Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

Στο εξωτερικό οι εταιρείες ασφαλειών αυτοκίνητου κερδίζουν την εμπιστοσύνη των οδηγών. Στην Κύπρο;

Οι οδηγοί στη Δύση είναι ευχαριστημένοι, οπότε και οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν κάθε λόγο να είναι το ίδιο. Στο εξωτερικό οι έρευνες αποτυπώνουν μια αυξανόμενη ικανοποίηση των οδηγών σχετικά με τα προνόμια που απολαμβάνουν από τις ασφαλιστικές τους εταιρείες. Στην Κύπρο πώς εξελίσσονται όμως τα πράγματα;

Κάθε χρόνο, στις έρευνες οδηγών για τις ασφαλιστικές τους εταιρείες, τα επίπεδα ικανοποίησης τους αυξάνονται, με αποτέλεσμα το 2019 να είναι το υψηλότερα που έχουν καταγραφεί ποτέ. Η τελευταία μελέτη του τέλους του 2019 στις ΗΠΑ, που κυκλοφόρησε από την J.D. Power Property & Casualty Insurance Intelligence διαπιστώνει ότι η ικανοποίηση των πελατών ασφάλισης αυτοκινήτων ανεβαίνει κάθε χρόνο σε κάθε μετρήσιμο παράγοντα.

Το συμπέρασμα των ειδικών είναι ότι «η επένδυση αποδίδει». Και λέγοντας επένδυση εννοούμε τις πολλές και μεγάλες βελτιώσεις που παρακολουθούμε να κάνουν στο εξωτερικό οι ασφαλιστικές εταιρείες σε επίπεδο καλύτερης παρακολούθησης των claims, ταχύτερης εξυπηρέτησης, ανταπόκρισης και προσωποποιημένων υπηρεσιών. Σε μεγάλο βαθμό, η βελτίωση αυτή οφείλεται στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των εταιρειών που επιτρέπει τη στενότερη εποπτεία της κατάστασης του πελάτη, τον σωστό υπολογισμό του ρίσκου, τον μειωμένο χρόνο ανταπόκρισης στο ατύχημα και την proactive ενημέρωση του οδηγού για την κατάσταση του αυτοκινήτου του κατά την επισκευή.

Φυσικά, ο οικονομικός παράγοντας σε ένα περιβάλλον αδυσώπητου ανταγωνισμού είναι σημαντικός, γενικότερα όμως, αυτό που ο οδηγός εκτιμά είναι η συνολική θετική εμπειρία που αποκομίζει ο πελάτης από τη σχέση του με την ασφαλιστική και το σύνολο των ωφελημάτων που κερδίζει. Δηλαδή, πόσα κάνει η ασφαλιστική του γι’ αυτόν σε σχέση με το πόσα δίνει.

Στην Κύπρο βέβαια η εικόνα δεν είναι ίδια. Δεν υπάρχουν συστηματικά ερευνητικά στοιχεία αλλά η εμπειρία λέει ότι οι οδηγοί γκρινιάζουν και αλλάζουν συχνά εταιρείες μέχρι να βρουν την κατάλληλη που θα τους καλύψει συνολικά, και τις οικονομικές αλλά και τις ψυχολογικές τους ανάγκες. Ας μην ξεχνάμε ότι πάνω από όλα το προϊόν είναι η ασφάλεια και η σιγουριά τη στιγμή του προβλήματος.

Μια εγχώρια εταιρεία όμως έχει καταφέρει να διακρίνεται δίνοντας διαρκώς στους πελάτες της κάτι παραπάνω και βελτιώνοντας με νέους, πρακτικούς τρόπους τις υπηρεσίες της προς αυτούς.

Η Gan Direct ανακοινώνει κάθε λίγους μήνες και κάτι νέο για την κυπριακή αγορά, που συνδέεται με περισσότερη ελευθερία, ευελιξία και προστασία για τους ασφαλισμένους οδηγούς της.

Όπως το νέο προνόμιο “DoGC” (Driving other GAN Cars) που παρέχει αποκλειστικά στους ασφαλισμένους της, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους. Ουσιαστικά, όλοι οι ονομαστικοί οδηγοί πελάτες της Gan Direct μπορούν να οδηγούν οποιοδήποτε άλλο όχημα εξίσου ασφαλισμένο σε αυτήν, χωρίς την προϋπόθεση να έχουν καταχωρηθεί ως επιπλέον οδηγοί (additional drivers) ή άλλο κόστος.

Η διαφοροποίηση σχετικά με τι ισχύει μέχρι σήμερα στην αγορά έγκειται στο ότι η συγκεκριμένη παροχή απευθύνεται μόνο στους πελάτες της Gan χωρίς να προϋποθέτει κόστη, περιορισμούς, γραφειοκρατία ή ρίσκο για τους οδηγούς και το περιβάλλον τους με το οποίο ενδέχεται να μοιράζονται ή να χρειαστεί να μοιραστούν ένα όχημα. Ταυτόχρονα ισχύει κανονικά η δυνατότητα του Named Additional Driver (NAD) για όσους επιθυμούν να ορίσουν επιπλέον οδηγό, μη ασφαλισμένο στην Gan Direct, με το προβλεπόμενο κόστος.

Πρόβλεψη υπάρχει ακόμα για το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι στο δρόμο. Με γνώμονα το συμφέρον κάθε ασφαλισμένου ξεχωριστά, την επιβάρυνση πχ. ενός ατυχήματος την επωμίζεται ο ασφαλισμένος οδηγός του οχήματος που φέρει την ευθύνη του συμβάντος και όχι ο ιδιοκτήτης. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι και οι δύο είναι ασφαλισμένοι ονομαστικοί οδηγοί στην Gan Direct και έχουν τα νόμιμα χαρτιά τους σε ισχύ πχ. δίπλωμα οδήγησης.

Και αυτό συνάδει απόλυτα με τη φιλοσοφία της εταιρείας για νοικοκυροσύνη, διαφάνεια, αυστηρότητα αλλά και δικαιοσύνη. Εξάλλου, οι διαδικασίες και οι έλεγχοι που εφαρμόζει η εταιρεία σχετικά με το ιστορικό των ατυχημάτων των οδηγών της, μειώνουν τον κίνδυνο και λειτουργούν ως δικλείδες ασφαλείας προς όφελος του πελάτη.

Μόνο αισιόδοξα λοιπόν μπορούν να είναι τα νέα από την εγχώρια ασφαλιστική αγορά αυτοκινήτου με τέτοιες καινοτομίες. Ελπίζουμε ότι ο ανταγωνισμός θα λειτουργήσει για μια ακόμα φορά ευεργετικά για τους καταναλωτές και όλοι οι οδηγοί θα απολαμβάνουν πρωτοποριακές παροχές που θα βελτιώνουν την ουσιαστική εμπειρία τους, στα βήματα της Gan Direct. Μόνο έτσι θα δούμε και την εγχώρια ικανοποίηση των πελατών στον κλάδο αυτό να αυξάνεται. Είναι ο καιρός.

Δειτε Επισης

Nicosia Economic Congress: Ο λόγος στους επιχειρηματικούς ηγέτες
Δωρεάν υπηρεσίες και μειωμένες χρεώσεις από την Ελληνική Τράπεζα για τους πελάτες της
2η Επιστημονική Ημερίδα «Κουβεντιάζοντας με απλά λόγια για τον καρκίνο του προστάτη»
2η Ετήσια Εθελοντική Αιμοδοσία Kition Ocean Holdings στο Λιμάνι Λάρνακας
Η νέα γραφειακή ανάπτυξη αξίας 3,5 εκατ. ευρώ στη Λάρνακα-Πού χωροθετείται και τι θα περιλαμβάνει
Φ. Στασόπουλος: Από πού πηγάζει η αύξηση κερδοφορίας της Ελληνικής-Θετική εξέλιξη η συμμετοχή της Eurobank
Ο βραχνάς της έλλειψης προσωπικού και οι κλάδοι με τις περισσότερες κενές θέσεις εργασίας
Ανακαινίσεις ξενοδοχείων-Πυρετώδεις εργασίες και ολικό λίφτινγκ μονάδων στα σκαριά
Στο τεύχος Μαρτίου του περιοδικού GOLD: Hail to the Chief Financial Officer
Eurobank Hub: Εκεί που κτυπά η καρδιά της τράπεζας και κτίζεται η τεχνολογική ανάπτυξη του ομίλου (pics)