Ψάχνουν διαχειριστή για την καφετέρεια του Μακάρειου

Σε προκήρυξη διαγωνισμού για παροχή άδειας χρήσης της καφετέριας του Μακάρειου Νοσοκομείου (ΝΑΜ ΙΙΙ)  προχώρησε το Υπουργείο Υγείας. 

Πρόκειται για ανοικτό διαγωνισμό για τη σύναψη σύμβασης υπηρεσιών, ενώ, όπως τονίζεται στο κείμενο της προκήρυξης, θα επιλεγεί η πλέον συμφέρουσα προσφορά από οικονομική άποψη, βάσει τιμής. 
Η σύμβαση θα έχει ισχύ πέντε χρόνια με δικαίωμα ανανέωσης για ακόμα δύο χρόνια.

Η συνολική εκτίμηση δαπάνης είναι ένα εκατομμύριο διακόσιες ενενήντα τέσσερεις  χιλιάδες εκατό είκοσι ευρώ και 7/100 (€1.294.120,07) μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α και για τα επτά χρόνια (5 χρόνια και 2 χρόνια δικαίωμα ανανέωσης) 

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό αυτό έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα (δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου) ή κοινοπραξίες φυσικών ή/και νομικών προσώπων, τα οποία είναι εγκατεστημένα νόμιμα στην Κύπρο ή σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) ή σε τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει και κυρώσει τη Διεθνή Συμφωνία περί Δημοσίων Συμβάσεων (GPA) ή έχουν υπογράψει και κυρώσει συμφωνίες σύνδεσης ή διμερείς συμφωνίες με την Ε.Ε. ή με την Κυπριακή Δημοκρατία. 

Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς πρέπει να  διαθέτουν ικανοποιητική εμπειρία για επιτυχή διαχείριση καντίνας. Ως εκ τούτου ο κάθε προσφοροδότης θα πρέπει να υποβάλει με την προσφορά του βεβαιώσεις πείρας και συστατική επιστολή από πρώην εργοδότη για την πιστή εκτέλεση της σύμβασης εργοδότησης ή και πιστή εκτέλεση σύμβασης  διαχείρισης άλλης καφετέριας.

Σύμβαση για εφτά χρόνια
•    Όπως προαναφέρθηκε, η διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης για την άδεια χρήσεως της Καφετέριας στο ΝΑΜΙΙΙ  είναι πέντε (5) χρόνια με δικαίωμα ανανέωσης για ακόμα δύο (2) χρόνια. 
•    Η τιμή που θα προσφερθεί από τους ενδιαφερόμενους, θα καλύπτει τον πρώτο χρόνο της άδειας χρήσης. Κατά τον επόμενα χρόνια, η τιμή θα αυξάνεται κατά 5% κάθε χρόνο. Σε περίπτωση ανανέωσης της σύμβασης θα επιβάλλεται η αύξηση του 5% το χρόνο και στις ανανεώσεις. Η αύξηση θα υπολογίζεται πάντοτε, πάνω στο ετήσιο ποσό της άδειας χρήσης πριν το ΦΠΑ. 
•    Η πληρωμή θα γίνεται μηνιαίως, προκαταβολικά.
•    Τα άτομα που θα εργάζονται στην καφετέρια/ καφεστιατόριο πρέπει να έχουν πιστοποιητικά Υγείας χειριστών τροφίμων τα οποία εκδίδονται από κρατικό Νοσοκομείο και λευκό ποινικό Μητρώο και θα ανανεώνονται κάθε χρόνο.

Υποχρεώσεις του ανάδοχου

  • Ο Ανάδοχος θα είναι προσωπικά υπεύθυνος για την εμπορική διαχείριση της καφετέριας.
  • Να προμηθεύει όλα τα ελαφρά τρόφιμα, ροφήματα, ελαφρά ποτά και αναψυκτικά στις τιμές που καθορίζονται στον τιμοκατάλογο του Γενικού Λογιστηρίου.
  • Να προσφέρει και άλλα είδη, π.χ. μαχαλεπί, κρέμες, παγωτά, γλυκά, σοκολάτες, γαριδάκια κλπ όπως και ορισμένα είδη περιπτέρου/μίνι μάρκετ π.χ. χαρτί υγείας, χαρτομάντιλα, μπαταρίες, μωρο-μάντιλα, σερβιέτες κλπ κατόπιν έγκρισης από τον Διευθυντή του Νοσοκομείου και σε τιμές που θα συμφωνηθούν/εγκριθούν από τον Διευθυντή του Νοσοκομείου ή εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του.
  • Ο επιτυχών προσφοροδότης να έχει υπ’ όψιν του ότι θα απαγορεύεται αυστηρά η παρασκευή γευμάτων και η χρήση σχάρας. 
  • Ο Ανάδοχος θα πρέπει να φροντίζει για την ταχεία εξυπηρέτηση του προσωπικού του νοσοκομείου και των επισκεπτών, έτσι που να μην παρατηρείται σοβαρή καθυστέρηση
  • Ο ανάδοχος θα πρέπει να λειτουργεί την καντίνα/ καφεστιατόριο καθημερινά τουλάχιστον από τις 7:00 π.μ. -  3:00μ.μ. για την καλύτερη εξυπηρέτηση του προσωπικού και των επισκεπτών του Nοσοκομείου.
  • Να μη χρησιμοποιεί τα Υποστατικά ή οποιοδήποτε μέρος αυτών για πώληση οινοπνευματωδών ποτών ή για κυβεία ή για να παίζονται οποιαδήποτε άλλα παιχνίδια τα οποία κατά την κρίση του Διευθυντή προκαλούν ή πιθανόν να προκαλέσουν οχληρία

Ο τιμοκατάλογος

Αναφορικά με την λειτουργία, συντήρηση, καθαριότητα και ευπρέπεια των υποστατικών ο αδειούχος θα συμμορφώνεται με τις οδηγίες του Διευθυντή του Nοσοκομείου και θα τηρεί τέτοια τιμολόγια τα οποία θα εγκρίνονται από τον Διευθυντή του Nοσοκομείου ή εκπροσώπου αυτού. Για τον πρώτο χρόνο και μέχρι αναθεώρησης του τιμοκαταλόγου από το Γενικό Λογιστή της Δημοκρατίας θα ισχύει ο κάτωθι ο οποίος θα πρέπει να είναι αναρτημένος εντός και εκτός της καφετέριας.

 

Για τα είδη που δεν περιλαμβάνονται στο πιο πάνω κατάλογο θα ισχύουν οι τιμές που ισχύουν στην αγορά (χαμηλότερες από τιμές περιπτέρου) και πρέπει να εγκρίνονται από τον Διευθυντή του Nοσοκομείου. Τιμές για όλα τα προσφερόμενα είδη θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς στο ράφι ή στην συσκευασία του κάθε είδους. Στην απόδειξη θα πρέπει να αναγράφεται το κάθε προσφερόμενο είδος ονομαστικά και με επακριβή περιγραφή. Θα γίνεται έλεγχος των τιμών ανά τακτά χρονικά διαστήματα από επιτροπή η οποία θα ορίζεται από τον Συντονιστή.

  1. Για πωλήσεις μέσω  vending machines θα ισχύουν οι τιμές του Γενικού Λογιστηρίου. 
  2. Ο Ανάδοχος θα επιβαρύνεται με την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και νερού, σύμφωνα με τα τέλη που καθορίζονται από τις Αρμόδιες Αρχές και με βάση την ένδειξη των υπομετρητών στην καφετέρια. Πριν την έναρξη της σύμβασης θα γίνει καταγραφή των μετρητών παρουσία του αναδόχου.
  3. Θα παραχωρηθούν τραπέζια και καρέκλες τα οποία θα χρεωθούν στον ανάδοχο και δεν θα μετακινούνται από το χώρο.
  4. Εάν θα λειτουργούν αυτόματες μηχανές πώλησης θα πρέπει να έχουν τους απαραίτητους μετρητές.
  5. Κατά τη λήξη του Συμβολαίου διαχείρισης των χώρων ο διαχειριστής θα πρέπει να παραδώσει τους χώρους στην ίδια κατάσταση που τους έχει παραλάβει. 
  6. Να προμηθευτεί με δικά του έξοδα τον αναγκαίο εξοπλισμό (ψυγεία, καφετιέρες, ποτήρια, φλυντζάνια, πιάτα, μαχαιροπήρουνα και άλλα χρειώδη). Ενημερωτικά το καφεστιατόριο δε διαθέτει οποιοδήποτε ηλεκτρικό εξοπλισμό, σκεύη κ.ά. 
  7. Η προμήθεια και εγκατάσταση του εξοπλισμού είναι υποχρέωση του προσφοροδότη. Εγκατάσταση αυτόματων μηχανών πώλησης (vending machines) θα γίνεται μετά από γραπτή έγκριση του Διευθυντή του Νοσοκομείου, ο οποίος θα υποδεικνύει και τους χώρους εγκατάστασης τους. Θα πρέπει τουλάχιστον να εγκατασταθούν εννέα (9) μηχανές αυτόματης πώλησης στους χώρους του Νοσοκομείου που θα υποδειχθούν από τον Διευθυντή του Νοσοκομείου. Ο ανάδοχος θα είναι υπόχρεος να πληρώνει το αντίτιμο της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος ανά μηχανή εντός 7 ημερών από την ημέρα που θα του γνωστοποιηθεί το ποσό που οφείλει. Το οφειλόμενο ποσό θα υπολογίζεται βάση της καταμέτρησης του υπομετρητή που θα τοποθετηθεί σε κάθε μηχανή από το Εργαστήριο των Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών του ΝΑΜΙΙΙ και βάση των εκάστοτε χρεώσεων ανά κιλοβατόρα της Αρχής Ηλεκτρισμού Κύπρου. Ο ανάδοχος θα είναι επίσης υπόχρεος να μεριμνά για την τακτική συντήρηση των μηχανών και τον έγκαιρο ανεφοδιασμό τους. Γενικά όλα τα σχετικά έξοδα των μηχανών αυτόματης πώλησης θα επιβαρύνουν τον ανάδοχο. Ο τιμοκατάλογος για τα προσφερόμενα είδη, μέσω των μηχανών πώλησης, θα υπόκειται στην έγκριση του Διευθυντή του Νοσοκομείου.
  8. Η καφετέρια, θα εξοπλιστεί και θα διαμορφωθεί, με έξοδα του επιτυχόντα προσφοροδότη, ώστε αυτή να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του κανονισμού (ΕΚ) αριθμ. 852/2004 για την υγιεινή των τροφίμων.
  9. Ο επιτυχών προσφοροδότης θα πρέπει να εφαρμόζει πάγιες διαδικασίες βάση των αρχών του HACCP ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των τροφίμων που προσφέρει στους καταναλωτές και οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις και τους ελέγχους της υγειονομικής υπηρεσίας για την έκδοση κατάλληλου πιστοποιητικού. 
  10. Ο ανάδοχος οφείλει να λειτουργεί την καφετέρια σύμφωνα με τους κανονισμούς που διέπουν την λειτουργία καντινών στα νοσοκομεία και να προκαλεί όσο το δυνατό λιγότερη οχληρία και οπωσδήποτε να μην παρεμποδίζει την ομαλή λειτουργία του νοσοκομείου, προς ικανοποίηση του Διευθυντή του νοσοκομείου.
  11. Όλοι οι αποθηκευτικοί χώροι της καφετέριας θα πρέπει να είναι κλειστοί. Η χρήση οποιουδήποτε ανοικτού χώρου για αποθήκευση αναψυκτικών, χυμών, ποτών κ.λ.π. δεν θα επιτραπεί.
  12. Ο ανάδοχος να έχει υπόψη του ότι η τοποθέτηση τραπεζιών και καρεκλών εκτός του χώρου της καντίνας απαγορεύεται.
  13. Να διατηρεί καθημερινά την καφετέρια, το άμεσο περιβάλλον του (συμπεριλαμβανομένων των αποχωρητηρίων προσωπικού και κοινού), τα σκεύη και υλικά σε απόλυτα καθαρή και υγιεινή κατάσταση προς πλήρη ικανοποίηση του Διευθυντή του Νοσοκομείου ή εκπροσώπου αυτού. Τα είδη που θα μεταφέρονται από την καφετέρια στα γραφεία ή άλλους χώρους του νοσοκομείου θα πρέπει απαραίτητα να είναι καλυμμένα π.χ. ποτά με κατάλληλο καθαρό κάλυμμα, ζεστά αλμυρά τυλιγμένα με χαρτοπετσέτες κ.λ.π.
  14. Ο Ανάδοχος θα είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιτυχία της επιχείρησης και δεν θα έχει οποιαδήποτε απαίτηση έναντι του ιδιοκτήτη για την αποτυχία αυτής.

Δειτε Επισης

City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food
Αυτά είναι τα καλύτερα αεροδρόμια στον κόσμο
«Τροχοδρομεί» σε επενδύσεις για μακρινούς προορισμούς η Aegean
H σημασία της προβολής της Κύπρου ως προορισμού που προσφέρει καλό και φρέσκο ψάρι