Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι Κύπριοι με τα λεωφορεία

Βελτιωμένη παρουσιάζεται η εικόνα στον τομέα των δημόσιων συγκοινωνιών στην Κύπρο, επτά μήνες μετά τη νέα συμφωνία ανάμεσα στην CPT (Cyprus Public Transport) και το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.

Πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η IMR/University of Nicosia™, με βάση τον Ευρωπαϊκό Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών που αφορά στις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη, επιβεβαιώνει ότι η βελτίωση σε Λευκωσία και Λάρνακα βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.

Με άριστα το δέκα, ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης ανέρχεται στο 8.56. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Δεκεμβρίου 2020 - Ιανουαρίου 2021 σε Λευκωσία και Λάρνακα, με άνδρες και γυναίκες άνω των 18, οι οποίοι χρησιμοποιούν τα λεωφορεία.

Καθαριότητα, λειτουργικότητα, ασφάλεια και προστασία
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα αξιολόγησαν κατά μέσο όρο με 9.31 την καθαριότητα του λεωφορείου τον Ιανουάριο του 2021 σε σχέση με 7.51 τον Ιούνιο του 2020.

 

Η λειτουργικότητα του λεωφορείου αξιολογήθηκε με 9.18 έναντι 7.55 τον Ιούνιο του 2020, ενώ οι συμμετέχοντες βαθμολόγησαν με 9.09 το συνολικό αίσθημα ασφάλειας εντός του λεωφορείου.

Με 9.06 αξιολογήθηκε τον φετινό Ιανουάριο το συνολικό αίσθημα ασφάλειας κατά την οδήγηση συγκριτικά με 7.73 τον περασμένο Ιούνιο, ενώ 8.93 ήταν η βαθμολογία των χρηστών λεωφορείων για το ωράριο εξυπηρέτησης σε σχέση με 6.95 τον Ιούνιο του 2021.
 

Αξιοπιστία, διαθεσιμότητα και τιμές
Ο μέσος όρος αξιολόγησης για την αξιοπιστία των λεωφορείων ήταν 8.41 έναντι 7.37 τον περασμένο Ιούνιο, ενώ από το 6.16 η αξιολόγηση για τη διαθεσιμότητα και συχνότητα των λεωφορείων ανήλθε στο 8.06.

 

Η υψηλότερη βαθμολογία (9.69) καταγράφεται στην ευκολία αγοράς εισιτηρίων από 8.55 τον Ιούνιο του 2020, ενώ η τιμή των εισιτηρίων αξιολογήθηκε με 9.09 από 7.85.

 

Με 8.91 βαθμολόγησαν τον φετινό Ιανουάριο οι χρήστες των λεωφορείων την ευχάριστη θερμοκρασία από 7.64 τον περσινό Ιούνιο.

 

Η διάρκεια διαδρομής αξιολογήθηκε με 8.41 από 7.57 τον Ιούνιο 2020, ενώ τη χαμηλότερη βαθμολογία (7.81) συγκέντρωσαν τα δρομολόγια και η συνδεσιμότητα από 6.44 τον Ιούνιο 2020.

Στην ερώτηση «πόσο πιθανό είναι να συστήνατε τα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς σε κάποιον γνωστό, φίλο ή συνεργάτη», θετικά απάντησαν το 64%.

 

 

Δειτε Επισης

Πρόσβαση στο ψηφιακό κράτος για όσους δυσκολεύονται ζητά η Επιτροπή Θεσμών
Columbia Technology και Sita δημιουργούν την SmartSea-Θα παρέχει λύσεις ναυτιλιακής τεχνολογίας
Altius Insurance: Στηρίζει τη σύνοδο του πρώτου επιστημονικού συνεδρίου νοσηλευτικής και μαιευτικής
Πλοήγηση στη νέα κανονικότητα: Το μέλλον των επαγγελματικών υπηρεσιών για ιδιώτες
RSM: Παγκόσμια στρατηγική 2030–RSM Cyprus: Ανάπτυξη, καινοτομία & επιτυχία πελατών(vid)
H ORB φέρνει ένα 3D Jeep® Wrangler από τις χιονισμένες πλαγιές, κατευθείαν στο κέντρο της Λευκωσίας (vid)
Στη δύναμη της ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Οργανισμών Δημοσίων Επιβατικών Μεταφορών
Η Golden Gallery by Kapatays παρουσιάζει για 15η χρονιά το Art Deal by Kapatays
Έμφυλος προϋπολογισμός, ένα νέο εργαλείο για την επίτευξη των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης
Το Needle 2024 συνεχίζει με την σειρά παράλληλων δράσεων: Needle & Thread Talks