Γ. Ζερβίδης: Δεν θα βιώνουμε το virtual reality αλλά θα είμαστε μέρος του

Από το 2002 που ξεκίνησε η διοργάνωση του πρώτου Digital Conference από την ΙΜΗ γεγονός που σηματοδοτήθηκε και από την εισαγωγή του facebook, εισερχόμασταν όλοι σε αχαρτογράφητα νερά και κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Αυτό ανέφερε ο chairman του 17ου Digital Marketing Conference Γιώργος Ζερβίδης, Marketing & Brand Strategist, Trainer, υπογραμμίζοντας πως μέσα σε έξι χρόνια από το 2002, έκαναν την εμφάνισή τους Instagram και twitter, ενώ σήμερα γίνεται λόγος για το metaverse που, όπως είπε, αποτελεί τη συνέχεια του ίντερνετ χωρίς τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ή κινητής συσκευής, αλλά ίσως σε φακούς επαφής.

Ο κ. Ζερβίδης τόνισε πως πλέον δεν θα βιώνουμε το virtual reality, αλλά θα είμαστε μέρος αυτού. Σίγουρα, είπε, δεν μπορούμε να το αποφύγουμε αλλά σίγουρα θα πρέπει να προσαρμοστούμε αναλόγως.

 

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;