Προτεραιότητα μας η ασφάλεια όλων μας. Είμαστε πάντα δίπλα σας.

Sponsored Article  24/03/2020 15:45
Προτεραιότητα μας η ασφάλεια όλων μας. Είμαστε πάντα δίπλα σας.

Προτεραιότητα μας η ασφάλεια όλων μας. Είμαστε πάντα δίπλα σας.

Sponsored Article  24/03/2020 15:45
Ζούμε μία κατάσταση πρωτόγνωρη και απρόβλεπτη. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, προτεραιότητά της MetLife είναι, πάνω απ’ όλα, η προστασία των εργαζομένων της, των συνεργατών της και όλων των ασφαλισμένων της, αλλά ταυτόχρονα και η απρόσκοπτη και ομαλή συνέχιση της εξυπηρέτησής σας.

RELATED ARTICLES


 
Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε ήδη λάβει όλα τα απαραίτητα, προληπτικά μέτρα, ώστε να περιορίσουμε την εξάπλωση του ιού και ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του Τμήματος Ιατρικών Υπηρεσιών & Υπηρεσιών Δημόσιας Υγείας (ΤΙΥ&ΥΔΥ), θα εφαρμόσαμε την εξ’ αποστάσεως εργασία για τους εργαζόμενους μας.
 
θα συνεχίσουμε να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να ανταποκρινόμαστε άμεσα στα αιτήματά σας, τηλεφωνικά και μέσω των ψηφιακών μας μέσων.
 
Η ΜеtLife καλύπτει τη νοσηλεία λόγω πανδημίας σε όλα τα συμβόλαια, ατομικά ή ομαδικά. Διαβάστε αναλυτικά τις καλύψεις του συμβολαίου σας.

Αναφορικά με τις ασφαλιστικές καλύψεις των ασφαλισμένων μας, ενημερώνουμε ότι όλα τα συμβόλαια, ατομικά ή ομαδικά, καλύπτουν την πανδημία, ανάλογα πάντα με τους όρους κάθε συμβολαίου. Βασικές καλύψεις:
  1. Βάσει των όρων του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους, παρέχεται κάλυψη Εξόδων Νοσοκομειακής περίθαλψης ή/ και Επίδομα Νοσοκομειακής περίθαλψης σε περίπτωση νοσηλείας σε δημόσιο ή ιδιωτικό νοσοκομείο. Μέχρι αυτή τη στιγμή, βάση των οδηγιών και του Τμήματος Ιατρικών Υπηρεσιών & Υπηρεσιών Δημόσιας Υγείας (ΤΙΥ&ΥΔΥ) νοσοκομεία αναφοράς για τους ασθενείς με κορωνοϊό, αποτελούν ΜΟΝΟ συγκεκριμένα δημόσια νοσοκομεία. Στην περίπτωση που οι αρμόδιοι φορείς, δώσουν οδηγίες να χρησιμοποιηθούν και ιδιωτικά νοσοκομεία, τότε η εταιρεία μας καλύπτει το κόστος για τη νοσηλεία σε αυτά και θα αποζημιωθείτε από το ασφαλιστήριό σας, σύμφωνα με τους όρους.
  2. Σε περίπτωση νοσηλείας καλύπτεται η εξέταση για τον έλεγχο του Κορωνοϊού, εφόσον κρίνεται ιατρικώς επιβεβλημένο.
  3. Σε περίπτωση ενεργοποίησης της κάλυψης ασφάλειας ζωής, αποζημιώνονται οι δικαιούχοι,  σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου.

Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο οι ασφαλισμένοι μας μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τις καλύψεις τους, καθώς και για όλα όσα χρειάζεται να γνωρίσουν για την αντιμετώπιση του COVID-19: www.metlife.com.cy.


Ο Γενικός Διευθυντής MetLife Eλλάδας και Κύπρου κ. Κυριάκος Αποστολίδης δήλωσε: «Ζούμε μία κατάσταση πρωτόγνωρη και απρόβλεπτη σε όλον τον κόσμο, μία παγκόσμια κρίση της δημόσιας υγείας. Η ανησυχία στην παρούσα κατάσταση είναι λογική, η κατάσταση στη χώρα μας είναι δύσκολη, αλλά μέχρι στιγμής ελεγχόμενη. Σε αυτήν τη συγκυρία πρέπει όλοι να φερθούμε με ψυχραιμία και υπευθυνότητα. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους ασφαλισμένους μας, οι οποίοι τώρα μας χρειάζονται περισσότερο από ποτέ ότι είμαστε δίπλα τους και θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να περάσει όσο τον δυνατόν ανώδυνα αυτή η δοκιμασία. Προτεραιότητά και μόνη έννοια τους θα πρέπει να είναι αυτή τη στιγμή να παραμείνουν υγιείς και να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους. Αυτή είναι και η δική μας προτεραιότητα!»

Πώς να επικοινωνείτε με τη ΜetLife αυτό το διάστημα.
Οι ασφαλισμένοι της ΜetLife μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας τηλεφωνικά και μέσω των ψηφιακών μας μέσων. Συγκεκριμένα:

Για τους ασφαλισμένους μας με Ατομικά Προγράμματα
Οι πελάτες θα μπορούν να υποβάλλουν κάθε αίτημα που αναφέρεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους, απευθείας στο γραφείο πωλήσεων που τους εξυπηρετεί ή στον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@metlife.com ή poscyprus@metlife.com ή καλώντας σε ένα από τα παρακάτω τηλέφωνα: 94 048 166 / 94 048 167 / 94 048 168 / 94 048 169 / 94 048 310.

Για τους ασφαλισμένους μας που συμμετέχουν σε Ομαδικά Προγράμματα
Θα μπορούν οι πελάτες της να υποβάλλουν κάθε αίτημα διαχείρισης του ασφαλιστήριου συμβόλαιού τους, απευθείας στο γραφείο πωλήσεων που τους εξυπηρετεί ή στον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή ή στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας τους ή στο email groupadministration@metlife.com ή καλώντας σε ένα από τα παρακάτω τηλέφωνα: 94 048 162 / 94 048 163 / 94 048 164 /94 048 165.

Για το τμήμα αποζημιώσεων
Οι πελάτες μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματα αποζημιώσεων τους, υποβάλλοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά (συμπληρωμένο και ενυπόγραφο έντυπο αποζημίωσης, αποδείξεις, παραπεμπτικά, κλπ.) ηλεκτρονικά στη διεύθυνση claimscyprus@metlife.com ή καλώντας σε ένα από τα παρακάτω τηλέφωνα: 94 048 154 / 94 048 155 / 94 048 156 / 94 048 158 / 94 048 159 / 94 048 160 / 94 048 161. Σχετικά με απορίες για τυχόν Νοσηλείες σε συμβεβλημένους Ιατρικούς Φορείς με τη MetLife, όλοι θα πρέπει να αποτείνονται στο claimspreapproval@metlife.com.

Επίσης για πληροφορίες ή ραντεβού με συνεργαζόμενα νοσοκομεία, γιατρούς ή διαγνωστικά κέντρα, μπορούν να βρουν τη λίστα με τις Κλινικές του Δικτύου της εταιρείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.metlife.com.cy/content/dam/metlifecom/cy/PDFs/Epipleon-Ipostirixi/klinikes.pdf.

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας