Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών της Gan Direct

Το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών της Gan Direct, σχεδιάστηκε με στόχο να ανταποδώσει την εμπιστοσύνη των πελατών με άμεσους και πρακτικούς τρόπους. Δυνατότητα συμμετοχής έχουν όλοι οι πελάτες της εταιρείας, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος ή άλλες προϋποθέσεις αφού μπορούν άμεσα να επωφελούνται από ειδικές εκπτώσεις από επαγγελματίες της αγοράς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Τα μέλη συγκεντρώνουν βαθμούς με κάθε αγορά υπηρεσίας από την Gan Direct (νέο συμβόλαιο, ανανέωση, ενοποίηση συμβολαίων κ.λπ.). Ταυτόχρονα, επωφελούνται από τις  εκπτώσεις και τις ειδικές τιμές σε ένα μεγάλο φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων υγείας, περιουσίας και αυτοκινήτου που παρέχονται από συνεργάτες της εταιρείας που έχουν επιλεγεί με συγκεκριμένα αυστηρά κριτήρια.

Σήμερα, στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης της Gan Direct συμμετέχουν επαγγελματίες της αγοράς που ειδικεύονται σε θέματα Υγείας [Εξετάσεις Αίματος, Ακτινογραφίες, Οπτικοί, Κλινικές, Φαρμακεία, Φυσιοθεραπευτές], Περιουσίας [Ηλεκτρικές Συσκευές, Λευκά Είδη, Συστήματα Συναγερμού] και Αυτοκινήτου [Πλύσιμο, Ελαστικά, Μπαταρίες, Ηλεκτρολογικά, Μέτρημα Τιμονιού, Επιδιορθώσεις Εξάτμισης, Σταθμοί Βενζίνης (αξεσουάρ αυτοκινήτων π.χ υαλοκαθαριστήρες), Ρυμουλκά, Ταπετσαρίες].

Η διαδικασία συλλογής και εξαργύρωσης είναι απλή: οι πελάτες της Gan Direct επιβεβαιώνοντας τα στοιχεία τους διαδικτυακά, αποκτούν αυτόματα πρόσβαση στον προσωπικό λογαριασμό τους και απολαμβάνουν όλα τα οφέλη του Προγράμματος. Συγκεκριμένα:

•   Υπηρεσίες / αγορές: Με την πραγματοποίηση μίας αγοράς, συνδέονται στο λογαριασμό τους και λαμβάνουν έναν μοναδικό αριθμό ενεργοποιώντας την Loyalty Card.

•   €1 = 1 ΒΑΘΜΟΣ:  Για κάθε €1 που ξοδεύει το μέλος του Προγράμματος κερδίζει 1 βαθμό. Αντίθετα, για κάθε €1 που ξοδεύει η Gan Direct σε περίπτωση απαίτησης, το μέλος χάνει 1 βαθμό. Παράμετρος η οποία εντάσσεται στις βασικές αξίες της εταιρείας για αμοιβαία εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και ακεραιότητα.

•   Εξαργύρωση: Οι βαθμοί που έχει συγκεντρώσει κάθε μέλος μπορούν να εξαργυρωθούν με αγορές προϊόντων της Gan Direct που θα γίνουν διαδικτυακά (πχ. ανανέωση συμβολαίου, νέο συμβόλαιο, αναβάθμιση συμβολαίου, ενοποίηση συμβολαίων).

•   Έξυπνες κινήσεις: με τη σύσταση της Gan Direct σε φίλο ή μέλος της οικογένειας του, ο πελάτης επωφελείται με επιπλέον βαθμούς.

Το Πρόγραμμα ενισχύεται διαρκώς με νέες συνεργασίες αλλά και έξυπνες κινήσεις με στόχο να καλύψει τις εξειδικευμένες ανάγκες των μελών της με τον καλύτερο τρόπο.

Περισσότερες πληροφορίες στην ανανεωμένη ιστοσελίδα της Gan Direct www.gandirect.com αλλά και στο 800 5 10 15. Η ομάδα εξυπηρέτησης της Gan Direct είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

Δειτε Επισης

Altius Insurance: Ανανέωσε για 18η συνεχή χρονιά τη συνεργασία της με την ΠΟΕΔ
Διάλεξη για την τεχνητή νοημοσύνη από ΤΕΠΑΚ και ΕΒΕ Αμμοχώστου
Μέχρι 31 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων για το Κυπριακό Βραβείο Εξαγωγών
PwC Foundation: Γνώσεις σε μαθητές και μαθήτριες για τον χρηματοοικονομικό εγγραμματισμό
Αγκαλιάζουν τα βραβεία δικοινοτικής συνεργασίας του ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου
Αντίστροφη μέτρηση για 16α ΙΝ Βusiness Awards-Ολοκληρώνεται στις 4 Απριλίου η διαδικασία ψηφοφορίας
Μήνυμα από Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου και Τρ. Κύπρου για Πορεία Χριστοδούλας-«Να είσαι εκεί»
O Υπουργός Εσωτερικών για το μεταναστευτικό στο Nicosia Economic Congress
Πέραν κάθε προσδοκίας το ενδιαφέρον για το sCYence Fair 2024-Παρατείνονται μέχρι 10 Απριλίου οι εγγραφές
Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας: Ενημερωτική συνάντηση με λειτουργούς των ΜΜΕ