Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

24/7 Από EVRESIS CALL CENTER

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν αυτή την περίοδο στη χώρα μας, τους περιορισμούς που έχουν ανακοινωθεί και οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα την δημιουργία λειτουργικών προβλημάτων σε υπηρεσίες, οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας EVRESIS ανακοινώνει την προσφορά υπηρεσιών συνεχούς ωραρίου εργασίας 24/7, μέχρι την ομαλοποίηση των συνθηκών.

Οι υπηρεσίες αυτές απευθύνονται σε οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες που θέλουν να συνεχίσουν απρόσκοπτα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και την εξυπηρέτηση του κοινού και των πελατών τους και περιλαμβάνουν:

 

  • 24/7 ενημέρωση/εξυπηρέτηση και υποστήριξη του κοινού/πελατών
  • Διαχείριση τηλεφωνικών μηνυμάτων (τηλεγραμματεία)
  • Διαχείριση παραπόνων και εισηγήσεων κοινού/πελατών
  • Αποστολή μηνυμάτων (SMS,Viber,Email)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Evresis Call Center tel://+35722747000/ ή αποστέλλοντας email στο info@evresis.com.cy


 

Δειτε Επισης

Σε τροχιά απογείωσης η γραμμή πλεύσης της κυπριακής ναυτιλίας... Παγκοσμίου φήμης ναυτιλιακό σύμπλεγμα η Κύπρος
Συνεργασία U Travel-Capacitor Partners: Ρεκόρ στις online πωλήσεις των ταξιδιωτικών πακέτων του Tomorrowland
7ο Cyprus HealthCare Conference: Η πορεία προς ισότιμο και καθολικό σύστημα υγείας
Η νέα επιστημονική επιτροπή του ΠΑΣΥΚΑΦ
Φαίδωνας Φαίδωνος: Πάνω από 600 οι φοιτητές ΤΕΠΑΚ στην Πάφο τη νέα χρονιά
Τομείς συνεργασίας συζήτησαν Βαφεάδης και Χατζημανώλη με DP World στο Ντουμπάι
Επιχειρηματικό φόρουμ Κύπρου-Εσθονίας: Προώθηση διμερών συνεργασιών
Οι εποπτικές προτεραιότητες της ΕΚΚ για το 2024-Επικέντρωση σε ΚΕΠΕΥ με διασυνοριακές δραστηριότητες
Εργασιακή ευημερία: Βασικός παράγοντας για τη βιώσιμη επιτυχία των οργανισμών
Ανανέωση διεθνούς διαπίστευσης EFMD για το Πρόγραμμα ΜΒΑ του Πανεπιστημίου Κύπρου