Γ. Τζιωρτζής: Η καλύτερη εξυπηρέτηση είναι σημαντικότερη από ένα ποιοτικό προϊόν

Γ. Τζιωρτζής: Η καλύτερη εξυπηρέτηση είναι σημαντικότερη από ένα ποιοτικό προϊόν

Γ. Τζιωρτζής: Η καλύτερη εξυπηρέτηση είναι σημαντικότερη από ένα ποιοτικό προϊόν

Η ψηφιακή οικονομία είναι εδώ και οι ΜΜΕ δεν πρέπει να την φοβούνται αλλά να γίνουν μέρος της, εξήγησε στο Παγκύπριο Συνέδριο Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, ο Γιώργος Τζιωρτζής, CIO, Τράπεζα Κύπρου, προειδοποιώντας παράλληλα ότι η προσέγγιση προς την ψηφιακή μεταμόρφωση πρέπει να γίνει και με κάποιο πλάνο. 

RELATED ARTICLES


Ο ψηφιακός πολίτης χρειάζεται διάφορές πληροφορίες και υπηρεσίες και όλες μπορούν να γίνουν με τη χρήση της τεχνολογίας, γιατί οτιδήποτε κάνουμε πλέον πρέπει να είναι εύκολο, γρήγορο και χωρίς εμπόδια, σημείωσε, υπογραμμίζοντας ότι αυτό δεν σημαίνει ότι θα χαθούν τα καταστήματα.
 
Προτιμούν τις ΜΜΕ εάν...
«Υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράσουν από ΜΜΕ αν είναι εύκολο, γρήγορο και σε καλή τιμή και ότι η καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση είναι σημαντικότερη από ένα ποιοτικό προϊόν», είπε σε παρέμβαση του ο Γιώργος Τζιωρτζής.

Προειδοποίησε ακόμα πως, η λογιστική αντιμετώπιση δεν είναι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης μιας εταιρείας. «Στη σκέψη μας πρέπει να έχουμε και το ανθρώπινο δυναμικό και τους πελάτες και το τι συμβαίνει γύρω μας. Πρέπει να υπάρχει μια στρατηγική που κατανοεί το που πάει το περιβάλλον μας», συμπλήρωσε.
 
Απαιτείται συνεργασία και σταθερά βήματα
Αφού στάθηκε στη σημασία που έχει το να γίνονται μικρότερα και σταθερότερα βήματα από τις ΜΜΕ, τα οποία θα έχουν και καλύτερα αποτελέσματα, έβαλε στην εξίσωση και τις συνεργασίες, οι οποίες απαιτούνται κατά τη διαδικασία της ψηφιοποίησης, λέγοντας ότι δεν μπορεί καμιά εταιρεία να τα κάνει όλα μόνη της.
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας