IN Business: Πρώτο με 89.160 αναγνώστες

IN Business: Πρώτο με 89.160 αναγνώστες

IN Business: Πρώτο με 89.160 αναγνώστες

Με 89.160 αναγνώστες, το IN Business αναρριχήθηκε τον Μάιο του 2020 στην κορυφή της κατηγορίας των μηνιαίων περιοδικών της Κύπρου, βάσει των επίσημων αποτελεσμάτων της εταιρείας RAI. Αξιοσημείωτο είναι, μάλιστα, ότι η επιτυχία του αυτή ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το δεδομένο ότι το δεύτερο στη σειρά περιοδικό ακολουθεί με σημαντικά λιγότερους αναγνώστες, για την ακρίβεια 60.583, αλλά και από το γεγονός ότι η άνοδος επετεύχθη εν μέσω εξαιρετικά δύσκολων κοινωνικοοικονομικών συνθηκών λόγω της πανδημίας του covid-19. 
 
Η στρατηγική της ομάδας 
Η ομάδα του περιοδικού - σύνταξη, ατελιέ και εμπορικό τμήμα - δούλεψε με αφοσίωση σε πρωτόγνωρες συνθήκες, εφαρμόζοντας πλήρως το πρόγραμμα κατ’ οίκον εργασίας που τέθηκε σε εφαρμογή από το τμήμα media της ΙΜΗ, με τρόπο που να εξασφαλίζει την απρόσκοπτη συνεργασία και την επαφή του προσωπικού με συνεργάτες, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου, πηγές ενημέρωσης και αρμόδιους φορείς. Στόχος από την αρχή, η περαιτέρω ενίσχυση της διαχρονικής κουλτούρας του ΙΝ Business, που θέλει τη στρατηγική του να ελίσσεται υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, ώστε να αποτελεί πάντοτε τον αξιόπιστο και σταθερό αρωγό και σύμμαχο της επιχειρηματικής κοινότητας στον κόσμο των ΜΜΕ. 
 
Η στρατηγική προσαρμογής στα νέα, λόγω κορωνοϊού δεδομένα, στηρίχθηκε σε δυο βασικούς πυλώνες. Ο ένας αφορούσε στη σημαντική ενίσχυση των ψηφιακών και άλλων τεχνολογικών μέσων, που κατέστησαν δυνατή και κυρίως αποτελεσματική την εφαρμογή νέων μεθόδων και διαδικασιών εργασίας, οι οποίες συνέβαλαν τα μέγιστα στην τιμητική κορυφή των 89.160 αναγνωστών. 
 
Ο δεύτερος πυλώνας δεν ήταν άλλος από τη θεματολογία του περιοδικού, η οποία έπεισε το αναγνωστικό κοινό, που στην πλειοψηφία του αποτελείται από τα ανώτατα στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και των αρμόδιων φορέων, για το ότι αποτελούσε την έγκυρη πηγή business ενημέρωσης και εξειδικευμένης δημοσιογραφικής έρευνας για όσα έφερε μαζί της η πανδημία και για το τι μέλλει γενέσθαι. Κι αυτά, μέσα από δηλώσεις, συνεντεύξεις, αναλύσεις και απόψεις των κυριότερων εκπροσώπων της αγοράς, της οικονομίας, του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα γενικότερα.
 
 
Μάιος
Το τεύχος Μαΐου συγκέντρωσε το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού αναγνωστών, οι οποίοι άδραξαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους CEOs των Βig 4 - PwC, ΚPMG, Deloitte, EY -  και από άλλους 20 επαγγελματίες των ίδιων οργανισμών για το πώς μια εταιρεία μπορεί να κινηθεί και να στηριχθεί, επιτυγχάνοντας βιωσιμότητα έως και ανάπτυξη στην κρίση. Ακόμα, στο ίδιο τεύχος εκπρόσωποι της millennials γενιάς επιχειρηματιών του τόπου έκαναν τη δική τους αποτίμηση για την παρούσα ύφεση και μίλησαν για τον σχεδιασμό της επόμενης μέρας. Στο πνεύμα των ημερών κινήθηκε και το αφιέρωμα με τίτλο, Working from home, όπου εταιρείες παρουσίασαν λύσεις που προσφέρουν για κατ’ οίκον εργασία, ενώ στις δικές της σελίδες η HS DATA επικεντρώθηκε σε θέματα εταιρικής ψηφιακής αναβάθμισης. 
 
Ιούνιος
Στο τεύχος Ιουνίου το ΙΝ Business επέστρεψε δηλώντας με αποφασιστικότητα στον τίτλο του πως: Θα τα καταφέρουμε. Όπως συνέβη και στο παρελθόν, έτσι και σήμερα, θα αντεπεξέλθουμε στα δυσκολότερα, δήλωσαν σε συνεντεύξεις τους οι Υπουργοί Οικονομικών και Εργασίας, η Υφυπουργός Ναυτιλίας και 77 εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου. Μίλησαν για το πόσο και πώς πλήγηκαν, για τα εταιρικά πλάνα αντίδρασης που εφάρμοσαν και για το πώς προχωρούν. Το τεύχος του ίδιου μήνα εμπλουτίστηκε από δυο αφιερώματα με τα εξής επίκαιρα θέματα: E-commerce: Στη νέα εποχή του διαδικτυακού εμπορίου και Το digital transformation του κυπριακού επιχειρείν.
 
Ιούλιος
Και το ΙΝ Business συνεχίζει το ίδιο δυναμικά με το νέο του τεύχος - από τις 5 Ιουλίου διαδικτυακά στη διάθεση του αναγνωστικού κοινού - το οποίο κάτω από τον τίτλο: The responsible company issue παρουσιάζει εταιρείες που εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια της κρίσης υποδειγματικές πολιτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Δημοσιεύεται, επίσης, ειδικό αφιέρωμα με θέμα: What consumers want: Τhe leading FMCG brands that consumers love, trust and believe in. Ακόμα, η Tsokkos Hotels & Resorts μας υπόσχεται καλές και ασφαλείς διακοπές, ενώ από την Πάφο μας έρχεται ένα ακόμα δυναμικό comeback, αυτό του ξενοδοχείου Αlmyra. Αλλά και η Λευκωσία δεν πάει πίσω από επιλογές. Μια από τις εκλεκτότερες κι αυτή του Cohiba ως η απόλυτη πρόταση για όσους αναζητούν στιγμές χαλάρωσης με ένα καλό πούρο μόνοι ή με καλή παρέα.
 
Τα καλύτερα έπονται
Η ατζέντα του ΙΝ Business είναι ακόμα πιο γεμάτη τους μήνες που έρχονται. Ο Αύγουστος προβλέπεται θερμός σε βαθμούς στην κλίμακα των θεμάτων, ενώ από το φθινόπωρο η ομάδα του περιοδικού εισέρχεται ακόμα πιο δυναμικά στη νέα σεζόν με καινοτόμες εκδοτικές προτάσεις, εξειδικευμένα αφιερώματα και εκδόσεις που θα συμβάλουν με τη δύναμη της business δημοσιογραφίας στη νέα δυναμική που προσδοκά ο επιχειρηματικός κόσμος και η κοινωνία της Κύπρου στην ολότητά της.
 

 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας