Τα ζητήματα που προκύπτουν κατά την συμμόρφωση των τραπεζών με τους κανονισμούς

Τα κύρια ζητήματα που προκύπτουν όσον αφορά την συμμόρφωση των τραπεζών με τους κανονισμούς, αναφέρει στην κάμερα του InBusinessNews η Τζώρτζια Κωνσταντίνου Παναγιώτου, Founding και Managing Partner της δικηγορικής εταιρείας Constantinou Panayiotou & Co LLC – GCP. 

«Ζούμε σήμερα σε ένα πολύ απαιτητικό ρυθμιστικό περιβάλλον για τις τράπεζες. Ταυτόχρονα οι επιχειρήσεις ζουν σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που απαιτεί ταχύτητα και άμεση ανταπόκριση από την τράπεζα τους για διεκπεραίωση όλων των πράξεων.»

Πρέπει να υπάρχει σωστή συνεργασία μεταξύ τράπεζας και πελάτη, μια σχέση εμπιστοσύνης και να εφαρμόζεται το δόγμα «γνωρίζω τον πελάτη μου» όπως ανέφερε η κα. Παναγιώτου.
 

Συνεπώς, από την μια πρέπει η τράπεζα να γνωρίζει καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας ακριβώς ποιες είναι οι επιχειρηματικές δραστηριότητες για να μπορεί να διευκολύνει την διεκπεραίωση των επιχειρηματικών πράξεων και πληρωμών. Ταυτόχρονα, ο πελάτης θα πρέπει να γνωρίζει ακριβώς τις απαιτήσεις της τράπεζας για συμμόρφωση με το ρυθμιστικό της περιβάλλον ώστε να είναι σε θέση να δώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett