Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

Η νέα πραγματικότητα στο λιανικό εμπόριο

Τα φιλόδοξα προγράμματα διάθεσης εμβολίων που βρίσκονται σε εξέλιξη σε πολλά μέρη του κόσμου φέρνουν την ελπίδα ότι «σηκώνουμε κεφάλι» στον Covid-19 και θα μπορέσουμε σταδιακά να ανοίξουμε την κοινωνία και τις οικονομίες. Αυτοί οι τελευταίοι 12 + μήνες αποτέλεσαν μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο, τόσο για τον κοινωνία όσο και για επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, η πανδημία έφερε μεγάλες αλλαγές για το λιανεμπόριο σε όλο τον κόσμο. Πολλές επιχειρήσεις είδαν τα φυσικά τους καταστήματα να έχουν κατεβασμένα τα ρολά για εβδομάδες και μήνες. Όμως, το ηλεκτρονικό εμπόριο γνώρισε μεγάλη άνθηση και στη χώρα μας ήταν πρωτοφανής.

Τα συνεχόμενα lockdown ανάγκασαν τους καταναλωτές να εκσυγχρονιστούν ψάχνοντας νέες μεθόδους αγοράς. Το 2020 έδειξε ότι το μέλλον ανήκει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ το 2021 αναμένεται απλά να επαληθευτεί, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα της απότομης αύξησης και αυξάνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η μικρή επένδυση σε ecommerce και γενικά σε digital κανάλια ασκούν μεγάλες πιέσεις στο παραδοσιακό εμπορικό μοντέλο αρκετών επιχειρήσεων.

eCommerce και λιανικό εμπόριο
Το σταδιακό άνοιγμα της οικονομίας είναι δύσκολο να επαναφέρει τα πράγματα στην προηγούμενη κατάσταση, να επιστρέψουν δηλαδή οι καταναλωτές μαζικά από το ψηφιακό περιβάλλον, πίσω στο φυσικό. Έτσι, μια λογική εκτίμηση είναι πως το λιανεμπόριο, με την έννοια του φυσικού καταστήματος, για τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσει να δέχεται πιέσεις.

Στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές εδώ και χρόνια έχουν αρχίσει να στρέφονται από τα φυσικά καταστήματα, στα ηλεκτρονικά, απλά η πανδημία του Covid-19 είναι ο καταλύτης που επιταχύνει αυτή τη μετάβαση.

Αυτό δημιουργεί κίνδυνο σε επιχειρήσεις που έχουν επενδύσει περισσότερο στην καλή εμπειρία του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα και λιγότερο online. Πολλοί από τους πιστούς τους πελάτες περιμένουν το ίδιο experience και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Αν αυτό δεν το βρουν, είναι πολύ εύκολο να χαθούν.

Η νέα πραγματικότητα
Κοινός φόβος πως εταιρείες που ήταν αδύναμες πριν από το Covid-19 θα βρεθούν στο χείλος του γκρεμού. Κλάδοι όπως η μόδα και τα είδη ταξιδιών θα δεχθούν πολύ ισχυρές πιέσεις τους επόμενους μήνες. Η περίοδος που διανύουμε αποτελεί ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να στραφούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχοντας ως κύριο στόχο να μεταφέρουν την εμπειρία των φυσικών καταστημάτων στα online.

Η τεχνολογία είναι εδώ για να τους βοηθήσει να γυρίσουν την κατάσταση. Χρειάζεται όμως και αλλαγή νοοτροπίας. Θα πρέπει οι επιχειρήσεις να δείξουν πραγματικό commitment στην επένδυση αυτή αλλά και να εμπιστευτούν τους ειδικούς.

Για τις αλλαγές στις καταναλωτικές συμπεριφορές που ήρθαν για να μείνουν καθώς και στο που θα πρέπει να επενδύσουν οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου για να καταστούν βιώσιμες στο μέλλον θα μιλήσει ενώπιον του 11ου ICT Conference & Exhibition – Tech Revolution ο Σπύρος Πλέσσας, Agency Development Manager της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα.

Ο Σπύρος Πλέσσας είναι Διευθυντής Ανάπτυξης της Google, οδηγώντας στην επιτυχή ενδυνάμωση των πελάτων σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα μέσω της αξιοποίησης λύσεων της Google για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ. Πριν από την ένταξή του στη Google, ο Σπύρος πέρασε 6 χρόνια στους οικονομικούς και τεχνολογικούς τομείς της Αθήνας, της Βαρκελώνης και του Βερολίνου σε μια ποικιλία εταιρειών, όπως Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Delivery Hero SE και Dreamcheaper. Ο Σπύρος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από την IESE Business School, μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics και πτυχίου Μηχανολόγου Μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Το 11ο ICT Conference & Exhibition – Tech Revolution παρουσιάζει η ΙΜΗ και θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 2 Ιουνίου στις 8:30π.μ., στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα. Για το πρόγραμμα του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Στόχος του μεγαλύτερου συνεδρίου τεχνολογίας και πληροφορικής στην Κύπρο είναι η παρουσίαση και ανάδειξη προϊόντων και λύσεων τεχνολογίας που θα βοηθήσουν τις κυπριακές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να περάσουν στην ψηφιακή εποχή. Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες και ανώτερα διευθυντικά στελέχη από επιχειρήσεις από όλους τους τομείς της οικονομίας όλων των μεγεθών.

Η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες Συνεδρίου

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί (μέχρι σήμερα): eBOS Technologies Ltd, ECOMMBX, George Z. Georgiou & Associates LLC, KPMG Κύπρου και SoftOne

Υποστηρικτές: Invest Cyprus και The Cyprus Tech Association

Με τη στήριξη: Cyprus Computer Society (CCS) και Cyprus Information Technology Enterprises Association (CITEA)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Βusiness, περιοδικό GOLD και πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες: IMH, Τηλέφωνο: 22505555

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Πέραν κάθε προσδοκίας το ενδιαφέρον για το sCYence Fair 2024-Παρατείνονται μέχρι 10 Απριλίου οι εγγραφές
Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας: Ενημερωτική συνάντηση με λειτουργούς των ΜΜΕ
ECR Case Study: Πρόληψη ελλείψεων και διαθεσιμότητα στο ράφι
Σε τροχιά απογείωσης η γραμμή πλεύσης της κυπριακής ναυτιλίας... Παγκοσμίου φήμης ναυτιλιακό σύμπλεγμα η Κύπρος
Συνεργασία U Travel-Capacitor Partners: Ρεκόρ στις online πωλήσεις των ταξιδιωτικών πακέτων του Tomorrowland
7ο Cyprus HealthCare Conference: Η πορεία προς ισότιμο και καθολικό σύστημα υγείας
Η νέα επιστημονική επιτροπή του ΠΑΣΥΚΑΦ
Φαίδωνας Φαίδωνος: Πάνω από 600 οι φοιτητές ΤΕΠΑΚ στην Πάφο τη νέα χρονιά
Τομείς συνεργασίας συζήτησαν Βαφεάδης και Χατζημανώλη με DP World στο Ντουμπάι
Επιχειρηματικό φόρουμ Κύπρου-Εσθονίας: Προώθηση διμερών συνεργασιών