Ε. Χριστοδούλου: Mέσα σε δύο μήνες ο καταναλωτής έχει μεταμορφωθεί
17:16 - 22 Ιουνίου 2020
Mέσα σε δύο μήνες είδαμε τον κόσμο να αλλάζει και οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν και να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους ανάλογα, ανέφερε η Ειρήνη Χριστοδούλου, Γενική Διευθύντρια των Beauty Line, στο Market Outlook Series: Λιανικό Εμπόριο.
Όπως εξήγησε, ο καταναλωτής έχει μεταμορφωθεί μέσα σε δύο μήνες και ως εκ τούτου οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν με τη σειρά τους στις νέες ανάγκες, με τις διαδικτυακές πωλήσεις να αντικαθιστούν την ανθρώπινη επαφή.
Πρόκληση να κρατήσουμε τη διαπροσωπική σχέση στον τομέα του καλλυντικού
Αναφερόμενη στον τομέα των καλλυντικών σημείωσε πως η προσωπική σχέση με τον πελάτη είναι προϋπόθεση για τα Beauty Line και πρόσθεσε ότι οι μάρκες που βγήκαν δυνατές από την πανδημία είναι αυτές που μίλησαν στον ψυχισμό του καταναλωτή.
«Οι μάσκες και τα υπόλοιπα μέτρα δυσκολεύουν τον τρόπο δουλείας μας. Είναι πρόκληση να βρούμε τους τρόπους να μην χάσουμε την διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη στον τομέα του καλλυντικού», είπε. Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος σκέψης και το μοντέλο, αυτό μπορεί να προϋποθέτει την ανάπτυξη της τεχνολογίας ή αλλαγή στη δομή, συνέχισε.
Η κ. Χριστοδούλου έφερε ως παράδειγμα διεθνή μάρκα ρουχισμού η οποία αλλάζει το επιχειρησιακό της μοντέλο, κλείνοντας 1200 καταστήματά ώστε να στραφεί στο online κομμάτι.
«Προφανώς αντιλήφθηκε ποιος θα είναι ο νέος καταναλωτής… Το κλειδί για να υπάρχει αύριο είναι η ευκινησία, να αλλάζεις και να προσαρμόζεσαι μέσα στα νέα δεδομένα», συμπλήρωσε κατά την ομιλία της.