Υδατοπρομήθεια Λευκωσίας: Ψηφιοποιούνται οι λογαριασμοί τον Σεπτέμβριο 2022

InBusinessNews  21/09/2021 10:12
Υδατοπρομήθεια Λευκωσίας: Ψηφιοποιούνται οι λογαριασμοί τον Σεπτέμβριο 2022

Υδατοπρομήθεια Λευκωσίας: Ψηφιοποιούνται οι λογαριασμοί τον Σεπτέμβριο 2022

InBusinessNews  21/09/2021 10:12

Σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα και συγκεκριμένα αρχής γενομένης από την 1η Σεπτεμβρίου του 2022, το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας θα τερματίσει την ταχυδρομική αποστολή των λογαριασμών υδροληψίας προς τους καταναλωτές του.

Στο πλαίσιο της ψηφιακής αναβάθμισης του Συμβουλίου και με τις ηλεκτρονικές πληρωμές να κερδίζουν συνεχώς έδαφος, το Δ.Σ. του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας αποφάσισε όπως ψηφιοποιήσει τους έντυπους λογαριασμούς που αποστέλλονται ταχυδρομικώς προς τους καταναλωτές από τον 9ο μήνα του 2022.

Ο μεγαλύτερος πάροχος ύδρευσης στην Κύπρο έχει ήδη ενταχθεί στην ψηφιακή εποχή με νέες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές, με στόχο τη διευκόλυνσή τους σε ό,τι αφορά τη διεκπεραίωση των οικονομικών τους οφειλών, αλλά και άλλων αιτημάτων τους.

Από τον Σεπτέμβριο του 2022, οι καταναλωτές θα ειδοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά για τις οφειλές τους, και ειδικότερα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και γραπτών μηνυμάτων (SMS), τις οποίες θα μπορούν να εξοφλούν μόνο με ένα κλικ στο κινητό τους ή μέσω της εφαρμογής WBN Mobile Application, η οποία διατίθεται εντελώς δωρεάν μέσω App Store και Play Store, ή ακόμα και μέσω της ιστοσελίδας του Συμβουλίου https://www.wbn.org.cy.

Εξυπακούεται ότι οι υπόλοιποι τρόποι πληρωμής (μέσω τραπεζικής εντολής, στις τράπεζες που επιδέχονται πληρωμές ή και στα ταμεία του Συμβουλίου) θα παραμείνουν διαθέσιμοι στο κοινό.

Ψηφιοποίηση και εξοικονόμηση χρημάτων
«Καθημερινά καταβάλλουμε προσπάθειες για την εξασφάλιση της ποιότητας του νερού και της εξοικονόμησής του και γενικότερα προσπαθούμε να εναρμονιστούμε με το ψηφιακό περιβάλλον, ώστε οι καταναλωτές μας να εξυπηρετούνται άμεσα, εύκολα και γρήγορα», επισημαίνει ο Διευθυντής του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας Κωνσταντίνος Παρμακλής. «Ήδη προχωρήσαμε σε πλήρη αναβάθμιση των συστημάτων του τηλεφωνικού κέντρου με 24ωρη εξυπηρέτηση των καταναλωτών καθημερινά. Επίσης, ακολουθώντας τη νέα εποχή πραγμάτων για την πρόληψη της διασποράς της νόσου Covid-19 και προωθώντας την αποφυγή μετακινήσεων, βρίσκεται στη διάθεση του κοινού η Υπηρεσία WBN Mobile Application, μέσω της οποίας παρέχεται πρόσβαση στον λογαριασμό υδροληψίας με δυνατότητα αποπληρωμής εύκολα και γρήγορα».

Αναγκαία η ενημέρωση στοιχείων για λήψη λογαριασμών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)
Σύμφωνα με τον κ. Παρμακλή, για να μπορέσουν όλοι οι καταναλωτές να λαμβάνουν τους λογαριασμούς τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), θα πρέπει να προβούν σε ενημέρωση των στοιχείων τους μέσα σε διάστημα ενός χρόνου, δηλαδή πριν από τον τερματισμό της αποστολής των έντυπων λογαριασμών.

Συγκεκριμένα, θα αποσταλεί σε όλους τους καταναλωτές ταχυδρομικώς επίσημη γραπτή ενημέρωση και ειδικό έντυπο για την άμεση ηλεκτρονική ενημέρωση των στοιχείων τους μέσω κωδικού QR ή μέσω της ιστοσελίδας του Συμβουλίου. Εναλλακτικά, θα παρέχεται και η ευκολία χρήσης γραπτού εντύπου, το οποίο θα πρέπει να συμπληρωθεί και να σταλεί στο Συμβούλιο, για τη μετατροπή του λογαριασμού υδροληψίας σε ψηφιακή μορφή.

Για όσους καταναλωτές επιλέξουν το έντυπο ενημέρωσης στοιχείων, θα εσωκλείεται προπληρωμένος φάκελος για ταχυδρομική αποστολή. Επίσης, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν να το παραδώσουν στα οικεία Δημαρχεία τους, όπου θα υπάρχει κουτί της Υδατοπρομήθειας στον εξωτερικό περιβάλλοντα χώρο ή, εάν επιθυμούν, να το παραδώσουν στα γραφεία του Συμβουλίου, να το αποστείλουν ηλεκτρονικά στο mail@wbn.org.cy ή στο φαξ 22698200. Η ψηφιοποίηση των έντυπων λογαριασμών θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, σύμφωνα με τον κ. Παρμακλή, καθώς, όπως τονίζει, θα εξοικονομηθούν χρήματα τα οποία θα διοχετευτούν σε άλλα αναγκαία έργα του δικτύου ύδρευσης, με απώτερο στόχο την άρτια και πολύπλευρη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού με βάση τις νέες ψηφιακές δυνατότητες. Πέραν των χρημάτων που θα εξοικονομηθούν, θα υπάρξει σοβαρή μείωση του περιβαλλοντικού κόστους, δηλαδή μείωση της ρύπανσης, της κατασπατάλησης χαρτιού και παράλληλα θα εξοικονομηθεί σημαντικός ωφέλιμος χρόνος για τους καταναλωτές και τους λειτουργούς του Συμβουλίου, ενώ θα μειωθεί και ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος του τελικού προϊόντος καθώς και το ανθρακικό αποτύπωμα της λειτουργίας του.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας