Πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
14:30 - 15 Μαΐου 2020
Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου συμμετέχει ως εταίρος στο τριετές έργο NEMO: NEw MOnitoring guidelines to develop innovative ECEC teachers’ curricula [Νέες οδηγίες παρακολούθησης για την ανάπτυξη καινοτόμων προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης]. Στόχος του NEMO είναι να επισημάνει τους τρόπους που ο συνδυασμός προ-γλωσσικών μεθόδων ανίχνευσης και αποτελεσματικών μεθόδων διδασκαλίας μπορούν να μειώσουν το χάσμα στην εκπαίδευση παιδιών στο φάσμα του Αυτισμού και των μη-αναπήρων συμμαθητών/τιών τους, τόσο σε γνωστικό όσο και σε γενικότερο εκπαιδευτικό επίπεδο.
Ο συνδυασμός της έγκαιρης παρακολούθησης παιδιών (σε ηλικίες 0-3 έτη) και μιας σειράς εκπαιδευτικών παρεμβάσεων (σε ηλικίες 0-6 έτη) θα αυξήσει την ευαισθητοποίηση για την ανάγκη ενός ενιαίου συστήματος (unitary system) στην Πρώτη Αγωγή και Εκπαίδευση (0-6 έτη).
Το δίκτυο των εταίρων αποτελείται από πανεπιστήμια, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και οργανισμούς που εργάζονται με άτομα με αναπηρίες. Συντονιστής του έργου είναι το Πανεπιστήμιο της Bologna (Ιταλία), το οποίο συνεργάζεται με άλλους πέντε (5) εταίρους από την Ιταλία (AIAS BOLOGNA ONLUS & GRUPPO NAZIONALE NIDI E INFANZIA), τη Σλοβενία (PEDAGOSKI INSTITUT), τη Σουηδία (HOEGSKOLAN KRISTIANSTAD), την Κύπρο (ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ).
Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Kristianstad της Σουηδίας ανέλαβαν τη συλλογή πηγών και πληροφοριών και την ανάλυση μοτίβων που παρουσιάζονται σε ενιαία (unitary) και διαχωρισμένα (split) εκπαιδευτικά συστήματα Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης. Τα δύο πανεπιστήμια θα ετοιμάσουν μια Συγκριτική Έκθεση Αναφοράς, η οποία θα δώσει έμφαση στις διαφορές μεταξύ πλαισίων, και στη συλλογή των καλύτερων ευρωπαϊκών εργαλείων παρακολούθησης της ποιότητας εκπαιδευτικών συστημάτων Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των παιδιών.
Το πρόγραμμα άρχισε την 1η Σεπτεμβρίου 2019, και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, κάτω από το πρόγραμμα Erasmus+. Για περισσότερες πληροφορίες: K.Mavrou@euc.ac.cy και https://www.facebook.com/NEMO-Project-100267411520610/
Ο συνδυασμός της έγκαιρης παρακολούθησης παιδιών (σε ηλικίες 0-3 έτη) και μιας σειράς εκπαιδευτικών παρεμβάσεων (σε ηλικίες 0-6 έτη) θα αυξήσει την ευαισθητοποίηση για την ανάγκη ενός ενιαίου συστήματος (unitary system) στην Πρώτη Αγωγή και Εκπαίδευση (0-6 έτη).
Το δίκτυο των εταίρων αποτελείται από πανεπιστήμια, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και οργανισμούς που εργάζονται με άτομα με αναπηρίες. Συντονιστής του έργου είναι το Πανεπιστήμιο της Bologna (Ιταλία), το οποίο συνεργάζεται με άλλους πέντε (5) εταίρους από την Ιταλία (AIAS BOLOGNA ONLUS & GRUPPO NAZIONALE NIDI E INFANZIA), τη Σλοβενία (PEDAGOSKI INSTITUT), τη Σουηδία (HOEGSKOLAN KRISTIANSTAD), την Κύπρο (ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ).
Το Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Kristianstad της Σουηδίας ανέλαβαν τη συλλογή πηγών και πληροφοριών και την ανάλυση μοτίβων που παρουσιάζονται σε ενιαία (unitary) και διαχωρισμένα (split) εκπαιδευτικά συστήματα Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης. Τα δύο πανεπιστήμια θα ετοιμάσουν μια Συγκριτική Έκθεση Αναφοράς, η οποία θα δώσει έμφαση στις διαφορές μεταξύ πλαισίων, και στη συλλογή των καλύτερων ευρωπαϊκών εργαλείων παρακολούθησης της ποιότητας εκπαιδευτικών συστημάτων Πρώτης Αγωγής και Εκπαίδευσης, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των παιδιών.
Το πρόγραμμα άρχισε την 1η Σεπτεμβρίου 2019, και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, κάτω από το πρόγραμμα Erasmus+. Για περισσότερες πληροφορίες: K.Mavrou@euc.ac.cy και https://www.facebook.com/NEMO-Project-100267411520610/