Do good-Do well δύο «όψεις» που ανήκουν στο ίδιο νόμισμα

Απόλυτη αμφίδρομη ειλικρίνεια και διαφάνεια στην επικοινωνία με το διαφημιστικό δίνει τα σωστά εφόδια στο διαφημιστικό να επικοινωνήσει τα σωστά μηνύματα τόσο προς το εσωτερικό του οργανισμού όσο και προς το κοινό. Αυτό ανέφερε ο Μιχάλης Περσιάνης, Corporate Affairs Director της Τράπεζας Κύπρου μιλώντας ενώπιον του 8ου Advertising, Marketing & Communication Conference, υπογραμμίζοντας πως οι οργανισμοί νιώθουν ανασφάλεια μπροστά από τις ανασφάλειες τους.

«Αν δεν μοιραστείς όλη την εικόνα και ιδίως τις αδυναμίες σου με το διαφημιστικό σου γραφείο τότε η σχέση δεν μπορεί να αποδώσει σωστά.  Η επικοινωνία είναι ένα ευρύ πεδίο πέραν από την διαφήμιση. Πρέπει να λειτουργούν σαν συνέταιροι στην όλη λειτουργία της επιχείρησης. Να γκρεμιστούν τα τείχη στην επικοινωνία και να αντιμετωπίζονται ως συνέταιροι. Η επικοινωνία δεν είναι μόνο εξωστρεφής αλλά και εσωστρεφή και θέλεις να επικοινωνήσεις όχι μόνο αυτό που είσαι αλλά και αυτό που θέλεις να γίνεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Περσιάνης για να προσθέσει πως το τι θέλει ένας οργανισμός να είναι, πρέπει να είναι σε θέση να το επικοινωνήσει εσωτερικά και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από την συνεργασία με το διαφημιστικό του γραφείο.

«Πρέπει α εκτιμάς και να σέβεσαι αυτό το brand που διαχειρίζεται και για το οποίο προσπαθείς να χτίσεις κάτι το οποίο θα προσδώσει αξία σε αυτό το brand», ανέφερε από την πλευρά της η Δέσπω Λευκαρίτη, Managing Director της Delema McCann Cyprus, επισημαίνοντας πως θα πρέπει ως διαφημιστικό γραφείο να αναλύσεις έρευνες τις οποίες έχει ο πελάτης και πρέπει να σου εμπιστευτεί ή να κάνεις τις δικές σου έρευνες σχετικά με την αντίληψη που έχει το κοινό για την μάρκα, και πρέπει να αντιπαραβάλεις με την αντίληψη που θέλει ο οργανισμός να έχει ο κόσμος για το brand για να είσαι σε θέση να καταρτίσεις στρατηγική. Πρόσθεσε πως θα πρέπει να γνωρίζεις την πραγματική εικόνα για να μπορείς να επικοινωνήσεις στην σωστή βάση.

Σε ό,τι αφορά το SUPPORT CY που κατά κύριο λόγο έχει να επιτελέσει κοινωνικό έργο, ο κ. Περσιάνης σημείωσε πως αποτελεί τρομερή πρόκληση καθώς «θέτεις ένα στόχο για το που θέλεις να είσαι, είναι πάρα πολύ δύσκολο να επιτυχείς αυτό το στόχο, όταν μάλιστα ο οργανισμός είναι εποπτευόμενος και η εποπτεία λειτουργεί ως στενός κορσές στο τι θέλεις να είσαι».

«Το να θέλει ένας οργανισμός να κάνει καλό στην κοινωνία δεν πρέπει να θεωρείται κάτι κακό. Η κοινωνία άλλαξε και ο τρόπος που λειτουργούμε έχει αλλάξει. Αντιλαμβανόμαστε πλέον ότι to do good and to do well πάνε μαζί. Πρέπει, όμως, να υπάρχει επικοινωνία και διαφάνεια, καθώς πλέον δεν μπορείς να ξεγελάσεις το κοινό. Η διαφοροποίηση συνιστά το γεγονός ότι η ΕΚΕ πρέπει να είναι κομμάτι και στην εσωτερική λειτουργία του οργανισμού, όπως για παράδειγμα δεν γίνεται ο οργανισμός να στηρίζει επικοινωνιακά την ισότητα των φύλων αλλά να μην εφαρμόζει την ισότητα των φύλων στην εσωτερική λειτουργία του οργανισμού», ανέφερε ο κ. Περσιάνης, προσθέτοντας πως η επικοινωνία έχει αυτό το ρόλο να μετατρέψει και τις εξωστρεφείς δράσεις στο DNA της επιχείρησης.

Το Support Cy, τόνισε η κ. Λευκαρίτη, δημιουργήθηκε διότι η Τράπεζα Κύπρου είδε τη ανάγκη που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας και αποτέλεσε μια ενστικτώδης κίνηση για να στηρίξει τον τόπο. «Τώρα γίνεται η μελέτη για το πως πρέπει να συνεχίσει. Είναι στη φύση της τράπεζας να στηρίζει και να βοηθάει και αυτόματα οδηγήθηκε σε αυτό τον οργανισμό. Τώρα γίνεται η μελέτη και η στρατηγική για το πως θα προχωρήσει». Πρόσθεσε πως σε αυτό το δίκτυο εντάχθηκαν και πολλές άλλες επιχειρήσεις της Κύπρου είτε είναι πελάτες ή όχι της Τράπεζας με θέληση να βοηθήσουν και να συμβάλουν στην όλη προσπάθεια.

«Πρέπει να ενεργείς ενστικτωδώς. Έγινε ένστικτο και στους πελάτες μας. Θέλουμε η σχέση μας να επεκταθεί πέραν της καθημερινής συναλλαγής και να υπάρχει συνεργασία και για άλλα θέματα της καθημερινότητας. Οι σχέσεις με τους συνεργάτες σου δεν πρέπει να περιορίζεται στην συναλλαγή, θέλεις να είσαι δίπλα στον πελάτη σου στην επόμενη του κίνηση», τόνισε ο κ. Περσιάνης για να υπογραμμίσει πως ο ρόλος του διαφημιστικού είναι πως θα επικοινωνήσει το τι απαιτώ να γίνει ο εαυτός μας.

Από την πλευρά της η κ. Λευκαρίτη υπογράμμισε πως ο καταναλωτής και το κοινό δεν θα επιλέξουν ένα brand  που δεν επιδεικνύει ευαισθησία σε προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία, «είναι πολύ σημαντικό να είσαι εκεί και να στηρίζεις. Αν θέλεις να πουλήσεις τότε θα πρέπει να δώσεις όταν υπάρχει ανάγκη. Η συνεισφορά πρέπει να είναι κομμάτι της καθημερινότητας σου διαφορετικά δεν πείθεις».

Δειτε Επισης

Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Κτηνιατρική Σχολή στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο
Γ. Μιχαήλ: Ας πιστέψουμε στην κυπριακή επιχειρηματικότητα, ας γίνουμε μια πραγματικά pro-business κοινωνία
Με επικρίσεις και τροπολογίες ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του ΤΕΠΑΚ
Το πρώτο Nissan X-Trail e-POWER από το MyPetrolina app στον μεγάλο νικητή
Απορρίφθηκε νέα αγωγή για το κούρεμα- Ορθά έγινε απομείωση των καταθέσεων έκρινε το Δικαστήριο
Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Αντώνης Ρούβας: Ηγετικός χρηματοπιστωτικός οργανισμός με ισχυρή παρουσία και στον ασφαλιστικό τομέα η Ελληνική
Τέσσερα εμπόδια για νέους διευθυντές και ο ρόλος της εκπαίδευσης στην υπέρβασή τους