Ολιστικό marketing με βασικό συστατικό τη φαντασία

Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση-γιορτή της επικοινωνίας και του marketing, το περιοδικό IN Business και η ORB Communications, παρουσίασαν το απόγευμα της Πέμπτης 2 Ιουνίου ενώπιον μεγάλων ονομάτων του συναρπαστικού κόσμου του μάρκετινγκ, την ειδική έκδοση MARKETING ROI, του ειδικού αφιερώματος - cover story για τους decision makers των κυπριακών εταιρειών σε θέματα επικοινωνίας.

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Showroom της CiC Mercedes-Benz στην Λευκωσία, είχε ως στόχο να αναδείξει στον επιχειρηματικό κόσμο της Κύπρου τις παραμέτρους που πρέπει να προσμετράει ένας σύγχρονος marketer, θέτοντας στόχους σε σχέση με το Return on Investment των ενεργειών που υλοποιεί.

Με το μήνυμα «Έναν πελάτη τον κερδίζεις πρώτα στην καρδιά και ύστερα στην τσέπη», η Νικολέττα Χαραλάμπους, Managing & Creative Director της ORB Communications, έδωσε το δικό της στίγμα στην αποκλειστική παρουσίαση της ειδικής έκδοσης MARKETING ROI. 

Ο Client Service Director της ORB Communications, Πέτρος Ηρακλέους, ανέφερε στην δήλωσή του ότι στην επικοινωνία δεν υπάρχουν γενικές συνταγές αλλά tailor made λύσεις για το κάθε brand.

Με την σειρά του ο Ηλίας Αντωνιάδης, General Manger της ORB, έκανε αναφορά σε μια από τις βασικές αξίες της εταιρείας, που είναι η προσήλωση και άμεση συνεργασία με τον πελάτη για την επιτυχία των κοινών στόχων και σκοπών.  

Ο Γιώργος Μιχαήλ, CEO της IMH, χαιρετίζοντας την εκδήλωση μίλησε για την πολυπλοκότητα, αλλά και τις απαιτήσεις που χαρακτηρίζουν το έργο των εν λόγω επαγγελματιών, τονίζοντας ότι «οι marketeers θα πρέπει να αποδεικνύουν κάθε μέρα την αξία κάθε ευρώ που επενδύουν».

Ο επίτιμος καλεσμένος της εκδήλωσης Jon Burkhart, Award-winning και International Keynote Speaker, της TBC Global, προέβη σε μια εξαιρετική ομιλία με βασικό πυρήνα το αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Στα highlights της παρουσίασης του ήταν η περιγραφή των συστατικών μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας, με την δημιουργία ενδιαφέρων χαρακτήρων και καταστάσεων, την πρόσθεση έντασης και σύγκρουσης, που έχουν στόχο την δημιουργία συναισθημάτων έκπληξης.

Δειτε Επισης

Διάλεξη για τον εργασιακό εκφοβισμό από το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Εβδομάδα Πυρασφάλειας από CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Πυροσβεστική Υπηρεσία για 23η χρονιά
Ενεργή συμμετοχή MUSKITA στον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
Συναντήσεις έμπνευσης #ΆκουΤοΣώμαΣου από τον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου
Η Action Global Communications αναδείχθηκε Mediterranean Consultancy of the Year
16α ΙΝ Business Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την μεγάλη γιορτή του επιχειρείν-Την Πέμπτη η απονομή των βραβείων
Στις 18 Ιουνίου το 7ο Παγκύπριο Συνέδριο Γάλακτος, Γεωργίας και Κτηνοτροφίας
Στην Κίνα για σειρά συναντήσεων και την... βάφτιση πλοίου της ΑAL Shipping η Μαρίνα Χατζημανώλη
Παρουσία Σκουρίδη η συμμετοχή Πανεπιστημίου Νεάπολις στον 47ο Διεθνή Διαγωνισμό ICPC
Yo2: Πρωτοπορία στην παγκόσμια σχεδιαστική συνεργασία από την Κύπρο με το «Touch of Dutch»