Η Amadeus επενδύει στην CrowdVision για τον αυξανόμενο αριθμό επιβατών

Η ΙΑΤΑ αναμένει 7,2 δισ. επιβάτες μέχρι το 2035, διπλάσιο νούμερο από τα 3,8 δις που ταξίδεψαν το 2016, και η τάση δεν φαίνεται να επιβραδύνεται. Η CrowdVision, η πιο πρόσφατη επένδυση της Amadeus Ventures συμβάλλει στη διαχείριση της ανάπτυξης των αεροδρομίων, ούτως ώστε οι επιβάτες να επωφελούνται από το ταχύτερο check in και τη μικρότερη αναμονή στον έλεγχο ασφαλείας. 

Η CrowdVision είναι μια ανερχόμενη εταιρεία που αξιοποιεί λογισμικό computer vision και τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τα αεροδρόμια να παρακολουθούν τη ροή των επιβατών σε πραγματικό χρόνο, με σκοπό να ελαχιστοποιήσει την αναμονή και να διαχειριστεί πιο αποτελεσματικά τους πόρους τους. Το λογισμικό είναι σχεδιασμένο ώστε να συμμορφώνεται πλήρως με τη νομοθεσία προστασίας δεδομένων και ελέγχων ασφαλείας. 
   
Τα δεδομένα της CrowdVision βελτιώνουν το σχεδιασμό και μπορούν να βοηθήσουν τα αεροδρόμια να αντιδρούν αποφασιστικά όπου χρειάζεται για να μην καθυστερούν τους ταξιδιώτες και να κάνουν την εμπειρία τους ακόμη καλύτερη. Τα αεροδρόμια που είναι και πελάτες της CrowdVision επωφελούνται από τον μειωμένο χρόνο αναμονής, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μπορούν να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο για ψώνια ή χαλάρωση. Άλλοι έχουν βελτιστοποιήσει τη διανομή προσωπικού, των γκισέ, των ηλεκτρονικών πυλών και σημείων ελέγχων ασφαλείας για να αξιοποιήσουν στο έπακρο την υπάρχουσα υποδομή τους και να καθυστερήσουν τη διάθεση μεγάλων κεφαλαίων σε επεκτάσεις.
      
“Μαζί με την CrowdVision, θα μπορέσουμε να αυξήσουμε τα επίπεδα ετοιμότητας των αεροδρομίων και να συμβάλλουμε στην καλύτερη ανταπόκριση της ροής των επιβατών για καλύτερες αποφάσεις που αφορούν το σχεδιασμό και τις επενδύσεις σε πραγματικό χρόνο. Δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε τα αεροδρόμια να βελτιώσουν τις λειτουργίες και την απόδοσή τους, δεδομένου ότι όταν τα αεροδρόμια λειτουργούν ομαλά, επωφελούνται όλοι: τα αεροδρόμια λαμβάνουν μεγαλύτερη αξία από τις εμπορικές τους περιοχές, περισσότερες πτήσεις αναχωρούν στην ώρα τους και οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν καλύτερα ταξίδια,” σχολιάζει η Suzanna Chiu, Επικεφαλής του τμήματος Ventures στην Amadeus. 
     
“Η CrowdVision συμπληρώνει το υπάρχον portfolio της τεχνολογίας της Amadeus για τα αεροδρόμια με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να παρέχει επιπλέον πληροφορίες και οφέλη στους πελάτες. Η συνεργασία με την Amadeus θα μας δώσει πρόσβαση σε ένα τεράστιο δίκτυο αεροδρομίων και συνεργατών σε όλο τον κόσμο. Ανυπομονούμε να αναβαθμίσουμε τη λειτουργία περισσοτέρων αεροδρομίων ώστε όλοι να φτάνουμε στον προορισμό μας χωρίς το άγχος της πολυκοσμίας,” δήλωσε η Fiona Strens, Chief Executive Officer της CrowdVision.    

Η Amadeus Ventures, το επενδυτικό τμήμα της Amadeus, επενδύει σε καινοτόμες start-up εταιρείες ταξιδιών και τεχνολογίας. Η Amadeus ξεκίνησε αυτή την πρωτοβουλία το 2014 και η CrowdVision αποτελεί την τελευταία προσθήκη στο portfolio της, που περιλαμβάνει start-up εταιρείες όπως οι Situm, Avuxi, Betterez, Bluesmart, BookingPal, Flyr και Yapta. 

Δειτε Επισης

Amanti, MadeForTwo Hotels: Επαναλειτουργεί ανανεωμένο από 1η Απριλίου για το καλοκαίρι του 2024
Το πρωτοποριακό φόρουμ «Γυναίκες στον Αέρα» της Wizz Air
Paradox Museum Limassol: Γιορτάζει ένα χρόνο λειτουργίας με δωρεάν είσοδο σε όλα τα παιδιά
Εκστρατεία καλλιέργειας οδικής συνείδησης από την ΕΤΑΠ Πάφου
Vessel Check: Νέα υπηρεσία από τη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Ελληνική Τράπεζα: Μονόδρομος η εξέλιξη για μια ανταγωνιστική τουριστική βιομηχανία
Επιμόρφωση των εργαζομένων του τουρισμού σε νέα σημεία ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Λάρνακας
Ηγεσία: Ο ρόλος του ηγέτη σε όλα τα επίπεδα
Προετοιμασίες από τα αεροδρόμια της Κύπρου για την άφιξη των τουριστών
Στις 87.961 οι αφίξεις τουριστών τον Ιανουάριο 2024