Εικόνα, ήχος, κίνηση! Συστατικά μιας αξέχαστης ψηφιακής εμπειρίας

Σε έναν κόσμο όπου ο καταναλωτής λαμβάνει αμέτρητα μηνύματα για υπηρεσίες και αγαθά, είναι πλέον μεγάλη πρόκληση για μια εταιρεία να φτιάξει μια διαφήμιση η οποία να προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία στον καταναλωτή. Και ποιο μέσο μπορεί να προκαλέσει μια αξέχαστη εμπειρία; Το βίντεο φυσικά, μιας και ο συνδυασμός εικόνας, ήχου και κίνησης, διεγείρει τις αισθήσεις και ξυπνά αναμνήσεις, δημιουργώντας στον καταναλωτή δυνατά κι εναλλασσόμενα συναισθήματα. Ο Alexander Nast, Video Storyteller & Director στην εταιρεία Alex Productions από Γερμανία, θα βρίσκεται ως ομιλητής στο 16th Digital Marketing Forum που παρουσιάζει η Webarts, για να παρουσιάσει για τη δύναμη του Video Storytelling και την αξέχαστη εμπειρία που μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή. Ραντεβού στις 20 Νοεμβρίου 2019, στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. 
 
Ο Alexander Nast ακολουθεί το πάθος του για την αφήγηση ιστοριών με δημιουργικούς τρόπους και ειδικότερα με κινούμενες εικόνες. Ήταν ο πρώτος Video Storyteller & Reporter στη Γερμανία. Όταν κανείς δεν είχε καταλάβει ακόμη τη δύναμη των προσωπικών διηγήσεων μέσω των Snapchat και Instagram-Stories, ο Alexander έκανε ήδη διαλέξεις επί του θέματος σε επιχειρήσεις. Εκτός από τη διδασκαλία του σύγχρονου storytelling, ο Alexander δημιουργεί επίσης βίντεο για εκστρατείες και διαφημίσεις. Πιστεύει έντονα ότι οι ιστορίες μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Πώς λοιπόν φτιάχνουμε ένα επιτυχημένο Video Storytelling; Έχει όντως τόσο μεγάλη επίδραση στον καταναλωτή; Αυτά και άλλα πολλά στο επερχόμενο 16th Digital Marketing Forum.
 
Το 16th Digital Marketing Forum αποσκοπεί στην ανάδειξη των τελευταίων τάσεων στον τομέα του Digital Marketing και των νέων τεχνικών αντιμετώπισης των προκλήσεων που φέρνει μαζί της η συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία. Οι φετινοί ομιλητές θα αναπτύξουν, μεταξύ άλλων, τα εξής θέματα: Social Digital Marketing, Customer centricity, Performance Marketing και Native content Marketing.
 
Περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο και τους ομιλητές του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ.
 
Το 16th Digital Marketing Forum απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων, Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.
 
Για online εγγραφές, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ.
 
Τα μέλη των υποστηρικτών (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου και Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στο κόστος συμμετοχής. Για εγγραφές μελών των συνδέσμων κάντε κλικ εδώ.
 
Πληροφορίες Φόρουμ
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): Gloria Jean's Coffees and IMR/University of Nicosia™
Innovation Sponsor: Cassandra Trading | IQOS
Υποστηρικτές: K Cineplex, OJO Sun&glasses
Conference Experience Sponsor: Conferience
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδυκτίου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου, Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, MESIMVRIA Enterprises.
 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 
 

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;