Π. Οικονομίδης: Οι ανθρώπινοι δεσμοί χτίζουν το brand

InBusinessNews  26/05/2021 16:47
Π. Οικονομίδης: Οι ανθρώπινοι δεσμοί χτίζουν το brand

Π. Οικονομίδης: Οι ανθρώπινοι δεσμοί χτίζουν το brand

InBusinessNews  26/05/2021 16:47

Κουλτούρα, αξία και οι ανθρώπινοι δεσμοί, όπως και ο ορισμός του Αριστοτέλη ήθος είναι ο ορισμός του brand σύμφωνα με τον brand strategist, Peter Economides μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις».

Υπογράμμισε πως όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις σήμερα που έχουν εγκαθιδρύσει το brand τους στην συνείδηση του καταναλωτή με προϊόντα, ξεκίνησαν σαν startups, κάνοντας λόγο για Apple, Coca-Cola, Nike και Starbucks.

Μια startup είναι μια ιδέα που έρχεται να δώσει λύσεις σε προβλήματα ή καταστάσεις που κανείς δεν γνώριζε ότι υπήρχαν.

Ο κ. Οικονομίδης αναφέρθηκε στην προσωπική του εμπειρία όταν συνεργάστηκε από κοινού το 1997 με τον Στιβ Τζόμπς για να σώσουν την Apple από την πτώχευση. Η καμπάνια με τίτλο  «Apple: Τhink Big»  έγινε συνώνυμη ενός παγκόσμιου τρόπου σκέψης. Καμπάνια με πρωταγωνιστές στο  θρυλικό πλέον διαφημιστικό σποτ από τον Αϊνστάιν, τη Μαρία Κάλλας, τον Γκάντι, τον Τζον Λένον και τον Τσάρλι Τσάπλιν.

Η σωστή εκτέλεση στρατηγικής του Branding, που δεν είναι άλλη από την διαδικασία διαχείρισης του brand, επηρεάζει όλες τις πτυχές της επιχείρησης και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις ανάγκες των καταναλωτών, τα συναισθήματα τους καθώς και το περιβάλλον του ανταγωνισμού που υπάρχει.

Ο βασικός στόχος, είναι το θεμελιώδες σημείο εκκίνησης για οποιαδήποτε στρατηγική branding. Τα γνωστά Brands δεν έχουν κατασκευαστεί εν μία νυκτί, έτσι η στρατηγική δεν θα πρέπει να επικεντρώνεται σε βραχυπρόθεσμες τακτικές, αλλά μάλλον σε μακροπρόθεσμους στόχους και στην αειφόρο ανάπτυξη.

Για αρκετές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η έκφραση branding strategy προκαλεί πανικό. Ωστόσο, τα πράγματα είναι απλά καθώς το branding δεν είναι τίποτα άλλο από την ιστορική διαδρομή και τα στοιχεία που διαμορφώνουν το DNA της κάθε επιχείρησης, τον σκοπό της, την πορεία της για τα επόμενα χρόνια, την θέση της στην αγορά, την προσωπικότητα, τις αρχές, αξίες, χαρακτηριστικά, στόχους και κουλτούρα, καθώς και την στρατηγική για το πώς όλα αυτά θα επιτευχθούν.

Οργανωτής: IMH

Partners: Epic, Ελληνική Τράπεζα, Πανεπιστήμιο Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Χορηγοί επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, Περιοδικό GOLD, Πόρταλ REPORTER

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας