Coca-Cola HBC Κύπρου: Υιοθετεί τα μη αποσπώμενα καπάκια

Νέα μη αποσπώμενα πλαστικά καπάκια σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της υιοθετεί η Coca-Cola HBC Κύπρου. Η εταιρεία ξεκίνησε να παρουσιάζει στην αγορά συσκευασίες με μη αποσπώμενο πλαστικό καπάκι, μια πρακτική που θα συνεχίσει σταδιακά σε όλο το εύρος του χαρτοφυλακίου της. Η αλλαγή ξεκίνησε από το χαρτοφυλάκιο των χυμών Λανίτη που βρίσκονται στην αγορά από τον περασμένο μήνα, ενώ  μέσα στο 2023 η υλοποίηση θα συνεχίσει σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της εταιρείας.

Με την κίνηση αυτή, η Coca-Cola HBC Κύπρου εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική νομοθεσία αρκετά νωρίτερα από το 2024 που προβλέπεται, συμβάλλοντας έτσι ώστε 2.5 εκατομμύρια μη αποσπώμενα καπάκια να μπορούν να αξιοποιηθούν και να μην καταλήξουν στο περιβάλλον.

To νέο μη αποσπώμενο καπάκι διευκολύνει τη συλλογή και ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων. Τα νέα πώματα είναι πρακτικά και εύκολα στη χρήση, ενώ η χρήση τους συμβάλλει στην εν δυνάμει ανακύκλωση πέρα των 8 τόνων πλαστικού.

Μία μικρή αλλαγή για εμάς, μία μεγάλη για το περιβάλλον

Όλες οι συσκευασίες των προϊόντων που παράγει η Coca-Cola HBC Κύπρου είναι 100% ανακυκλώσιμες. Τα πλαστικά καπάκια -αν και ανακυκλώσιμα- συχνά κατά την απόρριψη διαχωρίζονται από την υπόλοιπη συσκευασία με αποτέλεσμα να μην φτάνουν ποτέ στον κάδο ανακύκλωσης. Αυτή η αλλαγή στοχεύει να διασφαλίσει ότι περισσότερα πλαστικά καπάκια ανακυκλώνονται και δεν καταλήγουν να γίνουν απορρίμματα.

Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της Coca-Cola HBC Κύπρου. Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» η εταιρεία επενδύει και υλοποιεί μια σειρά από στοχευμένες δράσεις, όπως η πρόσφατη αλλαγή στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στην πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ καταργεί την πλαστική μεμβράνη και μειώνεται  έτσι δραστικά η χρήση του πλαστικού. Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία επενδύει στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας, τη συνεργασία με φορείς και την εκπαίδευση των πολιτών στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με σκοπό τη συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους. 

 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett