Σε ψηφιακή τροχιά το marketing

Αν υπάρχει μια μεγάλη τάση που βρίσκεται στο προσκήνιο αυτή τη στιγμή, είναι οι αγορές μέσω social media. Tο εμπόριο στα social media (social commerce) αναπτύσσεται εντυπωσιακά γρήγορα. Σκεφτείτε μόνο τον τρόπο με τον οποίο μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και πιο πρόσφατα το TikTok με τη νέα του λειτουργία αγορών, δίνουν στους χρήστες την ευκαιρία να αγοράσουν κάτι που τους τραβάει την προσοχή, χωρίς να αποσυνδεθούν καν από την εφαρμογή. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα προβάλλουν διαρκώς τα προϊόντα που λανσάρονται και διαφημίζουν τις προσφορές της εταιρείας τους.

Σύμφωνα με το Facebook for business, 130 εκατομμύρια χρήστες του Instagram πατάνε σε μια τουλάχιστον ανάρτηση σε μηνιαία βάση για να μάθουν περισσότερα για κάποιο προϊόν. Με τις online πωλήσεις να αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι των Influencer Marketing campaigns, τα brands, για να κερδίσουν το μέγιστο από τις συνεργασίες τους, θα πρέπει να στοχεύσουν στους κατάλληλους δημιουργούς περιεχομένου που θα βοηθήσουν στην άμεση πώληση προϊόντων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Eπιρροή και δημοφιλία 

Μπορεί το Instagram να παραμένει η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που προτιμάται για καμπάνιες Influencer Marketing, ο αριθμός όμως των brands που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα στην πραγματικότητα έχει μειωθεί από 80% το 2020 σε 67% το 2021 (Influencer Marketing Hub). Καθώς η πανδημία επηρέασε δισεκατομμύρια ανθρώπων σε όλον τον κόσμο, το TikTok, η νέα άφιξη στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, έγινε η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το 2020 (689 εκατομμύρια παγκόσμιοι ενεργοί χρήστες καταγράφηκαν τον Ιανουάριο του 2021). Οι influencers συμμετείχαν κι εκείνοι ευρέως στο ρεύμα της εποχής, συνεργαζόμενοι με brands για χορηγούμενες αναρτήσεις και διαφημίσεις μέσω ελκυστικών βίντεο μικρής διάρκειας που κάνουν θραύση στην Gen Z.

Μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις όμως, είναι το Twitch – μία πλατφόρμα streaming που αυτή τη στιγμή κατατάσσεται ακριβώς πίσω από το Netflix, την Apple και την Google ως η τέταρτη πιο δημοφιλής πλατφόρμα live streaming στον κόσμο. Πλέον δεν είναι μόνο μια πλατφόρμα που εξειδικεύεται στα παιχνίδια, μπορείτε να βρείτε σχεδόν τα πάντα στο Twitch, από μαγειρική μέχρι παρουσιάσεις έργων τέχνης.

Το βίντεο κυριαρχεί

Μπορεί να ακούγεται ξεπερασμένο, αλλά το βίντεο ήταν, και εξακολουθεί να είναι, ο καλύτερος και αποτελεσματικότερος τρόπος αλληλεπίδρασης με το κοινό. Οι σύγχρονοι καταναλωτές εστιάζουν την προσοχή τους για πολύ μικρό διάστημα και η αυξανόμενη δημοτικότητα του περιεχομένου βίντεο δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Η Cisco έχει προβλέψει ότι μέχρι το 2022, τα online βίντεο θα αποτελούν πάνω από το 82% της συνολικής κίνησης στο διαδίκτυο για τους καταναλωτές, ποσοστό 15 φορές υψηλότερο από ό,τι το 2017. Πρόσφατη έρευνα της Biteable σχετικά με την κατάσταση του μάρκετινγκ βίντεο τόνισε ότι το 74% των marketeers θεωρεί ότι το βίντεο έχει καλύτερες επιδόσεις σε σύγκριση με τις στατικές εικόνες, ενώ το 68% των marketeers δηλώνει ότι το βίντεο αποδίδει περισσότερο και από τις διαφημίσεις της Google. Τα στατιστικά στοιχεία των καταναλωτών είναι επίσης αποκαλυπτικά: το 66% των καταναλωτών δηλώνει ότι προτιμά να παρακολουθήσει ένα σύντομο βίντεο για να μάθει περισσότερα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ενώ μόνο το 18% θα προτιμούσε να διαβάσει ένα άρθρο, μία ιστοσελίδα ή μια ανάρτηση που βασίζεται σε κείμενο (Elite Content Marketer).

Digital Marketing Forum

Το 17th Digital Marketing Forum στοχεύει να αναδείξει τη σημασία του digital marketing για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Επαγγελματίες υψηλού επιπέδου από την Κύπρο και το εξωτερικό θα παρουσιάσουν τις τελευταίες τάσεις digital marketing που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά και να αναπτυχθούν σε  μια εποχή όπου η καινοτομία κυριαρχεί. Μάρκετινγκ Βίντεο, Podcasting, Στρατηγική Κοινωνικών Μέσων, Influencer MarketingΕπιρροή, εμπειρία και αφοσίωση πελατών είναι μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν ενώπιον του φετινού συνεδρίου, ενώ κορυφαία στελέχη και ομιλητές γνώστες του digital marketing έχουν κληθεί να «δώσουν τα δικά τους φώτα». Μεταξύ των ομιλητών οι:

Niels Waem, Experiment Lead, Cosmos Collective, Belgium

Giannos Tran, Business Development Director, Ontime Media

Μιχάλης Τριανταφυλλίδης, Digital Strategist, MRM/McCann, Ελλάδα

Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος, Webarts

Gerry White, SEO Director, Ex- Rise at Seven, Ex-Just Eat, UK

Joerg Schudrowitz, Consumer Experience Journey Manager, BSH Home Appliances Group, Germany

Το 17th Digital Marketing Forum, που παρουσιάζει η Webarts και διοργανώνει η ΙΜΗ, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Νοεμβρίου μεταξύ 08:30 και 14:30, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia. Για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Το συνέδριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων,  Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.

Για online εγγραφές, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Τα μέλη των συνδέσμων που στηρίζουν το συνέδριο (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στα τέλη εγγραφής.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Webarts

Χορηγοί: ImarComms, IMR, Ontime Media, UCLan Cyprus

Υποστηρικτής: Nicosia Tourism Board

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου

Conference Experience Sponsor: Conferience

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, MESIMVRIA Enterprises, περιοδικό GOLD magazine, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ: τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com   ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Διάλεξη για τον εργασιακό εκφοβισμό από το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Εβδομάδα Πυρασφάλειας από CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Πυροσβεστική Υπηρεσία για 23η χρονιά
Ενεργή συμμετοχή MUSKITA στον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
Η Action Global Communications αναδείχθηκε Mediterranean Consultancy of the Year
16α ΙΝ Business Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την μεγάλη γιορτή του επιχειρείν-Την Πέμπτη η απονομή των βραβείων
Στις 18 Ιουνίου το 7ο Παγκύπριο Συνέδριο Γάλακτος, Γεωργίας και Κτηνοτροφίας
Στην Κίνα για σειρά συναντήσεων και την... βάφτιση πλοίου της ΑAL Shipping η Μαρίνα Χατζημανώλη
Παρουσία Σκουρίδη η συμμετοχή Πανεπιστημίου Νεάπολις στον 47ο Διεθνή Διαγωνισμό ICPC
Yo2: Πρωτοπορία στην παγκόσμια σχεδιαστική συνεργασία από την Κύπρο με το «Touch of Dutch»
Νέα πρόεδρος του Συμβουλίου «Φωνή» η Κλέα Χατζηστεφάνου Παπαέλληνα