Όταν τα brands συνάντησαν τους influencers

Τα τελευταία χρόνια οι influencers αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των προωθητικών εκστρατειών των εταιρειών σε κάθε τομέα. Στο εξωτερικό, ειδικά για το online εμπόριο οι influencers αποτελούν σημαντικό -αν όχι βασικό- μέρος της στρατηγικής αφού έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν το καταναλωτικό κοινό όσο τίποτα άλλο, ή καλύτερα όσο κανείς άλλος. Τάση που καταγράφεται και στην Κύπρο.

Η τοπική αγορά έχει εδώ και καιρό υιοθετήσει την στρατηγική της επιρροής ως μέσο έλξης περισσότερων και πιο στοχευμένων καταναλωτών. Λόγω της καθημερινής πλέον χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί και τα δημοφιλή άτομα αξιοποιούνται μέσω των δικών τους λογαριασμών για διαφήμιση και προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων. Βεβαίως, βρισκόμαστε ακόμη στα πρώτα στάδια της ανάπτυξής του και αν και κυπριακές επιχειρήσεις έχουν χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ επιρροής, πρόκειται ακόμη για έναν σχετικά ανεξερεύνητο χώρο με αμέτρητα πλεονεκτήματα.

Επωνυμίες, e-εμπόριο και influencers

Τα δεδομένα στην κυπριακή επιχειρηματικότητα και ιδιαίτερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο από την σκοπιά του influence marketing θα αναλυθούν κατά τη διάρκεια του 14ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Δύο δημοφιλείς προσωπικότητες του μάρκετινγκ και της ψυχαγωγίας θα αγγίξουν το καίριο ζήτημα της επιρροής σε μια συζήτηση που αναμένεται να είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Ο λόγος για την Founder και Director της Cal Creative Communication Κωνστάντια Δημητριάδου Κωνσταντίνου και τον Νικόλα Ιωαννίδη, Instagrammer και παρουσιαστή.

Γνώστες του αντικειμένου

Οι εν λόγω ομιλητές δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Η Κωνστάντια Δημητριάδου Κωνσταντίνου Founder και Director της Cal Creative Communication εργάστηκε για σχεδόν 20 χρόνια σε επιτελικά πόστα στα lifestyle media -περιοδικά, ραδιόφωνο, portals, τηλεόραση. Το 2014 δημιούργησε την Cal Creative Communication, ένα boutique full service communication agency που δραστηριοποιείται στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Ως PR & Media Expert, διαχειρίζεται αμέτρητες καμπάνιες επωνυμιών και οργανισμών και εργάζεται ως project leader σε σημαντικά events που διοργανώνει το γραφείο της.

Ο Νικόλας Ιωαννίδης, Instagrammer και παρουσιαστής, βρέθηκε στην θέση του Fashion Editor για πολλά χρόνια  για τα πιο μεγάλα περιοδικά μόδας της Κύπρου με άψογες πολυετής συνεργασίες. Ακολούθως μπήκε στη ζωή του το ραδιόφωνο. Αυτό που τον «έκλεψε» από τα περιοδικά ήταν, ωστόσο, η τηλεόραση μιας και η μαγεία της τηλεόρασης του ανέβασε την καριέρα του στα ύψη μέσα σε ένα βράδυ και η αγάπη του κόσμου τον βράβευσε Influencer of the Year το 2018.

Διεθνείς εξελίξεις και case studies

Το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται φέτος στις 20 Σεπτεμβρίου για να παρουσιάσει όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από Κύπρο και εξωτερικό. Παράλληλα, θα συζητηθούν θέματα όπως η πελατοκεντρική προσέγγιση για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών, ο ρόλος της αειφόρου ανάπτυξης, τα οφέλη της εξατομικευμένης διαδικτυακής εμπειρίας αγορών και πώς η χρήση νέων τεχνολογιών μπορεί να οδηγήσει σε ανοδική πορεία τα κέρδη μιας επιχείρησης. Στο μικροσκόπιο θα τεθούν και προκλήσεις που προκύπτουν από το ηλεκτρονικό διασυνοριακό εμπόριο.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων ΙΤ, στελέχη επιχειρήσεων τα οποία έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

Πληροφορίες

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ContactPigeon, FedEx, G.A.P. Vassilopoulos Group, JCC, MasterCard, OJO Sunglasses, Payabl., Powersoft

Υποστηρικτές (μέχρι στιγμής): 5η Εβδομάδα Ασφαλούς Παιχνιδιού, Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό ΙΝ Βusiness και πόρταλ REPORTER, Omega Channel

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;