Υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου από το Call Center Cyprus: Κάντε τώρα την σωστή επιλογή

Πολλές εταιρείες αντιμετωπίζουν το δίλημμα, αν θα δημιουργήσουν το δικό τους (in-house) τηλεφωνικό κέντρο προσλαμβάνοντας και εκπαιδεύοντας προσωπικό ή αν θα αναθέσουν απλά την συγκεκριμένη υπηρεσία  σε ένα εξωτερικό συνεργάτη (outsource);

Το δίλλημα, έχει απάντηση που βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα ανάλυσης κόστους και αποτελεσματικότητας!

Η ανάθεση σε εξωτερικό συνεργάτη προσφέρει άμεσα, τεχνογνωσία, τεχνολογία  και έμπειρους τηλεφωνητές, σε αντίθεση με το inhouse το οποίο απαιτεί αγορά εξοπλισμού διαμόρφωση κτηριακών εγκαταστάσεων, εκπαίδευση προσωπικού, ίσως και αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας της εταιρείας.  

Το Call Center Cyprus της Infocredit Group, το πλέον καταρτισμένο τηλεφωνικό κέντρο με υπηρεσίες και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας είναι έτοιμο να καλύψει άμεσα κάθε επιχειρηματική  ανάγκη. Επιλέγοντας το Call Center Cyprus ως συνεργάτη στις υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης οι επιχειρήσεις μπορούν να:

  • Μειώσουν σημαντικά το λειτουργικό κόστος και το κόστος υποδομής.
  • Επικεντρωθούν στις βασικές δραστηριότητες της επιχείρησης τους.
  • Παρέχουν ευέλικτο ωράριο εξυπηρέτησης, 24/7 (καθημερινά και σαββατοκύριακα). 
  • Προσφέρουν εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής με ασφάλεια (όπως πληρωμές με κάρτα).
  • Προσφέρουν αναβαθμισμένη, άριστη εμπειρία στους πελάτες τους, από έμπειρους και άρτια εκπαιδευμένους λειτουργούς εξυπηρέτησης 

Mε ένα άριστα στελεχωμένο και εξοπλισμένο τηλεφωνικό κέντρο, ικανό να διαχειριστεί τις ανάγκες του κάθε πελάτη με υπηρεσίες εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων, το Call Center Cyprus προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών συμπεριλαμβανομένων:

  1. Υπηρεσίες Επικαιροποίησης Στοιχείων των πελατών
  2. Υπηρεσία Διαχείρισης Υπολοίπων (Receivable Management)
  3. Διαχείριση λογαριασμών - Πληρωμές μέσω Κάρτας με πιστοποίηση PCI DSS (Payment Card Industry),
  4. Υπηρεσίες Προώθηση Υπηρεσιών/Προϊόντων και  Έρευνες Αγοράς
  5. Υπηρεσίες  Εξυπηρέτησης Πελατών

Στο πορτφόλιο των  πελατών του Call Center Cyprus συμπεριλαμβάνονται μικρομεσαίες εταιρείες καθώς και μεγάλοι οργανισμοί/φορείς από όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας (πχ δήμοι, οργανισμοί  συγκοινωνιών, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, εμπορικές εταιρείες κτλ) που εμπιστεύονται τις υπηρεσίες του τηλεφωνικού κέντρου για την άψογη επικοινωνία με τους πελάτες τους.

Το Call Center Cyprus διασφαλίζει την ποιότητα των υπηρεσιών της σε κάθε της βήμα ακολουθώντας πιστά τα πρότυπα ISO:27001:2013, ISO:22301:2012 και ISO:9001:2015.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22 398296 ή μέσω email info@callcentercyprus.com, www.callcentercyprus.com

Δειτε Επισης

Ενδυνάμωση νέας γενιάς για καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο
Η ανακοίνωση της CNP για την πώληση στην Ελληνική- «Το επόμενο βήμα…»
16α IN Business Awards: Απόψε η μεγάλη γιορτή του κυπριακού επιχειρείν
Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης