Anytime: Πρωτοπόρος του e-commerce από την ίδρυσή της

Είναι γεγονός ότι αρκετές εταιρείες πώλησης αγαθών ή υπηρεσιών, κατά τη διάρκεια του lockdown στην Κύπρο, λόγω covid-19, αντιμετώπισαν σοβαρές προκλήσεις, καθώς έπρεπε να βρουν νέους τρόπους επικοινωνίας με το κοινό τους και προώθησης των προϊόντων τους. Έπρεπε δηλαδή σε λίγο χρόνο να ενσωματώσουν στις διαδικασίες τους νέες διαδικτυακές πρακτικές, για να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του e-commerce.

Για την Αnytime της INTERAMERICAN όμως, αυτά τα προβλήματα δεν υφίστανται, γιατί το ίδιο το DNA της ήταν από την αρχή της ύπαρξής της δομημένο με έμφαση στη συνεχή αλλαγή και την καινοτομία, επιλέγοντας οι υπηρεσίες της και η εξυπηρέτηση των πελατών να προσφέρονται κατεξοχήν διαδικτυακά.
 
Η Anytime με μια ματιά
Για τους λίγους που δεν τη γνωρίζουν ακόμη, η Anytime δραστηριοποιείται στην Κύπρο από το 2017 προσφέροντας καινοτόμες λύσεις για online ασφάλιση αυτοκινήτου και κατοικίας, ανατρέποντας τα δεδομένα στον τομέα της ασφάλισης.

Είναι η πρώτη online ασφάλιση στην Ελλάδα και ανήκει στην οικογένεια της ιστορικής INTERAMERICAN, της κορυφαίας ελληνικής ασφαλιστικής, γνωστής για την αξιοπιστία και την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της και μέλος του Ομίλου Achmea, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους στην Ευρώπη, με έδρα την Ολλανδία.

Πρόσφατη έρευνα που έγινε στην Κύπρο, σχετικά με την ικανοποίηση των πελατών της, τοποθετεί την Αnytime στο απίστευτο ποσοστό του 91% (το 91% των πελατών της δεν την αλλάζει). Η εξαιρετική διαδικτυακή της παρουσία επιβεβαιώνεται και με το πολύ υψηλό και ήδη βραβευμένο engagement, που έχει στα socialmedia στην Κύπρο. (Cyprus Digital Awards)
 
Το όραμα της Αnytime
Όπως αναφέρουν και οι άνθρωποι της εταιρείας μέσω της ιστοσελίδας της: «Στην Αnytime οραματιζόμαστε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι θα απολαμβάνουν με περισσότερη αισιοδοξία, ενέργεια και χαρά την καθημερινότητά τους. Με δρόμους χωρίς ατυχήματα, επιβράβευση των καλών οδηγών, ασφαλή σπίτια και υπηρεσίες που κάνουν τη ζωή μας καλύτερη κάθε στιγμή.»
 
To e-commerce στα καλύτερά του
Στην Anytime το μεγαλύτερο κομμάτι των πωλήσεων έρχεται από πελάτες που χρησιμοποιούν το website απευθείας για να εκδώσουν το συμβόλαιό τους είτε αυτό αφορά ασφάλιση αυτοκινήτου είτε οικίας.

Οι διαδικασίες υποστηρίζουν απόλυτα το σχήμα του e-commerce, με όλη την επικοινωνία προς και με τους πελάτες να γίνεται μέσω e-mail ή και μέσω τηλεφώνου.
Μέσω μιας εξαιρετικά φιλικής στον χρήστη εμπειρίας, ο υποψήφιος πελάτης μπορεί είτε να πάρει προσφορά για την ασφάλιση του οχήματος ή της κατοικίας του, με σκοπό να συγκρίνει τα ασφάλιστρά του είτε να εκδώσει το συμβόλαιό του άμεσα και με αυτόματη παραλαβή στο e-mail του. Mια διαδικασία που είναι ολιγόλεπτη, αφού συνήθως δεν διαρκεί πάνω από 5 λεπτά από την αρχή έως την ολοκλήρωσή της.

Εκείνο που είναι ιδιαίτερα θετικό και ενθαρρυντικό και αποδεικνύει την επιτυχία της εταιρείας στον τομέα αυτό είναι το γεγονός ότι την ιστοσελίδα της επισκέπτονται κάθε χρόνο - κατά μέσο όρο - περίπου 410.000 μοναδικοί χρήστες (unique users).
 
To website που κάνει τη διαφορά - anytimeonline.com.cy
Το νέο «πρόσωπο» της Anytime στο διαδίκτυο αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες λειτουργικές εφαρμογές, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό χαρακτήρα της τόσο σε επίπεδο πρωτοπορίας όσο και ικανοποίησης του πελατολογίου. Το website της Anytime, που πολύ πρόσφατα ανανεώθηκε, δίνει έμφαση στην απλότητα και την ευκολία, με γνώμονα την πιο γρήγορη και φιλική διαδικασία χρήσης τόσο για ενημέρωση όσο και για την ασφάλιση του επισκέπτη.

Τα νέα προγράμματα ασφάλισης, τα στοιχεία για υπάρχοντα συμβόλαια και πολλές ειδικότερες πληροφορίες παρέχονται αναλυτικά και κατανοητά, ενώ η υπηρεσία «my anytime» λειτουργεί πληροφοριακά σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και σε συνεχή βάση.
 
Με το “my anytime” o πελάτης δημιουργεί το δικό του προφίλ κι έτσι έχει πρόσβαση στα συμβόλαιά του και σε ό,τι τον αφορά κάθε στιγμή. Μπορεί δηλαδή να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται online τα συμβόλαιά του, έχοντας 24 ώρες το 24ωρο τη δυνατότητα να: βλέπει αναλυτικές πληροφορίες για τα συμβόλαιά του και να έχει πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Μπορεί επίσης να πληρώνει τα ασφάλιστρα και να παρακολουθεί τις πληρωμές του. Να αλλάζει τα στοιχεία επικοινωνίας και πρόσβασης στον λογαριασμό του. Να βρίσκει απαντήσεις στα πιο συχνά του ερωτήματα και να επικοινωνεί με την εταιρεία για θέματα που αφορούν στα συμβόλαιά του.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Μυρτώ Περάτη, Επικεφαλής της Anytime στην Κύπρο: «Η διάδραση με το νέο μας website αποτελεί μια εύκολη αλλά και γρήγορη εμπειρία.

Μέσα σε λίγα μόνο λεπτά, από το κινητό ή τον υπολογιστή σου, απαντάς σε μερικές απλές ερωτήσεις, κάνεις τις επιλογές που σου ταιριάζουν και έχεις στη διάθεσή σου ένα κορυφαίο ασφαλιστικό πρόγραμμα βασισμένο στις ανάγκες σου». Η πρόκληση για την εταιρεία, συμπληρώνει, ήταν να δημιουργήσει μια εύκολη και ευχάριστη εμπειρία για τον χρήστη, με σύντομες, απλές και ξεκάθαρες διαδικασίες. Και προσθέτει: «Το επόμενο που θέλαμε να πετύχουμε ήταν να ξέρει ο πελάτης ότι είμαστε πάντα δίπλα του. Για εμάς η ασφάλεια δεν είναι μια απρόσωπη διαδικασία. Μέσω του website μας είμαστε σε διαρκή διάλογο με κάθε πελάτη μας. Είμαστε δίπλα του σε κάθε του ανάγκη, προτείνοντάς του πραγματικά εξατομικευμένες λύσεις. Στο νέο μας site κάθε άνθρωπος μπορεί να βρει μια εξελιγμένη και πλήρη γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων, πρωτοποριακές υπηρεσίες με διαρκή υποστήριξη και αξιοπιστία. Με πρωτοποριακή τεχνολογία, τεχνογνωσία και πάθος για καινοτομία είμαστε εδώ για να κάνουμε θετική διαφορά στη ζωή των πελατών μας. Παράλληλα, ο άνθρωποί μας στο τηλεφωνικό κέντρο είναι εκπαιδευμένοι να βοηθήσουν για κάθε διευκρίνιση ή απορία με ένα διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης από 8 π.μ. μέχρι 7 μ.μ.»
 
ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ SMARTDRIVE ΠΟΥ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ
Η εταιρεία συμβάλλει στην προώθηση της οδηγικής ασφάλειας με ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο ασφαλιστικό πρόγραμμα, που την αναδεικνύει ως την 1η ασφαλιστική εταιρεία που εφαρμόζει τη λογική «pay how you drive».

Αυτό γίνεται συνδέοντας τα ασφαλιστικά προγράμματά της με εφαρμογή που όλοι μπορούν να κατεβάσουν στα κινητά τους (Smart Drive Cyprus). Mε αυτήν ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την οδηγική του συμπεριφορά και να λαμβάνει tips για βελτίωσή της, ενώ η εταιρεία, βάσει της τελικής βαθμολογίας του πελάτη, παρέχει κίνητρα για να γίνουν όλοι πιο προσεκτικοί οδηγοί, επιβραβεύοντας την ορθότερη οδηγική συμπεριφορά, ειδικότερα σε νεότερες ηλικίες. Όποιος λοιπόν οδηγεί με ασφάλεια, δεν χρησιμοποιεί το κινητό του στην οδήγηση και τα αντανακλαστικά του είναι σε εγρήγορση, διατηρεί το όριο ταχύτητας κτλ., κερδίζει σημαντική έκπτωση στα ασφάλιστρά του!
 
Τα προϊόντα της Anytime στην Κύπρο
1. Ασφάλιση Αυτοκινήτου
Σήμερα η Anytime είναι η κορυφαία σε απλότητα και οικονομία ασφάλεια της κυπριακής αγοράς και με την αξιοπιστία της INTERAMERICAN. Προσφέρει ολοκληρωμένα προγράμματα, επιλογές στις καλύψεις που ξεκινούν από την υποχρεωτική κάλυψη ευθύνης έναντι τρίτου σε συνδυασμό με την Οδική βοήθεια και φτάνουν ως τη φουλ περιεκτική.

Παρέχει τη δυνατότητα κάλυψης οδηγών από 18-80 ετών και καλύπτει οποιονδήποτε οδηγό χωρίς να περιορίζει την κάλυψη σε κατονομαζόμενους οδηγούς.

Οι όροι είναι ξεκάθαροι και κατανοητοί χωρίς…ψιλά γράμματα, η διαδικασία πανεύκολη και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο e-mail του πελάτη σε μερικά μόνο λεπτά! Η εξυπηρέτηση είναι 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, διαδικτυακά ή και τηλεφωνικώς.
 
2. Ασφάλιση Κατοικίας
Με έναν απλό, εύκολο τρόπο μπορεί κάποιος να ασφαλίσει την κατοικία του σε 5 μόνο λεπτά! Η διαδικασία γίνεται με λίγα βήματα και έναν αξιόπιστο υπολογισμό των ασφαλίστρων της ασφαλιζόμενης αξίας του σπιτιού με βάση τα τετραγωνικά του. Παρέχονται πλήρη προγράμματα με μοναδικές καλύψεις στην αγορά, προσιτά ασφάλιστρα και ξεκάθαροι όροι. Η Αnytime υπόσχεται τον σωστό υπολογισμό της πραγματικής αξίας του σπιτιού, ανεξαρτήτως του ποσού του δανείου, ώστε να μην υπασφαλιστεί αλλά ούτε να υπερασφαλιστεί ο πελάτης. Επίσης, ακόμη κι αν υπάρχει στεγαστικό δάνειο μπορεί κάποιος να μεταφέρει εύκολα την ασφάλισή του στην Αnytime.
 
 
Η νέα εποχή της Αnytime
O τελευταίος χρόνος αποτελεί ορόσημο για την ιστορία της εταιρείας, αφού ήταν ο χρόνος κατά τον οποίο άλλαξε την εταιρική της εικόνα. Μαζί λοιπόν με το λογότυπο και τη διαφημιστική της επικοινωνία, η Anytime επενδύει περαιτέρω στην ανάπτυξη της ανθρωποκεντρικής της φιλοσοφίας.

Ο άνθρωπος ήταν πάντα στο επίκεντρο της Anytime, αλλά τώρα το χαρακτηριστικό αυτό γίνεται ακόμη πιο έντονο με τη δημιουργία ενός ολόκληρου διαδραστικού συστήματος, που μπορεί να προσφέρει στον ασφαλιζόμενο «κάθε στιγμή περισσότερα».

Η εταιρεία ακούει τις ανάγκες των πελατών της και ανταποκρίνεται σε αυτές με συνέπεια, ευελιξία και ακεραιότητα. Γιατί για την Αnytime ασφάλεια σημαίνει οι πελάτες της να νιώθουν ξεγνοιασιά και ηρεμία στην καθημερινότητά τους. Να νιώθουν τη σιγουριά μιας εταιρείας που θα βρίσκεται δίπλα τους τη στιγμή της πραγματικής ανάγκης, αλλά είναι παράλληλα και μέρος της καθημερινής ζωής τους.

Η πορεία και η μέχρι σήμερα εξέλιξη της Anytime αποτελούν μια ακόμη απόδειξη της προσήλωσης της εταιρείας στον στόχο της: Να υποστηρίξει με κάθε τρόπο τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, για να ζήσει ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα, σύμφωνα με την αποστολή της INTERAMERICAN.

Η εταιρεία επιθυμεί να ενισχύσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, ώστε να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά έναν κόσμο που διαρκώς αλλάζει και μπορεί να γίνει καλύτερος.

Με βασικό συστατικό τους δικούς της εργαζόμενους, τους ανθρώπους της που με γνώσεις, πάθος και εξαιρετικές ικανότητες υλοποιούν καθημερινά το όραμα της εταιρείας να βλέπει το σήμερα και το μέλλον με αισιοδοξία.

Σύμφωνα με την Επικεφαλής της εταιρείας στην Κύπρο κ. Μυρτώ Περάτη: «Για εμάς ασφάλεια δεν σημαίνει μόνο ετοιμότητα απέναντι στο αναπάντεχο. Σημαίνει να νιώθουμε, μαζί με τους πελάτες μας, ασφαλείς και προστατευμένοι. Να μοιραζόμαστε μια καθημερινότητα λιγότερο περίπλοκη. Να αισθανόμαστε ήρεμοι κάθε στιγμή. Εν ολίγοις, να προσφέρουμε κάθε στιγμή περισσότερα».

Δίπλα στην κυπριακή κοινωνία
Ένας μεγάλος Οργανισμός, όπως η Αnytime της INTERAMERICAN, ξεχωρίζει όχι μόνο με την παροχή εξαιρετικής ποιότητας καινοτόμων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και δείχνοντας κοινωνική ευαισθησία με την άμεση ανταπόκρισή του σε όσα συμβαίνουν στην κοινωνία που δραστηριοποιείται.

Η Αnytime δηλώνει το «παρών» της με έργα στην κυπριακή κοινωνία.

Το νέο σλόγκαν/υπόσχεση «Κάθε στιγμή Περισσότερα» δεν διαπνέει μόνο την προσφορά υπηρεσιών στους πελάτες της και την επικοινωνία της με αυτούς αλλά και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της.
 
Κοινωνική Προσφορά - Κύπρος 100 κάμερες παρακολούθησης ασθενών
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, η ΑΝΥΤΙΜΕ ανταποκρίθηκε στις δυσκολίες των καιρών στην πανδημία, θεωρώντας χρέος της να συμβάλει στην καταπολέμηση των δυσάρεστων επιπτώσεων στηρίζοντας τους πελάτες της, αλλά και ολόκληρη την κοινότητα.

Με μια έμπρακτη προσπάθεια ενίσχυσης του πολυσήμαντου έργου των δημόσιων νοσηλευτηρίων, η Anytime δώρισε νευραλγικής σημασίας εξοπλισμό για ιατρική χρήση στον ΟΚΥπΥ. Η δωρεά αφορά προσφορά 100 οπτικών συστημάτων παρακολούθησης ασθενών (κάμερες) συνολικής αξίας €20.000. Μέσω της τεχνολογίας στην οποία βασίζονται τα συγκεκριμένα συστήματα, οι επαγγελματίες υγείας μπορούν να παρακολουθούν τη συμπτωματολογία των ασθενών που νοσηλεύονται εξ αποστάσεως, κάτι που διευκολύνει πολύ το έργο τους. Επιπρόσθετα, η Anytime, για να ικανοποιήσει τις αυξημένες ανάγκες των χιλιάδων πελατών της και του ευρύτερου κοινού, ανακοίνωσε ένα ειδικό ασφαλιστικό πακέτο διάρκειας 4 μηνών σε προνομιακή τιμή, ειδικά για τη διάρκεια της καραντίνας. Στόχος ήταν η στήριξη εκείνων που ενώ είχαν περιορίσει σημαντικά τις μετακινήσεις τους, επιθυμούσαν να μετακινηθούν για βασικές ανάγκες.

Τέλος, σεβόμενη πλήρως τα σχετικά υπουργικά διατάγματα και τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας, η Anytime είχε εντάξει στην επικοινωνία της με το κοινό την παράκληση όπως αυτοί μείνουν στο σπίτι τους, προκειμένου να παραμείνουν υγιείς και ασφαλείς. Την ίδια στιγμή, το μεγαλύτερο ποσοστό των υπαλλήλων της Anytime εργάζονταν εξ αποστάσεως. Παράλληλα πρόσφερε 25% έκπτωση στα προγράμματα ασφάλειας κατοικίας και δυνατότητα εξόφλησης του συμβολαίου σε 4 τριμηνιαίες δόσεις.
 
Kοινωνική προφορά - ΕΛΛΑΔΑ
Στη διάρκεια της πανδημίας στην Ελλάδα η Αnytime στάθηκε πάλι στο πλευρό της κοινωνίας και ειδικότερα των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Πρόσφερε 1500 τάμπλετ σε δημόσια σχολεία, στους 10 νομούς της χώρας με τις μεγαλύτερες ανάγκες, αφού η πρόσβαση στην τεχνολογία είναι πλέον συνώνυμη με την πρόσβαση στη γνώση.

Αλλά και η INTERAMERICAN δραστηριοποιήθηκε έντονα στο διάστημα της πανδημίας στην Ελλάδα με ενέργειες κοινωνικής ευθύνης. Υποστήριξε το Εθνικό Σύστημα Υγείας, προσφέροντας κλίνες Μ.Ε.Θ. προηγμένης τεχνολογίας, φορητούς υπερηχοτομογράφους πνευμονολογικού και καρδιολογικού ελέγχου και οικονομική συνδρομή και στήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ιστοσελίδα: www.anytimeonline.com.cy​ | email: helpdesk@anytimeonline.com.cy | Τηλέφωνο: 800 88 800
Διεύθυνση: Γρίβα Διγενή 42 – 44, 1080, Λευκωσία
 

Δειτε Επισης

Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά
Επίσκεψη ομάδας εργαζομένων της Gordian στο Κέντρο Υπηρεσιών «ΣΕΑΝΑ»
Την Τρίτη η 63η ετήσια γενική συνέλευση της ΟΕΒ
Το EUHeyDay πάει Πάφο
Η πρώτη δικαστική απόφαση στην Κύπρο που επέτρεψε τη λήψη μαρτυρίας μέσω εικονοτηλεδιάσκεψης σε αστική υπόθεση