Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

Οι παραγγελίες που δεν έγιναν ποτέ και τι ξεκαθαρίζει το Foody

Την απολογία του εξέφρασε το Foody, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, για την ταλαιπωρία που προκάλεσε στους πελάτες του με τα λάθος email παραγγελιών.

Η πλατφόρμα, ξεκαθαρίζει ότι δεν έγινε καμία χρέωση στους λογαριασμούς. Πρόκειται για λάθος κατά τη διαδικασία ελέγχου και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας της εταιρείας.

Ως εκ τούτου, το Foody απενεργοποίησε την αποστολή μηνυμάτων με email και έθεσε τους απαραίτητους μηχανισμούς για να μην επαναληφθεί το γεγονός.

 

Δειτε Επισης

Σε τροχιά απογείωσης η γραμμή πλεύσης της κυπριακής ναυτιλίας... Παγκοσμίου φήμης ναυτιλιακό σύμπλεγμα η Κύπρος
Συνεργασία U Travel-Capacitor Partners: Ρεκόρ στις online πωλήσεις των ταξιδιωτικών πακέτων του Tomorrowland
7ο Cyprus HealthCare Conference: Η πορεία προς ισότιμο και καθολικό σύστημα υγείας
Η νέα επιστημονική επιτροπή του ΠΑΣΥΚΑΦ
Φαίδωνας Φαίδωνος: Πάνω από 600 οι φοιτητές ΤΕΠΑΚ στην Πάφο τη νέα χρονιά
Τομείς συνεργασίας συζήτησαν Βαφεάδης και Χατζημανώλη με DP World στο Ντουμπάι
Επιχειρηματικό φόρουμ Κύπρου-Εσθονίας: Προώθηση διμερών συνεργασιών
Οι εποπτικές προτεραιότητες της ΕΚΚ για το 2024-Επικέντρωση σε ΚΕΠΕΥ με διασυνοριακές δραστηριότητες
Εργασιακή ευημερία: Βασικός παράγοντας για τη βιώσιμη επιτυχία των οργανισμών
Ανανέωση διεθνούς διαπίστευσης EFMD για το Πρόγραμμα ΜΒΑ του Πανεπιστημίου Κύπρου