Ανακήρυξη Honorary Fellows για το 2020 από το CIM – The Cyprus Business Sc

Το Cyprus Institute of Marketing (CIM) ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του στην συνεδρία που πραγματοποιήθηκε 20 Δεκεμβρίου 2019,  αποφάσισε ομόφωνα όπως ανακηρύξει σε Honorary Fellows (Επίτιμα Διακεκριμένα Μέλη) τους κυρίους:
  • Ιωάννη Μάτση (CEO, Ελληνική Τράπεζα),
  • Ντίνο Λευκαρίτη (CEO, Petrolina Holdings),
  • Χριστόδουλο Στεφανή (Managing Director, A.Stephanis & Co Ltd)
  • Ευαγγελία Ηλιάδου, (Executive Director Pafilia)
  • Μελής Σιακόλας, (CEO CNS Group)
 
To CIM έχει καθιερώσει ετήσια τον θεσμό της ανακήρυξης σε Honorary Fellows, μικρού αριθμού επιφανών στελεχών των κυπριακών επιχειρήσεων. Η ανακήρυξη βασίζεται σε 2 βασικά στοιχεία – την προσφορά των εν λόγω στελεχών στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του CIM και δεύτερο την προσφορά στην ανάπτυξη των κυπριακών επιχειρήσεων. Μέχρι τώρα 44 επιφανή στελέχη έχουν τύχει αυτής της διάκρισης.
 
Η επίσημη ανακήρυξη θα γίνει κατά την διάρκεια του ετήσιου Συμποσίου του CIM που φέτος θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 στα Κεντρικά Γραφεία της Τράπεζας Κύπρου.
 
Το CIM συγχαίρει τα εν λόγω στελέχη και τους καλωσορίζει στην εκλεκτή του οικογένεια.
 
Επίσης το CIM έχει αποφασίσει την διοργάνωση του ετήσιου Gala Dinner προς τιμή των Honorary Fellows με προσκεκλημένο ένα διακεκριμένο ομιλητή.
 

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;