Martijn Hagman: H νέα στρατηγική βιωσιμότητας που αλλάζει τα δεδομένα στη μόδα

InBusinessNews  19/09/2020 07:46
Martijn Hagman: H νέα στρατηγική βιωσιμότητας που αλλάζει τα δεδομένα στη μόδα

Martijn Hagman: H νέα στρατηγική βιωσιμότητας που αλλάζει τα δεδομένα στη μόδα

InBusinessNews  19/09/2020 07:46

Υιοθετόντας το trend της εποχής για προστασία του περιβάλλοντος η Tommy Hilfiger ανακοίνωσε το πρόγραμμα Make it Possible το οποίο, όπως ο Martijn Hagman - CEO της Tommy Hilfiger - επισημαίνει στο InBusinessNews, αποτελεί συνέχεια αυτού του ταξιδιού για μία καλύτερη βιομηχανία της μόδας.

RELATED ARTICLES



Παράλληλα, υπογραμμίζει πως η κοινωνική βιωσιμότητα αντιπροσωπεύει το ήμισυ του προγράμματος Make it Possible, ενώ μέσω του πρόσφατου προγράμματος People’s Place Program η εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης ως σημείο εκκίνησης στο ταξίδι για την περαιτέρω αντιμετώπιση των διακρίσεων, της αδικίας, της ανισότητας και του ρατσισμού. 
 


 


Γιατί το Make it Possible είναι απαραίτητο;
Ποτέ πριν δεν ήταν τόσο ξεκάθαρο ότι έχει έρθει η ώρα για πραγματική δράση. Τα πρόσφατα γεγονότα δείχνουν ότι είναι ευθύνη μας να αφήσουμε ένα θετικό αποτύπωμα στον κλάδο μας και ακόμα παραπέρα. Παρά τις πολλαπλές προκλήσεις, είμαστε δεσμευμένοι στην αξιοποίηση κάθε πλατφόρμας που διαθέτουμε για καλό. Η αλλαγή είναι συνώνυμη με την ταυτότητά του brand μας και εργαζόμαστε με σκοπό να δημιουργήσουμε έναν ουσιαστικό, μακροπρόθεσμο αντίκτυπο που πραγματοποιεί τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές μας δεσμεύσεις.
 
Πώς το Make it Possible θα ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες στρατηγικές βιωσιμότητας που υπάρχουν εκεί έξω;
Η δέσμευσή μας να δημιουργήσουμε μόδα που «Δεν σπαταλά τίποτα και καλωσορίζει τους πάντες» είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον τρόπο που διοικείται το brand και τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι πάνω από 16.000 συνεργάτες μας κάθε μέρα. Συνεχίζουμε να προκαλούμε ο ένας τον άλλο για να βρούμε περισσότερους τρόπους για το πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την κυκλική ροή αλλά και το inclusivity σε κάθε βήμα της επιχείρησης, από τον σχεδιασμό μέχρι το marketing, την παραγωγή και τις πωλήσεις. Το Make It Possible είναι η συνέχεια αυτού του ταξιδιού που έχει ξεκινήσει εδώ και 35 χρόνια και αποτελεί άλλον έναν τρόπο να δουλέψουμε όλοι μαζί προκειμένου να συνεισφέρουμε ουσιαστικά και μακροπρόθεσμα για μία καλύτερη βιομηχανία της μόδας.
 

Το Make it Possible περιλαμβάνει κάποιους πολύ φιλόδοξους στόχους, πώς θα τους επιτύχει το brand;
Το Make It Possible δημιουργήθηκε από συνεργάτες μας σε όλο τον κόσμο. Ως ειδικοί στον κλάδο μας, έχουμε συμβάλλει στη δημιουργία μιας ισχυρής βάσης που θα συνεισφέρει στην επιτυχία αυτού του προγράμματος. Αναγνωρίζουμε επίσης ότι προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους μας, πρέπει να συνεργαστούμε με ανθρώπους εντός κι εκτός του κλάδου της μόδας. Γνωρίζουμε ότι δε θα είναι εύκολο, και ότι η καινοτομία, η ευελιξία και η συνεργασία αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας. Θα επανεξετάζουμε διαρκώς τη θέση και την πρόοδό μας, κάνοντας απαραίτητες αλλαγές και ό,τι περνάει από το χέρι μας προκειμένου να δημιουργήσουμε μόδα που «Δεν σπαταλά τίποτα και καλωσορίζει τους πάντες».
 
Πώς έχει επηρεάσει η πανδημία του COVID-19 το όραμα της Tommy Hilfiger και την προτεραιότητα της βιωσιμότητας;
Είμαστε πιο βιώσιμοι και ευέλικτοι από ποτέ. Ο ιός του COVID-19 έχει απλά επιταχύνει τον τρόπο που σκεφτόμαστε για τη βιωσιμότητα, από τα προϊόντα μας μέχρι τον τρόπο που δουλεύουμε και τους ανθρώπους μας. Η πανδημία μας ανάγκασε να σκεφτούμε διαφορετικά – να αφήσουμε τους παραδοσιακούς τρόπους εργασίας και να αναζητήσουμε την καινοτομία που θα προωθήσει το όραμά μας στο πλαίσιο αυτού του νέου κόσμου. Τώρα περισσότερο από ποτέ μοιραζόμαστε την ευθύνη να βρούμε λύσεις που θα διατηρήσουν τους πόρους του πλανήτη, θα ενθαρρύνουν την ένταξη και θα χτίσουν ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
 
Πώς το πρόσφατο Black Lives Matter κίνημα έχει επηρεάσει τις δράσεις της εταιρείας;
Η κοινωνική βιωσιμότητα αντιπροσωπεύει το ήμισυ του προγράμματος Make it Possible. Ως εταιρεία, δεν έχουμε κάνει αρκετά, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να γίνουμε καλύτεροι. Ξεκινήσαμε πρόσφατα το People’s Place Program για την προώθηση της εκπροσώπησης των μειονοτήτων στην μόδα και στις δημιουργικές βιομηχανίες. Κάνουμε επίσης άμεσα εσωτερικά βήματα για να γίνουμε μια πιο ενημερωμένη, αμερόληπτη οργάνωση με ισχυρή αίσθηση του ανήκειν. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης ως σημείο εκκίνησης στο ταξίδι για την περαιτέρω αντιμετώπιση των διακρίσεων, της αδικίας, της ανισότητας και του ρατσισμού. Με τους πόρους και την αποφασιστικότητα να πιέσουμε για θετική αλλαγή, είμαστε αποφασισμένοι να συμβάλουμε σε μια καλύτερη βιομηχανία της μόδας.
 

 

 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας