Action Global Communications: Τολμηρή Επικοινωνία

Special Feauture  22/01/2020 08:08
Action Global Communications: Τολμηρή Επικοινωνία

Action Global Communications: Τολμηρή Επικοινωνία

Special Feauture  22/01/2020 08:08
Αναµφισβήτητα, η ραγδαία ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας και των social media έχει αλλάξει το τοπίο στον κλάδο της επικοινωνίας σε παγκόσµιο επίπεδο. Η Action, προβλέποντας αυτή την αλλαγή, δηµιούργησε έγκαιρα την Action Digital, ένα full-service digital agency, που προσφέρει υπηρεσίες web development, content, digital marketing, SEO, mobile & design

H πορεία της Action Global Communications είναι συνδεδεµένη µε διάσηµα brands, επιτυχηµένες διοργανώσεις και projects, καθώς και γνωστούς πελάτες, που πρωταγωνιστούν στον τοµέα τους.

RELATED ARTICLES



Ο CEO του Οµίλου Chris Χριστοδούλου και ο Γενικός Διευθυντής, Δηµήτρης Ιωαννίδης, µιλούν για τη 48χρονη ιστορία της Action Global Communications, τη φιλοσοφία, τα σηµαντικότερα projects και τα µελλοντικά σχέδια τους για την εταιρεία.

Στα 48 χρόνια δραστηριοποίησής της, η Action Global Communications, έχει εξελιχθεί σ’ ένα από τα κορυφαία ανεξάρτητα δίκτυα στρατηγικής επικοινωνίας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τα Βαλκάνια, τη Βαλτική, τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.

Σήµερα, η εταιρεία κατατάσσεται µεταξύ των 150 µεγαλύτερων οργανισµών δηµοσίων σχέσεων στον κόσµο (Holmes Report). Στο δίκτυό της, απασχολεί περισσότερους από 350 επαγγελµατίες του κλάδου, προσφέροντας µια ολοκληρωµένη γκάµα υπηρεσιών επικοινωνίας µε έµφαση στην εταιρική επικοινωνία, stakeholder engagement, στρατηγική ανάπτυξη σχέσεων µε τα ΜΜΕ, διαχείριση κρίσεων, concept development, digital marketing, influencer marketing, ανάπτυξη και διαχείριση περιεχοµένου, διοργάνωση εκδηλώσεων και strategic media planning/buying.
 
Πού στηρίζεται η φιλοσοφία της Action Global Communications και η επιτυχηµένη πορεία που έχει µέχρι σήµερα, προσφέροντας ολοκληρωµένες υπηρεσίες επικοινωνίας;
 
Δηµήτρης Ιωαννίδης:
Η φιλοσοφία µας στηρίζεται στη διαµόρφωση εξατοµικευµένων integrated στρατηγικών επικοινωνίας, µε βάση τους στόχους του πελάτη και το επιθυµητό αποτέλεσµα. Στόχος είναι, όχι µόνο η προβολή και η δηµιουργία θετικής εικόνας, αλλά και η ανάπτυξη µακροπρόθεσµων και ουσιαστικών σχέσεων µεταξύ του πελάτη και του κοινού στο οποίο απευθύνεται.

Στην πορεία σας έχετε ασχοληθεί µε διάφορα projects, από το άνοιγµα του πρώτου H&M στην Κύπρο, µέχρι χολιγουντιανές παραγωγές. Ποια ξεχωρίζετε ως τα σηµαντικότερα projects που έχετε αναλάβει µέχρι σήµερα;
 
Chris Χριστοδούλου:
Η εταιρεία µας κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο της επικοινωνίας, έχοντας συµβάλει καθοριστικά στη διαµόρφωση και υλοποίηση επικοινωνιακών εκστρατειών για τις µεγαλύτερες εταιρείες και οργανισµούς που δραστηριοποιούνται στο νησί, καθώς επίσης και για τις σηµαντικότερες ξένες επενδύσεις, που συνέβαλαν ουσιαστικά στην οικονοµία του τόπου.
 
Δηµήτρης Ιωαννίδης:
Έχουµε υποστηρίξει επικοινωνιακά τη Noble Energy, την πρώτη εταιρεία που ανακάλυψε κοίτασµα φυσικού αερίου στην Αποκλειστική Οικονοµική Ζώνη της Κύπρου, τη VTTV, το πρώτο ιδιωτικό τερµατικό πετρελαιοειδών, το εµβληµατικό έργο Ayia Napa Marina, που αναπτύσσεται στην Αγία Νάπα και αναµένεται να αλλάξει το τουριστικό προφίλ της περιοχής, την τριλογία πύργων Trilogy Seafront στη Λεµεσό, που αναπτύσσεται από τη Cybarco Development, το Citrine Estates, που αναπτύσσεται από τον Όµιλο CNS κοντά στο City of Dreams Mediterranean Casino και το λανσάρισµα του Radisson Blu Larnaca. Παράλληλα, υποστηρίξαµε επικοινωνιακά τις πρώτες εταιρείες παραγωγής διεθνών ταινιών που αξιοποίησαν το Σχέδιο Προώθησης Οπτικοακουστικής Βιοµηχανίας, Jiu Jitsu και Altadium για τις ταινίες «Jiu Jitsu», µε πρωταγωνιστή τον Nicolas Cage και «S.O.S.- Survive or Sacrifice», µε τον William Baldwin. Τέλος, το οµολογουµένως επιτυχηµένο event για τα εγκαίνια του πρώτου H&M στην Κύπρο.

Η Action Global Communications απέσπασε συνολικά έξι βραβεία στα πρώτα βραβεία Κυπριακής Διαφήµισης «Carob Awards». Πώς αισθανθήκατε µετά από αυτή την επιτυχία;
 
Chris Χριστοδούλου:
Δεν θα µπορούσαµε να νιώθουµε τίποτα άλλο παρά υπερηφάνεια, πρώτα απ’ όλα για τα projects που καταθέσαµε, αλλά και για τα έξι βραβεία που τελικά λάβαµε. Ένα τεράστιο µπράβο αξίζει στην πολύ ταλαντούχα οµάδα µας, που καταφέρνει να θέτει πάντα ψηλά τον πήχη και να τον ξεπερνά.
 
Η τεχνολογική ανάπτυξη έχει αλλάξει τον χώρο της επικοινωνίας; Ποιες σχετικές υπηρεσίες προσφέρετε µέσω της Action Digital;
 
Chris Χριστοδούλου:
Αναµφισβήτητα, η ραγδαία ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας και των social media έχει αλλάξει το τοπίο στον κλάδο της επικοινωνίας σε παγκόσµιο επίπεδο.

Η Action, προβλέποντας αυτή την αλλαγή, δηµιούργησε έγκαιρα την Action Digital, ένα full-service digital agency, που προσφέρει υπηρεσίες web development, content, digital marketing, SEO, mobile & design.
 
Δηµήτρης Ιωαννίδης:
Παράλληλα, όλα τα γραφεία του δικτύου µας, προσαρµόστηκαν στις νέες τεχνολογίες, αναπτύσσοντας και προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, στη βάση της νέας ψηφιακής εποχής.
 
Για έναν Όµιλο, όπως είναι η Action Global Communications, υπάρχουν συνέργειες και οφέλη, που µπορούν να προκύψουν για τους πελάτες σας από τη δραστηριοποίηση σε διαφορετικές αγορές;
 
Chris Χριστοδούλου:
Φυσικά. Έχουµε πολλά παραδείγµατα πελατών, που ξεκίνησαν τη συνεργασία τους µε κάποιο από τα τοπικά γραφεία του δικτύου της Action Global Communications, και στη συνέχεια διεύρυναν αυτή την επαγγελµατική σχέση και σε άλλες αγορές, όπου, είτε διέθεταν ήδη παρουσία είτε επρόκειτο να επεκταθούν.
 
Δηµήτρης Ιωαννίδης:
Ένα από τα δυνατά χαρτιά του δικτύου της Action ήταν, είναι και θα παραµείνει το δίκτυό της, προσφέροντας στους πελάτες τη γνώση και την εµπειρία για κάθε αγορά στην οποία διατηρούµε παρουσία. Προσφέροντας καθοδήγηση, σε επικοινωνιακό επίπεδο, οι πελάτες µας µπορούν να βασιστούν στη δική µας εξειδίκευση και µαζί να δηµιουργήσουµε στοχευµένες καµπάνιες µε πολλαπλά οφέλη.

Ποια είναι τα µελλοντικά σχέδια του Οµίλου;
 
Δηµήτρης Ιωαννίδης:
Στα σχέδια µας είναι η συνεχής αναβάθµιση των υπηρεσιών µας και η διεύρυνση των συνεργασιών µας. Δεν επαναπαυτήκαµε ποτέ από τη θετική πορεία που καταγράφει ο Όµιλος όλα αυτά τα χρόνια, και σίγουρα δεν είναι κάτι που θα κάνουµε τώρα. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια έχουµε αποδείξει πως τολµούµε σε νέες επενδύσεις και στην εξέλιξη των υπηρεσιών µας, γεγονός που έχει επιβραβευθεί µέσα από τις συνεργασίες µας.
 
Chris, ποια επαγγελµατική συµβουλή που σας έχουν δώσει, κρατάτε πάντα στο µυαλό σας;
Την καλύτερη επιχειρηµατική συµβουλή την έχω πάρει από τον πατέρα µου Tony Χριστοδούλου, τον ιδρυτή της εταιρείας, ο οποίος ως ένας πραγµατικός οραµατιστής µε παρότρυνε να εµπιστεύοµαι το ένστικτό µου και να τολµώ.
 
Facts and figures
Έτος ίδρυσης: 1971
Ιδρυτής: Tony Χριστοδούλου
Προσωπικό: 350+ σε Κύπρο και παγκόσµιο δίκτυο
Γραφεία: Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τα Βαλκάνια, τη Βαλτική, τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας