Μετατρέποντας την επιχείρηση σε εργοδότη προτίμησης
12:14 - 06 Νοεμβρίου 2019
Πώς οι επιχειρηματίες μπορούν να μετατρέψουν τις επιχειρήσεις ώστε να δημιουργήσουν κουλτούρα εκτίμησης στο χώρο εργασίας και πως οι υπεύθυνοι ανθρώπινου δυναμικού μπορούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του CEO για μια παραγωγική μεταξύ τους σχέση αποτέλεσε το αντικείμενο συζήτησης μέσα από τις εμπειρίες τριών επιχειρήσεων στην Κύπρο, στο πλαίσιο του 18ου Leadership and Human Resource Management Conference. Παράλληλα, στο μικροσκόπιο τέθηκαν ζητήματα όπως ευελιξία έναντι συμμόρφωσης, δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα, με στόχο μια επιχείρηση να καταστεί εργοδότης προτίμησης.
Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ομαλή διεξαγωγή των δραστηριοτήτων της επιχείρησης ανέφερε ο Χρήστος Χριστούδιας Managing Director της Christoudias Logistics, υπογραμμίζοντας πως η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν οι αλλαγές που επήλθαν στον τομέα των δραστηριοτήτων τους και η τήρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων τους. Αναφορικά το πως η εταιρεία μπορεί να μετατραπεί σε εργοδότη προτίμησης, ο κ. Χριστούδιας ανέφερε πως η επιχείρηση υιοθέτησε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για τους εργαζομένους στη βάση παράδοσης πακέτων. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί κίνητρο για τους εργαζομένους.
Παράλληλα, ο κ. Χριστούδιας υπογράμμισε πως η εταιρεία του δεν επιθυμεί να αλλάζει συχνά προσωπικό και μέσα σε αυτά τα πλαίσια προσπαθεί να υιοθετεί τεχνικές και πρακτικές που συμβάλλουν ώστε να απλοποιείται και να ευκολύνεται ο όγκος εργασίας των εργαζομένων.
Λόγω της φύσης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης δεν υπάρχουν οι έννοιες εργαζόμενος και διευθυντής υπογράμμισε ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης CEO & Managing Director της ECOMMBX, τονίζοντας πως προτεραιότητα ήταν η δημιουργία οικογενειακού κλίματος στην επιχείρηση ούτως ώστε οι εργαζόμενοι στην εταιρεία να επιθυμούν να εργαζόμενοι στην εταιρεία και να ελαχιστοποιηθεί η πρόθεση αποχώρησης. Ο κ. Χαραλαμπίδης υπογράμμισε πως το οικογενειακό κλίμα στον χώρο εργασίας της επιχείρησης καλλιεργείται από την στιγμή της διενέργειας συνεντεύξεων για την επιλογή του προσωπικού. «Ενδιαφερόμαστε πολύ και για την προσωπική ζωή των υπαλλήλων μας διότι θέλουμε να είναι σωστοί όχι μόνο στον χώρο εργασίας αλλά και στην οικογενειακή τους ζωή».
Η ευτυχία για τους εργαζομένους, σημείωσε ο κ. Χαραλαμπίδης, αρχίζει από την πρώτη ημέρα, παραχωρώντας στους εργαζομένους αμοιβές περισσότερες από αυτές που προσφέρονται σε παρόμοιες θέσεις σε άλλες επιχειρήσεις, παρέχοντας κατά αυτό τον τρόπο κλίμα ασφάλειας προς τους εργαζομένους.
Η τεχνολογία και ανάλυση δεδομένων αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά της επιχείρησης μας ανέφερε ο Μιχάλης Αντωνίου Product Manager της Hellas Direct, υπογραμμίζοντας πως πρότυπο τους είναι το επιχειρηματικό μοντέλο της Amazon. Πρόσθεσε πως η εταιρεία απασχολεί προσωπικό με διαφορετικό υπόβαθρο και η πρόκληση είναι πως καταφέρνεις να υπάρχει ομαλή συνεργασία μεταξύ των διαφορετικών ατόμων αυτό μέσα στο πλαίσιο κοινής κουλτούρας.
Αναφορικά με τον κατά πόσον η Hellas Direct αποτελεί εργοδότη προτίμησης, ο κ. Αντωνίου ανέφερε πως αν ερωτηθούν όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας δεν πρόκειται να απαντήσουν ότι αποτελεί εργοδότη προτίμησης, προσθέτοντας πως η απάντηση αυτή είναι αποτέλεσμα της φιλοσοφίας πως η κουλτούρα μιας επιχείρησης δεν είναι για όλους τους εργαζόμενους. Δηλαδή, δεν κάνουν όλοι για όλους.
Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ομαλή διεξαγωγή των δραστηριοτήτων της επιχείρησης ανέφερε ο Χρήστος Χριστούδιας Managing Director της Christoudias Logistics, υπογραμμίζοντας πως η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν οι αλλαγές που επήλθαν στον τομέα των δραστηριοτήτων τους και η τήρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων τους. Αναφορικά το πως η εταιρεία μπορεί να μετατραπεί σε εργοδότη προτίμησης, ο κ. Χριστούδιας ανέφερε πως η επιχείρηση υιοθέτησε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για τους εργαζομένους στη βάση παράδοσης πακέτων. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί κίνητρο για τους εργαζομένους.
Παράλληλα, ο κ. Χριστούδιας υπογράμμισε πως η εταιρεία του δεν επιθυμεί να αλλάζει συχνά προσωπικό και μέσα σε αυτά τα πλαίσια προσπαθεί να υιοθετεί τεχνικές και πρακτικές που συμβάλλουν ώστε να απλοποιείται και να ευκολύνεται ο όγκος εργασίας των εργαζομένων.
Λόγω της φύσης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης δεν υπάρχουν οι έννοιες εργαζόμενος και διευθυντής υπογράμμισε ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης CEO & Managing Director της ECOMMBX, τονίζοντας πως προτεραιότητα ήταν η δημιουργία οικογενειακού κλίματος στην επιχείρηση ούτως ώστε οι εργαζόμενοι στην εταιρεία να επιθυμούν να εργαζόμενοι στην εταιρεία και να ελαχιστοποιηθεί η πρόθεση αποχώρησης. Ο κ. Χαραλαμπίδης υπογράμμισε πως το οικογενειακό κλίμα στον χώρο εργασίας της επιχείρησης καλλιεργείται από την στιγμή της διενέργειας συνεντεύξεων για την επιλογή του προσωπικού. «Ενδιαφερόμαστε πολύ και για την προσωπική ζωή των υπαλλήλων μας διότι θέλουμε να είναι σωστοί όχι μόνο στον χώρο εργασίας αλλά και στην οικογενειακή τους ζωή».
Η ευτυχία για τους εργαζομένους, σημείωσε ο κ. Χαραλαμπίδης, αρχίζει από την πρώτη ημέρα, παραχωρώντας στους εργαζομένους αμοιβές περισσότερες από αυτές που προσφέρονται σε παρόμοιες θέσεις σε άλλες επιχειρήσεις, παρέχοντας κατά αυτό τον τρόπο κλίμα ασφάλειας προς τους εργαζομένους.
Η τεχνολογία και ανάλυση δεδομένων αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά της επιχείρησης μας ανέφερε ο Μιχάλης Αντωνίου Product Manager της Hellas Direct, υπογραμμίζοντας πως πρότυπο τους είναι το επιχειρηματικό μοντέλο της Amazon. Πρόσθεσε πως η εταιρεία απασχολεί προσωπικό με διαφορετικό υπόβαθρο και η πρόκληση είναι πως καταφέρνεις να υπάρχει ομαλή συνεργασία μεταξύ των διαφορετικών ατόμων αυτό μέσα στο πλαίσιο κοινής κουλτούρας.
Αναφορικά με τον κατά πόσον η Hellas Direct αποτελεί εργοδότη προτίμησης, ο κ. Αντωνίου ανέφερε πως αν ερωτηθούν όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας δεν πρόκειται να απαντήσουν ότι αποτελεί εργοδότη προτίμησης, προσθέτοντας πως η απάντηση αυτή είναι αποτέλεσμα της φιλοσοφίας πως η κουλτούρα μιας επιχείρησης δεν είναι για όλους τους εργαζόμενους. Δηλαδή, δεν κάνουν όλοι για όλους.