Λιανεμπόριο: Το Cyprus Grocery Retail παρουσιάζει βέλτιστες πρακτικές

Ο εταιρικός ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας και οι CEO’s που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου το γνωρίζουν από πρώτο χέρι. Έρευνα της Digital Sentiment US, επιβεβαιώνει ότι η λιανική βιομηχανία είναι ο προπομπός στην αύξηση της ψηφιακής υιοθέτησης από τους καταναλωτές. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι οι βιομηχανίες λιανικής και λιανικής πώλησης ειδών παντοπωλείου κατάφεραν, σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, να αυξήσουν εν μέσω της πανδημίας την ψηφιακή υιοθέτηση κατά 100% και 40%, αντίστοιχα.

Η αυτοματοποίηση και ψηφιοποιήσει των υπαρχόντων συστημάτων τους, η υιοθέτηση του DevOps είναι μόλις κάποια από τα χαρακτηριστικά που εφαρμόζονται στο πλαίσιο του  ψηφιακού μετασχηματισμού της βιομηχανίας λιανικής. Ωστόσο, η τεχνολογία από μόνη της δεν αρκεί. Σημαντικές παράμετροι καθορίζουν με τη σειρά τους τον βαθμό επιτυχίας και... πωλήσεων.

Σύμφωνα με την McKinsey οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις για να επιτύχουν υψηλή κερδοφορία σε σταθερή βάση πρέπει καταρχάς να εφαρμόζουν ολοκληρωμένο ποιοτικό έλεγχο και να είναι προσανατολισμένες στη μείωση των απωλειών. Ο πελάτης πρέπει να είναι στο επίκεντρο γεγονός που καταδεικνύει η λίστα της McKinsey με τα απαραίτητα συστατικά επιτυχίας. Οι εταιρείες που εδράζονται στο λιανεμπόριο και σημειώνουν μεγάλα κέρδη διαθέτουν μία ξεχωριστή ταυτότητα που είναι αντιληπτή στους καταναλωτές /shoppers. Εστιάζουν στα τμήματα των φρέσκων έχοντας προϊόντα υψηλής ποιότητας που τους διαφοροποιούν από τον ανταγωνιστή. Μεγάλη βαρύτητα έχει και το αποτελεσματικό sourcing & supply chain. Ακόμη και το merchandising πρέπει να εκτελείται με τέτοιο τρόπο που να διευκολύνει τις αγορές του καταναλωτή. Από τις εισηγήσεις της εταιρείας συμβούλων δεν θα μπορούσε να απουσιάζει, βεβαίως, και η λειτουργεία των καταστημάτων κάτω από τις τυποποιημένες διαδικασίες.

Όλα αυτά και πολλά άλλα μυστικά επιτυχίας θα παρουσιάσει στο 19ο Cyprus Grocery Retail Conference & Awards που παρουσιάζουν οι υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ o Managing Director της Apricot Consulting Ltd Σπύρος Κούρκουλος, την Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022.

Ο κ.Κούρκουλος θα επικεντρωθεί στις βέλτιστες πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί από λιανέμπορους για μείωση των καταστροφών και άγνωστων απωλειών στα τμήματα των φρέσκων καθώς και για τη βελτίωση του περιθωρίου κερδοφορίας.

Το μεγάλο γεγονός

Κορυφαία στελέχη από την κυπριακή αγορά θα συναντηθούν στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia και στο σπουδαίο αυτό συνέδριο για να τοποθετηθούν σε καίρια θέματα που απασχολούν τη βιομηχανία του λιανικού εμπορίου. Με τη συμμετοχή σας θα ενημερωθείτε από καταξιωμένους επαγγελματίες και ειδικούς αναφορικά με τις κυρίαρχες τάσεις στο λιανικό εμπόριο ώστε να αξιοποιήσετε πιο σωστά την τεχνολογία, δημιουργώντας συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού. Με την παρουσία σας θα αντιληφθείτε και θα αξιολογήσετε, επίσης, τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών  και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να λειτουργήσει στο μέγιστο η στρατηγική μάρκετινγκ και διαφήμιση του Οργανισμού σας. Θα μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε απόψεις για τα προβλήματα του κλάδου και να δικτυωθείτε με τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές του τομέα. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, θα διεξαχθεί και η τελετή απονομής των 9ων IN Business Grocery Retail Awards, στο πλαίσιο της οποίας θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες στελεχών από: Εμπορικές Εταιρείες-Προμηθευτές Λιανικού Εμπορίου, Εταιρείες Λιανεμπορίου-Υπεραγορές, Πολυκαταστήματα-Καταστήματα, Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα, Εταιρείες Logistics, Σύμβουλους Επιχειρήσεων, Εμπορικές Τράπεζες, Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία, Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Christoudias Logistics, FlexFin, JCC, KEAN

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett