Η απόκτηση επιχειρηματικής φήμης και η... τέχνη για να τη διατηρήσετε

To Cyprus Institute of MarketingThe Cyprus Business School (CIM) διοργανώνει για 13η συνεχή χρονιά το «CIM Summit 2021 Navigating the Future», την Παρασκευή 9 Απριλίου 2021, στις 11:00 π.μ.

Το Συνέδριο, το οποίο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, αποτελεί σημείο αναφοράς για όλους όσοι εμπλέκονται στους τομείς της διοίκησης και του μάρκετινγκ στην Κύπρο, αλλά και ευρύτερα στην Ευρώπη.

Έχει ως στόχο να ενημερώσει τις κυπριακές επιχειρήσεις για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του μάρκετινγκ και της διοίκησης, και απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, ανώτερους κυβερνητικούς υπαλλήλους, διευθυντές μάρκετινγκ, διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού, διευθυντές πωλήσεων, διευθυντές παραγωγής, διευθυντές logistics και γενικότερα, σε κάθε στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Ένας από τους ομιλητές του Συνεδρίου είναι ο Jonathan Haslam, CBE, FRGS, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Haslamedia. Ο Jonathan διετέλεσε Γραμματέας Τύπου του πρώην πρωθυπουργού Τζον Μαγιόρ και εργάστηκε στο πρωθυπουργικό γραφείο στην Downing Street για περισσότερα από έξι χρόνια. Κατείχε θέσεις σε επτά κυβερνητικές υπηρεσίες. Στον ιδιωτικό τομέα, ο Jonathan ανέλαβε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημιουργία φήμης για το London Metal Exchange και έχει εργαστεί σε εταιρείες FTSE 100 και 250, συμπεριλαμβανομένης της Aviva. Είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Haslamedia Ltd (www.haslamedia.com), μιας εταιρείας συμβουλευτικής επικοινωνίας που ασχολείται με περίπλοκες οικονομικές, εταιρικές και κυβερνητικές υποθέσεις. Ο Jonathan απασχολείται ευρέως ως εξειδικευμένος ειδικός στην κατάρτιση μέσων και δεξιοτήτων παρουσίασης, ενώ εμφανίζεται τακτικά στα μέσα ενημέρωσης σχολιάζοντας τις δημόσιες υποθέσεις.

Σε έναν κόσμο όπου η εμπιστοσύνη στους πολιτικούς, τους θεσμούς και τις επιχειρήσεις κλονίζεται, ο Jonathan, μέσα από την παρουσίασή του με τίτλο «How to build a reputation in years and lose it overnight», θα διερευνήσει τους λόγους οι οποίοι προκαλούν την δυσπιστία των πολιτών και τον αντίκτυπο του φαινομένου αυτού στις επιχειρήσεις. Θα συζητήσει επίσης τα θετικά της διαφάνειας και των αποτελεσματικών επικοινωνιακών στρατηγικών για τη μακροζωία μιας εταιρείας και για ένα βιώσιμο μέλλον για την επόμενη γενιά.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφή, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: The Cyprus Institute of Marketing-The Cyprus Business School (CIM)

Πλατινένιος Χορηγός: MetLife

Χρυσοί Χορηγοί: Green Energy, Cablenet

Αργυροί Χορηγοί: McDonalds, , Iron Mountain,  Gan Direct, C.A. Papaellinas Group Χάλκινοι Χορηγοί: Zorbas Bakeries, Tototheo, KPMG, Kean, Jamie’s Italian, FXTM, Four Seasons, Alphamega

Υποστηρικτές: Panayiotides Promotional Gifts, Lightblack, Kitchen Studio, DHL, Commercial General Insurance, British High Commission Nicosia Συνεργάτης: CharalambidesChristis

Ειδικός Συνεργάτης: Bank of Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business magazine, GOLD magazine

Συντονιστής: IMH

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ, τηλ.: +357 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά