OCEAN BASKET 10 στα δέκα!

OCEAN BASKET 10 στα δέκα!

OCEAN BASKET 10 στα δέκα!

Η ιστορία των Ocean Basket ξεκίνησε πριν από 23 χρόνια, το 1995, από τους ελληνικής καταγωγής αδερφούς Λαζαρίδη, στη Νότιο Αφρική. Σήμερα, τα εστιατόριά έχουν ξεπεράσει παγκοσμίως τα 200.

RELATED ARTICLES

«Η ιδέα για να λειτουργήσουμε τα Ocean Basket στην Κύπρο ξεκίνησε όταν είχαμε έρθει εδώ για διακοπές το 2001 με έναν εκ των ιδρυτών της αλυσίδας, τον κύριο Fats Λαζαρίδη», είπε ο κ. Μπίλλης, ενθυμούμενος πως… για πλάκα του είχε πει: «Βασίλη, θα έρθουμε εδώ και θα ανοίξουμε το Ocean Basket μαζί».    Πλάκα - πλάκα το 2008 άνοιξαν το πρώτο εστιατόριο στην Κάτω Πάφο και δεν έπεσαν έξω. Κάθε άλλο: «Η αγάπη του κόσμου είναι τόσο μεγάλη που είναι πολύ δύσκολο να την περιγράψω. Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που τα Ocean Basket έχουν λατρευτεί σε όλες τις πόλεις της Κύπρου».

Τα γενέθλια 10 χρόνων
Τη μέρα των φετινών γενεθλίων της, στις 8 Ιουλίου, η εταιρεία πρόσφερε το αγαπημένο πιάτο, Platter for 1, σε μειωμένη τιμή €10 και κερνούσε επιδόρπιο. «Πραγματοποιήσαμε μία όμορφη εκδήλωση στο πρώτο μας εστιατόριο, όπου με μεγάλη συγκίνηση συνάντησα πελάτες μας από το 2008, οι οποίοι ήρθαν να γιορτάσουν μαζί μας τα 10χρονά μας», σημείωσε και πρόσθεσε: «Αυτό που σκέφτηκα μόλις τους είδα είναι ότι όποιος και αν είσαι, ό,τι επιχείρηση κι αν έχεις, όταν καταφέρνεις να έχεις σταθερούς πελάτες για 10 χρόνια, τότε σημαίνει ότι εργάζεσαι σωστά». Η ανθρώπινη προσέγγιση αποτελεί τον κύριο γνώμονα της εταιρικής φιλοσοφίας: «Προσπαθούμε να έχουμε το προσωπικό μας ευχαριστημένο, να νιώθει ασφάλεια κι αγάπη, την οποία με τη σειρά του προσφέρει στους πελάτες μας». 

Δώρα στην κοινωνία
«Επιδίωξη μας είναι να βοηθούμε και να αφήνουμε το θετικό μας αποτύπωμα στην κυπριακή κοινωνία, γι’ αυτό και η εταιρεία συνεισφέρει με ποικίλους τρόπους», επεσήμανε ο κ. Μπίλλης. Εκτός από τη βοήθειά της σε διάφορους φιλανθρωπικούς οργανισμούς Παγκύπρια, η επιχείρηση έχει δημιουργήσει μια πολύ δυνατή σχέση με τους πελάτες της και μέσω διάφορων εκστρατειών αγάπης συνεισφέρει σε ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας: «Επί τρία χρόνια, μαζί με τους πελάτες μας, προσφέραμε πακέτα αγάπης και γεύματα στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό, με την συμβολή ενός πολύ σεβαστού ποσού. Επίσης, τα περασμένα Χριστούγεννα προσφέραμε, με τη βοήθεια του κόσμου ένα πολύ σημαντικό ποσό στον φιλανθρωπικό – εθελοντικό οργανισμό ποδοσφαιριστών, Γκολ στη Ζωή, για ανέγερση τμήματος ατυχημάτων και επειγόντων περιστατικών στο Μακάρειο Νοσοκομείο, αφού πρόκειται για ενέργεια που θα καλύψει μια ουσιαστική ανάγκη της κυπριακής κοινωνίας και ιδιαίτερα των παιδιών».

Τροφοδοτώντας τον αθλητισμό
Περαιτέρω, η εταιρεία στηρίζει διαχρονικά διάφορα αθλητικά γεγονότα, οργανισμούς και πολιτιστικές εκδηλώσεις. «Εδώ και δύο χρόνια πετύχαμε τον μεγάλο μας στόχο να εδραιωθούμε στον αθλητισμό, με τη δημιουργία του πρωτοποριακού, για τα κυπριακά δεδομένα, αναπτυξιακού προγράμματος ανταμοιβής ποδοσφαιρικών ακαδημιών Κύπρου - Ocean Basket All Stars. Σ’ αυτό συμμετέχουν 78 ποδοσφαιρικές ακαδημίες απ’ όλη την Κύπρο με πάνω από 8.000 παιδιά», εξήγησε. Και πρόσθεσε: «Το όραμά μας είναι να στηρίξουμε τα μικρά παιδιά που αθλούνται και να δώσουμε πολύτιμη και ουσιαστική βοήθεια στις ποδοσφαιρικές ακαδημίες, ενισχύοντας το δύσκολο έργο που πραγματοποιούν».

Συνταγές για το περιβάλλον
Πέραν των ενεργειών αυτών, τα Ocean Basket πραγματοποιούν εκστρατείες καθαρισμού παραλιών και παραδίδoυν με τη βοήθεια της Κυπριακής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, CYMEPA, μαθήματα περιβαλλοντικής συνείδησης σε μαθητές. «Στόχος μας είναι η διαπαιδαγώγηση των μικρών παιδιών, δίνοντας το μήνυμα ότι η προστασία του περιβάλλοντος και των παραλιών μας είναι πολύ σημαντική και ευθύνη όλων μας», είπε. Τόνισε μάλιστα, ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας διάσωσης των θαλασσών έχει γίνει η πρώτη διεθνής αλυσίδα εστιατορίων στην Κύπρο που σταματά να σερβίρει ποτά με πλαστικά καλαμάκια, αντικαθιστώντας τα με χάρτινα, ενώ σε λίγο καιρό θα τα αναβαθμίσει, προσφέροντας την επιλογή από άμυλο αραβοσίτου. «Επιπλέον, σταματήσαμε να σερβίρουμε εμφιαλωμένο νερό σε πλαστικά μπουκάλια ,αντικαθιστώντας τα με γυάλινα. Στόχος μας είναι στο προσεχές μέλλον να πάψουμε να προσφέρουμε οτιδήποτε σε πλαστικό», σημείωσε.
Όλες αυτές οι προσπάθειες εντάσσονται στο πλαίσιο της σχετικής στρατηγικής της εταιρείας με τίτλο, Responsible Ocean Citizens: «Είμαστε πολύ περήφανοι που όλες αυτές οι ενέργειές μας είχαν επιστέγασμα την αξιολόγηση και τη βράβευση των εστιατορίων Ocean Basket στην Κύπρο με το αναγνωρισμένο διεθνώς σήμα Πράσινο Κλειδί». 

Τα ανθρώπινα συστατικά
Αυτό που διαφοροποιεί τα Ocean Basket  από τον ανταγωνισμό, σύμφωνα με τον κ. Μπίλλη, είναι το γεγονός ότι έθεσαν ως θεμέλιά τους το ήθος, την ανθρώπινη προσέγγιση και το ενδιαφέρον για τους πελάτες: «Στα Ocean Basket δείχνουμε έμπρακτα το ενδιαφέρον μας στους πελάτες, πάντα το προσωπικό μας τους ρωτάει αν έμειναν ευχαριστημένοι από το γεύμα και την εξυπηρέτηση, ώστε να βεβαιωνόμαστε ότι προσφέρουμε ό,τι επιθυμούν». Ευχαριστημένο η εταιρεία θέλει και το προσωπικό της, εξού κι εφαρμόζει μοντέλο διοίκησης που στηρίζεται στην ανάπτυξή του: «Επιδίωξη είναι να ανταμείβουμε και να χτίζουμε στα άτομα που έχουν προοπτικές ανέλιξης με το να τα αναβαθμίζουμε και να τους δίνουμε περισσότερα εφόδια και αρμοδιότητες. Όλα αυτά σε ένα γενικότερο κλίμα ασφάλειας, που φροντίζουμε να επικρατεί στο εργασιακό μας περιβάλλον». Ο τομέας της εστίασης είναι άμεσα συνδεδεμένος με τον άνθρωπο. Εξάλλου, γύρω από τους καταναλωτές είναι που περιστρέφεται το παιγνίδι του ανταγωνισμού. «Ο κόσμος αναζητά καινούργιες γεύσεις, ποικιλία φαγητού, ζεστό και φιλικό περιβάλλον. Παρακολουθώ ότι πολλά εστιατόρια στο εξωτερικό, όπως και κάποια στην Κύπρο, έχουν δαπανήσει πολλά χρήματα, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας, αλλά μειώνοντας αισθητά την ανθρώπινη προσέγγιση με τους πελάτες τους», είπε ο κ. Μπίλλης. Και πρόσθεσε: «Αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε ως Ocean Basket. Στα εστιατόριά μας προτιμούμε να έχουμε τους πελάτες δίπλα μας, ακριβώς για να έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τη θερμή φιλοξενία του προσωπικού μας. Γι’ αυτό τον λόγο δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στη σωστή εκπαίδευση των ανθρώπων μας, ώστε να κάνουν τους πελάτες μας να νιώθουν οικεία και σαν το σπίτι τους όταν μας επισκέπτονται». 

Η εμπειρία αναβαθμίζεται
Ο κόσμος τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον ίδιο, έχει αποκτήσει μεγάλη γνώση για το φαγητό και συνεχώς αναζητά καινούργιες γευστικές επιλογές: «Αρέσκεται σε διάφορα παντρέματα γεύσεων από διαφορετικά είδη κουζίνας και κουλτούρας. Για το λόγο αυτό έχουμε δημιουργήσει τα δικά μας mediterrasian sushi, με πολλές επιλογές, παντρεύοντας την ασιατική με τη μεσογειακή κουζίνα. Ένα πάντρεμα που είχε μεγάλη επιτυχία, αφού αγαπήθηκε από τον κόσμο και το προτείνουν οι σεφ μας σε όσους δεν το δοκίμασαν. Επίσης, κάθε έξι μήνες κάνουμε μία ανασκόπηση του μενού μας και συνήθως κάθε χρόνο προσθέτουμε καινούργιες νόστιμες επιλογές με στόχο τον εμπλουτισμό του». Το μενού δεν είναι, ασφαλώς, η μόνη τους έγνοια. Μεγάλη είναι η σημασία που δίδεται και στο περιβάλλον των εστιατορίων: «Το corporate identity της εταιρείας άλλαξε κι έχει αναβαθμιστεί το design όλων σχεδόν των εστιατορίων. Στόχος μας είναι προσφέρουμε σε όλα περισσότερη άνεση χώρου, ώστε οι επισκέπτες να περνούν όμορφα με την οικογένεια και τους φίλους τους. Είμαι πολύ χαρούμενος για τα πολύ θετικά σχόλια που παίρνουμε από τον κόσμο για τη μοντέρνα και άνετη διαρρύθμιση των εστιατορίων μας, η οποία επιτρέπει σε όλους να περνάνε μαζί μας ποιοτικό χρόνο, απολαμβάνοντας τις προσεγμένες επιλογές του μενού μας». 

Με σεβασμό στη θαλάσσια ζωή
Είναι γνωστό ότι παγκοσμίως παρατηρείται έλλειψη ψαριών, ενώ συχνά δεν μεγαλώνουν σε υγιές περιβάλλον ακόμα κι αυτά που προέρχονται από τη θάλασσα, λόγω της ρύπανσης τόσο από διάφορες βιομηχανίες όσο και από τους ανθρώπους. «Στα Ocean Basket βοηθούμε, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, στη βιωσιμότητα της θαλάσσιας ζωής. Προσπαθούμε να αγοράζουμε αποκλειστικά ψάρια και θαλασσινά που έχουν αλιευθεί με υπεύθυνο τρόπο ή έχουν εκτραφεί με ηθικές προδιαγραφές, ακολουθώντας παγκόσμιες κατευθυντήριες γραμμές από το https://www.msc.org. Τηρούμε όλες τις σωστές διαδικασίες, ώστε να προσφέρουμε κορυφαίας ποιότητας ψάρια και θαλασσινά στους πελάτες μας. Το 2015, για πρώτη φορά, το 51% των ψαριών που καταναλώσαμε παγκόσμια ήταν ψάρια από ιχθυοκαλλιέργειες και θα συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια, βελτιώνοντας τις πρακτικές μας.


Facts & Figures

  • Η αλυσίδα διαθέτει περισσότερα από 200 εστιατόρια στο εξωτερικό.
  • Στην Κύπρο, μέχρι σήμερα, λειτουργούν εννέα σε: Κάτω Πάφο, Coral Bay, My Mall Λεμεσού, Γερμασόγεια, Λευκωσία απέναντι από το The Mall of Cyprus, οδό Ονασαγόρου στην Παλιά Λευκωσία,  Φοινικούδες στη Λάρνακα, Δεκέλεια και Αγία Νάπα. Σύντομα θα λειτουργήσει και το δέκατο στο Nicosia Mall
  • Η εταιρεία εργοδοτεί 450 με 500 άτομα.

 

*To ρεπορτάζ δημοσιεύθηκε στο τέυχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού IN Business
 

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας