Πώς τα αλλεπάλληλα lockdown διαμόρφωσαν το τοπίο των media

Χιονοστιβάδα δυναμικών αλλαγών καλείται να διαχειριστεί το 2021 η αγορά των media διεθνώς με τον Covid να θέτει από τη μια πλευρά, βαρίδια στην οικονομική βιωσιμότητα και στην ανάπτυξη του υπάρχοντος επιχειρηματικού μοντέλου και από την άλλη να διαδραματίζει ρόλο επιταχυντή και πολλαπλασιαστή του ψηφιακού μετασχηματισμού που φαίνεται ότι θα συνιστά στο εξής ένα διαρκές ζητούμενο.

Είναι προφανές ότι μια συνέπεια της πανδημίας ήταν η ταχύτατη έλευση και εμπέδωση της καινοτομίας, καθώς τα media group βρήκαν νέους τρόπους για την αναδημιουργία των υφιστάμενων εκδοτικών προϊόντων ή δημιούργησαν εντελώς νέα μπροστά στην αλλαγή της ζήτησης. Οι εταιρείες έχουν αναγκαστεί να σκεφτούν out of the box για μια σειρά θεμάτων, από την online εργασία έως και την ανάπτυξη νέων formats.

Απενοχοποίηση πληρωμένου περιεχομένου

Βασική τάση στα διεθνή media η ώθηση προς την ψηφιακή συνδρομή και άλλες μορφές πληρωμής για κατανάλωση περιεχομένου. Ο Covid-19 έχει δώσει μια μεγάλη ώθηση σε αυτή την τάση, με τις συνδρομές σε ΜΜΕ  να αποτελούν το δεύτερο ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα – μετά από βίντεο streaming υπηρεσίες όπως η Disney +, το Netflix και το Amazon Prime. Οι μέσες συνδρομές στις ειδήσεις ήταν περίπου 110% υψηλότερες από το προηγούμενο έτος, κατά τη σύγκριση των μηνών Μαρτίου-Μαΐου 2020.

Οι New York Times έχουν προσθέσει περισσότερους από 1 εκατομμύριο καθαρούς ψηφιακούς συνδρομητές το 2020. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Guardian υπήρξε ένας ακόμη ωφελημένος του Covid με πάνω από 1 εκατομμύριο τακτικούς συνδρομητές και συνεχείς συνεισφορές – με τις συνδρομές για τις πληρωμένες εφαρμογές του να αυξάνονται κατά 60%. Αλλά το Digital News Report 2020 έδειξε επίσης ότι, όταν οι συνδρομές αποτελούν καθεστώς για μεγάλα εθνικά και διεθνή ειδησεογραφικά brands, παίρνουν τη μερίδα του λέοντος από τα λάφυρα σε ένα περιβάλλον που ο «νικητής παίρνει τα περισσότερα».

Εκδότες e-shops

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι δαπάνες για το ηλεκτρονικό εμπόριο προβλέπεται να έχουν διπλασιαστεί κατά τα επόμενα τέσσερα χρόνια σε 7 τρισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το GroupM. O COVID-19 έχει οδηγήσει σε απότομη αύξηση των online αγορών, με το μερίδιό τους να αυξάνεται στο 35% του συνόλου των λιανικών συναλλαγών στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2020 – από 20% ένα χρόνο πριν. Οι εκδότες σκέφτονται όλο και περισσότερο πώς μπορούν να πάρουν ένα κομμάτι αυτής της αύξησης μέσω του content για επίδοξους αγοραστές.

 

H ανωμαλία του lockdown

Γενικά, οι συνήθειες μας για την χρήση των media έχουν αλλάξει ελάχιστα τα τελευταία 15 χρόνια. H καθημερινή χρήση των μέσων το 2005 σε σχέση με το 2020 δείχνει ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να παρακολουθούν βίντεο το βράδυ, ενώ τα ακουστικά μέσα κυριαρχούν το πρωί και η ανάγνωση κειμένου βρίσκεται σε συγκριτικά χαμηλότερο αλλά σταθερό επίπεδο καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Η τεράστια αλλαγή που προκλήθηκε από το lockdown προκάλεσε την πρώτη απόκλιση από αυτά τα καθιερωμένα πρότυπα. Τα μέσα που βασίζονται σε κείμενο αυξήθηκαν καθ’ολη τη διάρκεια της ημέρας, τα ακουστικά μέσα κυριαρχούν κοντά στο μεσημέρι και είδαμε μια μεγάλη άνοδο στην παρακολούθηση το βράδυ.

Καθώς ο πλανήτης ελπίζει ότι το τέλος της πανδημία να επέλθει εντός του 2021, το βασικό ερώτημα είναι εάν αυτές οι νέες συμπεριφορές θα επικρατήσουν. Εάν η ευέλικτη εργασία γίνει ο κανόνας, τότε θα μπορούσαμε να δούμε τα επόμενα χρόνια να σηματοδοτούνται με μεγαλύτερες συνεχείς αλλαγές στη συμπεριφορά μας.

Πως θα πρέπει εν μέσω αυτής της αβεβαιότητα να κινηθούν τα brands; Ο Simon Frazier, Senior Research and Marketing Manager του Institute of Practitioners in Advertising θα μιλήσει ενώπιον του 8th Advertising, Marketing & Communication Conference που διοργανώνει η IMH την Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021 - στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia (πρώην Hilton Park), για το πως έχει διαφοροποιηθεί το τοπίο των media και πως θα πρέπει τα brands να συμπεριφερθούν για να διατηρήσουν ή να αποκτήσουν αξιοπιστία.

Who is Who

Simon is the author of the publication Making Sense – The Commercial Media Landscape which analyses the changing capabilities of commercial media to reach audiences over the last 15 years and under lockdown in 2020 and 2021. This publication has become the industry ‘go to’ for communications planners and strategists and has been downloaded over 40,000 times to date. Simon is also responsible for marketing for TouchPoints (The IPA’s consumer-centric survey) and guiding the industry to find insights in the TouchPoints data through technological innovation.

Ο Simon είναι ο συγγραφέας της έκδοσης «Making Sense – The Commercial Media Landscape» που αναλύει τις μεταβαλλόμενες δυνατότητες εμπορικής χρήση των media για την προσέγγιση του κοινού τα τελευταία 15 χρόνια, καθώς και κατά τη διάρκεια των lockdown το 2020 και το 2021. Ο Simon είναι επίσης υπεύθυνος για το μάρκετινγκ για τα TouchPoints (η έρευνα με επίκεντρο τον καταναλωτή του IPA) και καθοδηγεί τον κλάδο να εξεύρει πληροφορίες στα δεδομένα TouchPoints μέσω της τεχνολογικής καινοτομίας.

Το 8th Advertising, Marketing & Communication Conference απευθύνεται σε Διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ, brand managers, διευθυντές πωλήσεων, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθύνοντες συμβούλους, γενικούς διευθυντές, υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων και διευθυντικά στελέχη από επιχειρήσεις και οργανισμούς, απ’ όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Αφορά, επίσης, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς συναφών υπηρεσιών προώθησης και συναφών υπηρεσιών διαφήμισης και επικοινωνίας

 

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

 

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

 

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, REPORTER

Με τη στήριξη: Του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

 

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 16ων IN Business Awards
ΙΝ Business Awards: Tιμητικό βραβείο Lifetime Achievement Award στην Άρτεμις Αντωνιάδου
ΙΝ Business Awards: Τιμητικό βραβείο Editor’s Choice στην Τράπεζα Κύπρου
ΙΝ Business Awards: Τιμητικό βραβείο BMW Excellence Award στον Καθηγητή Κύπρο Νικολαΐδη
ΙΝ Business Awards: Στην Bioland Energy Group το βραβείο στην κατηγορία «Επιχείρηση»
ΙΝ Business Awards: Στην Ειρήνη Χριστοδούλου το βραβείο Μάνατζερ-CEO εις μνήμην Άντη Χατζηκωστή
ΙΝ Business Awards: Στην Multimarine Services το βραβείο στην κατηγορία «Επιχειρηματική Καινοτομία»
ΙΝ Business Awards: Στην ΙΚΕΑ το βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Βιωσιμότητα και Υπευθυνότητα (ESG-ΕΚΕ)»
ΙΝ Business Awards: Στην Ν.Psaras Construction Co το βραβείο στην κατηγορία «Ανάπτυξη Γης-Κατασκευές»
ΙΝ Business Awards: Στην ECOMMBX το βραβείο στην κατηγορία «Best Workplace/Εργοδότης Προτίμησης»