NFTs και ποδόσφαιρο: Παιχνίδι με δύο νικητές

Η εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαία. Φυσική συνέχεια της ολοένα και αυξανόμενης παρουσίας του ανθρώπου στον ψηφιακό κόσμο αποτέλεσαν τα NFT, τα αρχικά των οποίων αντιστοιχούν στη φράση "non-fungible token", που σημαίνει μη-ανταλλάξιμη μάρκα, με τη μάρκα να αντιστοιχεί σε ένα υποκατάστατο νομίσματος. Στην περίπτωση αυτή κάθε NFT είναι μοναδικό, σε αντίθεση, βεβαίως, με το Bitcoin που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κανονικό χρήμα. Τα NFT είναι μέρος του blockchain του Ethereum και θεωρούνται σημαντικά γιατί μπορούν να είναι οτιδήποτε ψηφιακό, εικόνες, μουσική, video, ζωγραφιές, συλλεκτικές κάρτες, video games και ό,τι μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους.

Το αύριο του μάρκετινγκ

Πέρα από τη διαφημιστική εκστρατεία που περιβάλλει τα NFT υψηλής αξίας, αυτή η νέα κατηγορία ψηφιακών στοιχείων έχει επιφέρει μια επανάσταση στο τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες θα μπορούσαν να αλληλεπιδράσουν με τους καταναλωτές. Πρόκειται για μια χωρίς γεωγραφικά όρια επανάσταση που δίνει νέες ευκαιρίες ώστε να συνδεθούν με το κοινό τους. Ευκαιρίες, που άδραξαν ακόμη και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συναρπαστικό κόσμο του ποδοσφαίρου.

Περισσότεροι οπαδοί, μεγαλύτερα κέρδη

Eξαιρετικό παράδειγμα αξιοποίησης της τεχνολογίας NFTs στο μάρκετινγκ αποτελεί αυτό της εταιρείας Futera, που θα συζητηθεί κατά τη διάρκεια του 4ου «Football Conference»στις 16 Ιουνίου 2022, στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.

Στο πλαίσιο της παρουσίασής του ο Chief Marketing Officer του brand, Adam Partington θα ρίξει μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο οι τεχνολογίες Web3 μπορούν να αυξήσουν τη συμμετοχή των οπαδών, να φέρουν μεγαλύτερα έσοδα και να δημιουργήσουν παγκόσμιες ποδοσφαιρικές κοινότητες. Θα κάνει επίσης ανάλυση της Futera United, με κεντρικό άξονα την πρωτοποριακή συλλογή NFT της εταιρείας που δίνει στους ποδοσφαιρόφιλους τη δυνατότητα να λαμβάνουν βασικές αποφάσεις ενός πραγματικού ποδοσφαιρικού συλλόγου με έδρα την Ασία.

Who is who

O Chief Marketing Officer της Futera Aγγλίας, της εταιρείας αθλητικών καρτών που λειτουργεί για περισσότερα από 30 χρόνια, εργάστηκε δίπλα σε πολλούς θρυλικούς ποδοσφαιριστές και ειδικεύεται στη δημιουργία περιεχομένου και προϊόντων που έχουν απήχηση στους θαυμαστές. Πρόσφατα, ο Partington έπαιξε βασικό ρόλο στην κυκλοφορία του Futera United, του καινοτόμου NFT που δίνει στους ποδοσφαιρόφιλους τη δύναμη να λαμβάνουν αποφάσεις που καθοδηγούν τον ασιατικό σύλλογο. Ως φανατικός οπαδός του ποδοσφαίρου ο ίδιος, ο Adam είναι παθιασμένος με το να βοηθά τους ποδοσφαιρικούς οργανισμούς να αξιοποιήσουν τη δύναμη του Web3 και του NFT για να προσελκύσουν το κοινό και τις κοινότητές τους.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται και φιλοξενεί όλους τους stakeholders του κυπριακού ποδοσφαίρου, μεταξύ των οποίων Μέλη Διοικητικών Συμβουλίων ποδοσφαιρικών ομάδων όλων των κατηγοριών, μόνιμο προσωπικό και Διεύθυνση ποδοσφαιρικών ομάδων (Γενικός Διευθυντής, Διευθυντής Μάρκετινγκ, εμπορικός Διευθυντής κτλ.) και αθλητικούς και ποδοσφαιρικούς φορείς όπως ο ΚΟΑ, η ΚΟΠ, αγροτικές ομοσπονδίες, ακαδημίες ποδοσφαίρου κτλ. Ενδιαφέρει επίσης συνδέσμους ποδοσφαιριστών, προπονητών, διαιτητών, παρατηρητών ποδοσφαίρου, Αθλητικογράφους/ Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Ακαδημίες ποδοσφαίρου, Εταιρείες μάρκετινγκ, διαφήμισης & επικοινωνίας, Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ και στελέχη μάρκετινγκ από εταιρείες – χορηγούς του ποδοσφαίρου.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, μπορείτε να βρείτε εδώ

Η είσοδος στο συνέδριο είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, μπορείτε να πατήσετε εδώ

Πληροφορίες Συνεδρίου

Οργανωτής: ΙΜΗ

Με τη στήριξη: Κυπριακή Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου (ΚΟΠ)

Κύριος Χορηγός: Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Χορηγός (μέχρι στιγμής): Παγωτά Papafilipou

Χορηγοί Επικοινωνίας: Super Sport FM, περιοδικό ΙΝ Βusiness και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett