Fοοdy:Ο πιο εύκολος τρόπος παραγγελίας

To Foody είναι η πλατφόρμα online παραγγελίας και delivery, με παράδοση σε ολόκληρη την Κύπρο. Δημιουργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 με ένα στόχο: Να γίνει ο βασικός τρόπος παραγγελίας στο νησί.

To Foody συνεργάζεται τώρα με περισσότερα από 1,100 καταστήματα, ενώ κάθε μήνα πραγματοποιούνται περισσότερες από 350,000 παραγγελίες μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής του.

Η πλατφόρμα είναι, από τον περασμένο Σεπτέμβριο, μέλος του ομίλου της Delivery Hero, που είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα εκτός της Κίνας, με ηγετική παρουσία σε 40 χώρες.
 
Πού βασίζεται η επιτυχία του
Ως ομάδα, το Foody έχει δύο στόχους: Ο πρώτος είναι το Foody να αποτελεί τον πιο εύκολο τρόπος παραγγελίας, με την καλύτερη δυνατή εμπειρία των χρηστών μέσω της πλατφόρμας.

Το μόνο που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να εισαγάγει τον ταχυδρομικό του κώδικα στην κεντρική σελίδα του Foody. Στη συνέχεια, θα του εμφανιστούν όλα τα καταστήματα που παραδίδουν με delivery στην περιοχή του.

Αφού επιλέξει το κατάστημα από το οποίο θέλει να παραγγείλει, μπορεί να στείλει την παραγγελία του εντός 30 δευτερολέπτων!

Στις πρώτες σειρές του Foody εμφανίζονται τα αγαπημένα καταστήματα του πελάτη, τα προτεινόμενα καταστήματα, οι νέες προσθήκες καταστημάτων στην ιστοσελίδα, όπως επίσης και τα καταστήματα που έχουν αποκλειστικές προσφορές στο Foody.

Επίσης, ο χρήστης μπορεί μέσω της αναζήτησης να εντοπίσει εύκολα το κατάστημα που ψάχνει και να φιλτράρει ανά κατηγορία προϊόντων, κόστος ντελίβερι ή ελάχιστου ποσού παραγγελίας.
 
Συνεχείς αναβαθμίσεις
Η ομάδα του Foody εργάζεται για την συνεχή αναβάθμιση της πλατφόρμας, προσθέτοντας βοηθητικά εργαλεία τόσο για τους χρήστες όσο και για τους καταστηματάρχες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Σκοπός είναι, η online παραγγελία να γίνεται ακόμη πιο εύκολη για τους χρήστες και για να μπορούν τα καταστήματα να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή υπηρεσία στους πελάτες τους.

Ο δεύτερος στόχος της ομάδας του Foody είναι να προσφέρει συνεχώς, τόσο στους χρήστες όσο και στα καταστήματα, την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση (είτε μέσω τηλεφώνου, e-mail ή σε προσωπική επικοινωνία).

Αυτό σημαίνει, μετά από κάθε επικοινωνία με πελάτες, καταστηματάρχες ή συνεργάτες, το άλλο άτομο να έχει μία καταπληκτική εμπειρία.
 
Τι προσφέρει το Foody
Το Foody δίνει τη δυνατότητα στα καταστήματα που συνεργάζονται μαζί του να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, αφού ανά μήνα γίνονται πάνω από 350,000 παραγγελίες μέσω του Foody, με την πλειοψηφία των χρηστών του να παραγγέλνουν αποκλειστικά μέσω αυτού.

Μπαίνοντας στο Foody, τα καταστήματα συνήθως έχουν μια αύξηση του κύκλου εργασιών τους από 25% μέχρι 100% μέσα στον πρώτο χρόνο. Αυτό ισχύει στον ίδιο βαθμό τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλες εταιρείες και αλυσίδες.

Τα καταστήματα μπορούν να προσαρμόσουν τον κατάλογο τους στην πλατφόρμα, με όλες τις επιλογές που προσφέρουν στο κατάστημα (π.χ. επιλογή συνοδευτικού φαγητού, επιλογή ζάχαρης στον καφέ) και μέσω μιας πολύ εύκολης και εύχρηστης διαδικασίας να αρχίσουν να δέχονται παραγγελίες πελατών μέσω του Foody.

Για καταστήματα με μεγάλο κατάλογο προϊόντων, η πλατφόρμα έχει χτίσει ειδικά εργαλεία για να απλοποιήσει τη διαδικασία, η οποία χρειάζεται ελάχιστο χρόνο για να ολοκληρωθεί. Στο Foody έχει επίσης προστεθεί η επιλογή προσθήκης εικόνων στις σελίδες των καταστημάτων, που κάνει τη σελίδα πιο ζωντανή και φιλική στους χρήστες.

Το Foody μπορεί να αναλάβει επίσης όλα τα λειτουργικά ζητήματα που αφορούν στις αποστολές των παραγγελιών από τα καταστήματα (καταχώρηση, οργάνωση και αποστολή παραγγελιών), με τον πιο βολικό και εύκολο τρόπο τόσο για το κατάστημα όσο και για τον πελάτη.

Στο πλαίσιο αυτό, η πλατφόρμα διαθέτει δικό της στόλο διανομέων και μπορεί να αναλάβει την παράδοση της παραγγελίας, από το κατάστημα στον πελάτη, με γρήγορο και λειτουργικό τρόπο.

Επίσης, ένα μεγάλο budget της ομάδας του μάρκετινγκ επενδύεται στη συνεχή διαφήμιση όλων των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Foody μέσω των κοινωνικών δικτύων του, βοηθώντας τα έτσι να προσεγγίσουν υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες.

Η ομάδα πίσω από το Foody και η συνεχής επένδυση στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και των καταστημάτων, πιθανόν να εξηγεί γιατί η εμπειρία παραγγελίας μέσα από το Foody είναι τόσο διαφορετική από άλλες ιστοσελίδες, όπως για παράδειγμα ιστοσελίδες που διατηρούν κάποια καταστήματα.

Το Foody έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια ως ο πιο εύκολος τρόπος παραγγελίας φαγητού ή ποτού στην Κύπρο, με την πλατφόρμα του να ανανεώνεται συνεχώς, προσφέροντας καινούργιες λύσεις στους καταστηματάρχες που συνεργάζονται μαζί του.

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κρίσης στον τομέα της εστίασης, το Foody βοήθησε πολλά εστιατόρια να κάνουν τα πρώτα τους βήματα με αξιοπιστία στην κατ’ οίκον παράδοση φαγητού, χρησιμοποιώντας τη γνώση και την τεχνογνωσία της ομάδας του, που έχει συγκεντρωθεί με κόπο τα τελευταία χρόνια.

Παράλληλα, με την προσθήκη νέων εστιατορίων, έγινε αντιληπτή η ανάγκη που υπήρχε στην κυπριακή κοινωνία για κατ’ οίκον παράδοση βασικών αγαθών, έτσι το Foody συνεργάζεται τώρα με σουπερμάρκετ, κρεοπωλεία, κάβες, ψαραγορές, φρουταγορές, φούρνους και ζαχαροπλαστεία, με στόχο να μπορεί ο κάθε χρήστης να παραγγείλει ό,τι χρειάζεται για το σπίτι, έχοντας την ευχέρεια για ντελίβερι.
 
Νέες λύσεις, πιο πολλές επιλογές
Γενικότερα, ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση δίνεται στο Foody στην εμπειρία του πελάτη, με κατηγοριοποίηση εστιατορίων ανάλογα με τις επιλογές του χρήστη, συνεχείς προσφορές, γρηγορότερους χρόνους ντελίβερι και αρκετά άλλα.

Ήδη από την ομάδα του Foody εξετάζονται λύσεις q-commerce (quick commerce), που θα μειώσουν τους χρόνους παράδοσης από τα καταστήματα κατά πολύ και θα προσφέρουν πολλές επιλογές στους καταναλωτές για delivery στο σπίτι ή στο γραφείο.

Στο πλαίσιο αυτό, της καθιέρωσης της online παραγγελίας ως του κύριου τρόπου παραγγελίας και της εισαγωγής στην αγορά νέων μορφών παραγγελίας, είναι αναμενόμενο ότι καταστήματα τα οποία δεν συμμετέχουν στις online υπηρεσίες που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι πελάτες, θα χάσουν μεγάλο ποσοστό των πελατών τους στα επόμενα χρόνια.

Το Foody θέλει να μείνει πρωτοπόρο και την επόμενη δεκαετία, να συνεχίσει να βοηθά τους κατοίκους της Κύπρου να παραγγέλνουν εύκολα και γρήγορα online και να τους προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Επίσης, με το να βοηθά τα καταστήματα να υλοποιήσουν νέες τεχνολογίες και να προσφέρουν τις καλύτερες επιλογές στους χρήστες του Foody, τους δίνει τη δυνατότητα να αυξήσουν κατά πολύ τις παραγγελίες τους και να προσελκύουν συνεχώς νέους πελάτες.
 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 
Τηλέφωνο: 77772250 | E-mail: info@foody.com.cy | Ιστοσελίδα: foody.com.cy
 
Διεύθυνση: Μακεδονίας 88, 2238, Λατσιά | Facebook: facebook.com/foody.com.cy/ | Instagram: instagram.com/foodycy/ Twitter: twitter.com/foodycomcy | YouTube: youtube.com/channel/UC8lUVdNEaS4cxKBYC1Iw78w
 

Δειτε Επισης

Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
CyEmployers: Διασύνδεση δεξιοτήτων που αποκτούνται από την Ανώτερη Εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας