Όταν η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει την πορεία του εμπορίου

InBusinessNews  06/08/2021 11:11
Όταν η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει την πορεία του εμπορίου

Όταν η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει την πορεία του εμπορίου

InBusinessNews  06/08/2021 11:11

Διανύουμε μια περίοδο όπου σημαντικό ρόλο για κάθε επιχειρηματία διαδραματίζει η κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς μόνο μέσα από την κατανόηση των αλλαγών στις συνήθειες των πελατών, θα είναι σε θέση να προσφέρει αυτό που πραγματικά επιθυμούν και είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν οι καταναλωτές. Ποιες αλλαγές καταγράφονται στην συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή, που υποδεικνύουν την σταδιακή αλλαγή του προφίλ του που θεωρούσαμε δεδομένο μέχρι στιγμής;

Οι έκτακτες συνθήκες της πανδημίας και η εντυπωσιακή – για λόγους υγείας και καραντίνας- κατακόρυφη αύξηση των online αγορών, μπορούμε να πούμε ότι έφερε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πελατών. Πλέον οι Κύπριοι καταναλωτές είναι συστηματικοί online αγοραστές ακόμα και για είδη πρώτης ανάγκης, όπως η πλειοψηφία των προϊόντων supermarket. Αν θέλουμε να ανιχνεύσουμε τι κρύβεται πίσω από αυτή την συμπεριφορά, μπορούμε να εστιάσουμε στην έντονη ανάγκη για παραγγελίες από απόσταση. Αυτό δεν μεταφράζεται μόνο στην αναζήτηση ηλεκτρονικών καταστημάτων που μπορούν να τους εξυπηρετήσουν αλλά και στην αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων που τους παρέχονται, όπως για παράδειγμα και οι κατ’ οίκον παραδόσεις μετά από τηλεφωνική παραγγελία.

Ένα άλλο γεγονός που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι ότι οι περισσότεροι από τους πελάτες, ακόμα και των μικρών καταστημάτων λιανικής, πριν βγουν από το σπίτι τους για τις αγορές τους, ανοίγουν είτε το πιο πρόσφατο φυλλάδιο προσφορών που τους έχει διανεμηθεί, είτε τον υπολογιστή τους. Ο λόγος είναι η αναζήτηση των σχετικών προσφορών που τους αφορούν. Η εύρεση τους αποτελεί κύρια προτεραιότητα, ενώ ακολουθεί η σύγκρισή τους με αντίστοιχες του ανταγωνισμού, και στη συνέχεια η λήψη της απόφασης αγοράς. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι η στρατηγική προσφορών και εκπτωτικών προγραμμάτων είναι μια κίνηση που χρειάζεται να εφαρμόσει ο επιχειρηματίας, για την προσέλκυση κοινού. Η δημοσίευση των τακτικών ή εκτάκτων προσφορών όχι μόνο σε κάποιο έντυπο που αλλά και στο σύνολο της διαδικτυακής παρουσίας (eshop, social media, site) ώστε να ο έμπορος να εκμεταλλευτεί όλους τους «δρόμους» που προσφέρονται για να τον φέρουν σε επαφή όχι μόνο με τους πελάτες που ήδη έχει αλλά και ακόμα περισσότερους.

Στις 27 Οκτωβρίου 2021 στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia η ΙΜΗ διοργανώνει το General Retail Summit που απευθύνεται σε επαγγελματίες Λιανικού Εμπορίου Ένδυσης, Υπόδησης, Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Ειδών, Καλλυντικών, DIY και Home Improvement, Πολυκαταστημάτων κλπ και στο πλαίσιο του οποίου θα συζητηθούν και θα μπουν στο μικροσκόπιο οι τάσεις και αλλαγές που καταγράφονται στις παγκόσμιες καταναλωτικές συνήθειες όπως και οι επιπτώσεις που φτάνουν στην Κύπρο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group 

Υποστηρικτής: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας