διάλογο με όλους που ενδιαφέρονται για την τουριστική Κύπρο, έχει επιφέρει αύξηση στο ενδιαφέρον από το τουριστικό κοινό διαμορφώνοντας και αναδεικνύοντας μια ενιαία ταυτότητα για τον τουριστικό προορισμό Κύπρος».
 
Επίσης, «η  εξέλιξη του Οργανισμού μέσα από την περαιτέρω αξιοποίηση ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας θα εδραιώσει τη παρουσία της Κύπρου στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον, επιτρέποντας στη χώρα μας να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις νέες απαιτήσεις και προκλήσεις των εποχών».
 
Ο ΚΟΤ σημειώνει, τέλος, ότι «κλειδί στην επέκταση των ορίων δραστηριοποίησής του ως κέντρο υποστήριξης επιχειρησιακών εφαρμογών της τουριστικής βιομηχανίας, αποτελεί η στήριξη όλων των εμπλεκόμενων φορέων του τουρισμού».
 
«Η συνεισφορά όλων προς επίτευξη των στόχων του Οργανισμού θα επιτρέψει την επίτευξη συνεργειών που θα έχουν σαν αποτέλεσμα την ενδυνάμωση της εικόνας της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού σε παγκόσμιο επίπεδο», καταλήγει η ανακοίνωση του ΚΟΤ.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
 

Δειτε Επισης

Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food
«Τροχοδρομεί» σε επενδύσεις για μακρινούς προορισμούς η Aegean