Μ. Μιχαηλίδου: Ανάκτηση οφειλών αποφεύγοντας δικαστικές διαμάχες

  19/01/2021 07:10
Μ. Μιχαηλίδου: Ανάκτηση οφειλών αποφεύγοντας δικαστικές διαμάχες

Μ. Μιχαηλίδου: Ανάκτηση οφειλών αποφεύγοντας δικαστικές διαμάχες

  19/01/2021 07:10

Με ποσοστό επιτυχίας 60-65% στην ανάκτηση οφειλών, η Infocredit Group προσφέρει την υπηρεσία Debt Collection για όλο το φάσμα των εταιρειών στην Κύπρο, είτε οι οφειλέτες είναι στην Κύπρο ή στο εξωτερικό, απαλλάσσοντας τις επιχειρήσεις από ένα μεγάλο όγκο εργασιών.

Μιλώντας στο InBusinessNews, η Μαρία Μιχαηλίδου, Υπεύθυνη του Τμήματος Debt Collection της Infocredit Group, επισημαίνει πως μέσω της υπηρεσίας αποφεύγονται οι χρονοβόρες και δικαστικές διαμάχες, ενώ τονίζει ότι προτεραιότητα των λειτουργών της εταιρείας είναι η αποπληρωμή οφειλών σε ένα καλό κλίμα συνεργασίας για να προστατευτούν και οι σχέσεις των δύο μερών.

Τι είναι η υπηρεσία debt collection, την οποία προσφέρει η Infocredit Group, ποια τα πλεονεκτήματα και ποιες επιχειρήσεις μπορεί να εξυπηρετήσει;
Η Υπηρεσία «Debt Collection» (Ανάκτηση οφειλών) της Ιnfocredit Group αναφέρεται στην διαδικασία είσπραξης οφειλών εκ μέρους των επιχειρήσεων αποφεύγοντας χρονοβόρες και δικαστικές διαμάχες. Ουσιαστικά, χαρακτηρίζεται ως μια προδικαστική φάση με «φιλικές» προθέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών/συνεργατών τους για διευθέτηση Ληξιπρόθεσμων οφειλών. Τα οφέλη πολλά, καθώς η συγκεκριμένη υπηρεσία με ελάχιστο κόστος χρέωσης, μπορεί μέσα σε μικρό χρονικό πλαίσιο (περίπου 60-90 μέρες) να εισπράξει οφειλές αποφεύγοντας νομικά μέτρα και διαδικασίες που αναπόφευκτα επιφέρουν στις επιχειρήσεις περισσότερα έξοδα, άγχος αλλά και άλλες δυσάρεστες καταστάσεις. Μέσα από συντονισμένες ενέργειες και συγκεκριμένες διαδικασίες (τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία) η υπηρεσία θα φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο είσπραξης οφειλών βοηθώντας την άμεση ενίσχυση της ρευστότητας μιας επιχείρησης, ειδικά στις κρίσιμες περιόδους που ζούμε. Δεν είναι λίγες οι φορές άλλωστε όπου επιχειρήσεις οδηγήθηκαν σταδιακά στη χρεοκοπία επειδή δεν κατάφεραν να εισπράξουν. Το γεγονός ότι η υπηρεσία εκτελείται από εξωτερικό συνεργάτη με εξειδικευμένο προσωπικό, με εμπειρία και γνώσεις στη διαμεσολάβηση και διαπραγμάτευση, επιτρέπει στον πελάτη μας να αφοσιωθεί σε άλλους τομείς απαλλάσσοντας τον απ’ ένα μεγάλο όγκο εργασίας ενώ λαμβάνει σε τακτική βάση λεπτομερής ενημέρωση για την πρόοδο των υποθέσεων του. Αναπόφευκτα η συγκεκριμένη υπηρεσία απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις, από όλους τους κλάδους που αντιμετωπίζουν προβλήματα στην είσπραξη οφειλών. Το χαρτοφυλάκιο των πελατών για την συγκεκριμένη υπηρεσία αποτελείται από οργανισμούς και επιχειρήσεις σε διάφορους τομείς όπως Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, Ασφαλιστικές εταιρείες, Δήμοι και Εμπορικές εταιρείες και άλλοι οργανισμοί.
 


Υπάρχει ανώτατο ή κατώτατο όριο οφειλής για την οποίαν προσφέρεται η υπηρεσία;
Η υπηρεσία είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης ανεξαρτήτως του μεγέθους της εταιρίας, το χρόνο που υφίσταται η οφειλή ή ακόμη και το ποσό οφειλής του τιμολογίου. Οι εξειδικευμένοι λειτουργοί είσπραξης οφειλών της Infocredit Group χειρίζονται τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Ποια είναι η διαδικασία της εν λόγω υπηρεσίας; Προσφέρεται για Κύπρο μόνο ή και εξωτερικό;
Η υπηρεσία ανάκτησης οφειλών προφέρεται σε εταιρείες σε διεθνές επίπεδο, όχι μόνο εντός Κύπρου, ενώ η μεθοδολογία διαφοροποιείται αναλόγως των αναγκών της κάθε επιχείρησης. Σε γενικές γραμμές, όταν ο πελάτης μας αναθέσει τις υποθέσεις, η εταιρεία μας θα προχωρήσει στην προ-αξιολόγηση των υποθέσεων και αφού θα αξιολογηθούν οι οφειλέτες θα πραγματοποιηθεί επικοινωνία με τον οφειλέτη είτε τηλεφωνικώς είτε γραπτώς. Σε δύσκολες περιπτώσεις μεγάλων ποσών, αν ο οφειλέτης αδυνατεί να ανταποκριθεί ξεκινά μια διαδικασία διαμεσολάβησης και διακανονισμού αποπληρωμής με προκαθορισμένες τακτικές δόσεις για καλύτερα αποτελέσματα. Προτεραιότητα των λειτουργών της Infocredit Group είναι η αποπληρωμή οφειλών σε ένα καλό κλίμα συνεργασίας για να προστατευτούν και οι σχέσεις των δύο μερών.

Υπάρχει ενδιαφέρον για την εν λόγω υπηρεσία; Ποιο είναι το ποσοστό επιτυχούς κατάληξης για την συλλογή οφειλών; Σε περίπτωση που ο οφειλέτης δεν ανταποκρίνεται το θέμα οδηγείται ενώπιον της δικαιοσύνης;
Το ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη υπηρεσία είναι έντονο, ιδιαίτερα μετά και την έναρξη της πανδημίας καθώς πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν θέματα ρευστότητας. Το ποσοστό επιτυχίας της είσπραξης οφειλών κυμαίνεται στο σύνολο μεταξύ 60-65%. Σε περιπτώσεις που ο οφειλέτης δεν ανταποκρίνεται εναπόκειται στον πελάτη μας κατά πόσο θα προβεί σε νομικές διαδικασίες τις οποίες και φυσικά μπορούμε να αναλάβουμε, μέσω των νομικών συνεργατών μας. Τονίζω ότι η δικαστική διαδικασία θα πρέπει να είναι το τελευταίο στάδιο της όλης προσπάθειας, αφού όπως αναφέραμε και προηγουμένως αυτή είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα και πολυδάπανη.


Who is Who
Η Μαρία Μιχαηλιδου με σπουδές στην Επικοινωνία και περισσότερα από 10 χρόνια στο χώρο των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, τα τελευταία 6 χρόνια εργάζεται ως υπεύθυνη του τμήματος του Debt Collection της Infocredit Group. Έχει παρακολουθήσει διάφορα σεμινάρια σε ότι αφορά τις τεχνικές της αποτελεσματικής είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών και τους κανόνες της διαπραγμάτευσης. Λόγω της μακροχρόνιας εμπειρίας της στη διαχείριση μεγάλων χαρτοφυλακίων αλλά και των διαπραγματευτικών της δεξιοτήτων, έχει επιτύχει σημαντικές επιτυχίες σε ότι αφορά την είσπραξη οφειλών.

Περισσότερες πληροφορίες για την Υπηρεσία Debt Collection επικοινωνήστε με το Call Center της Infocredit Group στο τηλ: 22398296, www.callcentercyprus.com

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας